Umiejętności
Reklama BTL
Zarządzanie Marką
Content Marketing
Event Management
FMCG
Marketing Zintegrowany
Joomla
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Project Management
Social Media Marketing
Zarządzanie czasem
Trade Marketing
Typo3
Wordpress
Zarządzanie projektami
BTL
Organizowanie eventów
brand managment
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu w Dziale Marketingu
- współpraca z ambasadorem marki: Robertem Makłowiczem
- budowanie wizerunku brandu w ramach percepcji jakości
- planowanie strategiczne i egzekucja komunikacji marek własnych
- launch nowych marek i kategorii
- zarządzanie zespolem
- współpraca z agecjami kreatywnymi/ strategicznymi/ domem mediowym
- komunikacja ATL, BTL, OOH,
- marketing 360 stopni
- budowanie wizerunku brandu w ramach percepcji jakości
- planowanie strategiczne i egzekucja komunikacji marek własnych
- launch nowych marek i kategorii
- zarządzanie zespolem
- współpraca z agecjami kreatywnymi/ strategicznymi/ domem mediowym
- komunikacja ATL, BTL, OOH,
- marketing 360 stopni
Program Menadżerski
Realizacja programu menadżerskiego: szkolenia w Centrum Dystrybucji Tesco/ sklepach wszystkich formatów/ wybranych Działach w Biurze Głównym Tesco Polska, szkolenia menadżerskie i prezentacyjne.
Praca specjalistyczna w dziale Marketingu:
- kreacja komunikacji BTL
- współpraca z agencjami kreatywnymi
- praca projektowa w zakresie zmian wizualizacyjnych w Sieci
- kreacja przewodników/ raportów/ prezentacji
Praca specjalistyczna w dziale Marketingu:
- kreacja komunikacji BTL
- współpraca z agencjami kreatywnymi
- praca projektowa w zakresie zmian wizualizacyjnych w Sieci
- kreacja przewodników/ raportów/ prezentacji
Specjalista ds. Projektów i Marketingu (marki 4F, FOB, Outhorn)
• koordynacja akcji marketingowych w Centrach Handlowych
• współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi
• koordynacja i planowanie działań on-line i social media dla podległych marek
• realizacja i zarządzanie stronami wizerunkowymi marek
• planowanie i realizacja działań cross-marketingowych
• koordynacja procesu projektowania materiałów reklamowych
• koordynacja projektu i produkcji witryn, współpraca z drukarniami
• redagowanie tekstów do publikacji internetowych, prasowych
• współpraca przy realizacji sesji produktowych i wizerunkowych
• Działania marketingowe w ramach projektu – Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012
• eventy firmowe, eventy otwarciowe
• współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi
• koordynacja i planowanie działań on-line i social media dla podległych marek
• realizacja i zarządzanie stronami wizerunkowymi marek
• planowanie i realizacja działań cross-marketingowych
• koordynacja procesu projektowania materiałów reklamowych
• koordynacja projektu i produkcji witryn, współpraca z drukarniami
• redagowanie tekstów do publikacji internetowych, prasowych
• współpraca przy realizacji sesji produktowych i wizerunkowych
• Działania marketingowe w ramach projektu – Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012
• eventy firmowe, eventy otwarciowe
Event Manager
Freelancer
• Strategia marketingowo-promocyjna organizowanych imprez
• rekrutacja zespołu promotorów,
• projekty i produkcja materiałow reklamowych, research branży klubowej,
• scenariusze kreatywne animacji i eventów,
• organizacja i koordynacja imprez klubowych,
• negocjacje umów najmu, koordynacja sprzedaży biletów
• rekrutacja zespołu promotorów,
• projekty i produkcja materiałow reklamowych, research branży klubowej,
• scenariusze kreatywne animacji i eventów,
• organizacja i koordynacja imprez klubowych,
• negocjacje umów najmu, koordynacja sprzedaży biletów
Szkolenia i kursy
Wywieranie wpływu, Polish Open University
Public Relations w teorii i praktyce, Uniwersytet Pedagogiczny
Podstawy reklamy na YouTube, Agencja Trendmaker
Zarządzanie sobą w czasie, OTCF Sp z o.o
Negocjacje i wywieranie wpływu, OTCF Sp z o.o.
Umiejętności bazowe w planowaniu, Tesco Polska Sp z o.o
Analiza i rozwiązywanie problemów, Tesco Polska Sp z o.o.
Blogosfera, Agencja Lemon Sky
Delegowanie, Tesco Polska Sp z o.o.
Skuteczna prezentacja, Tesco Polska Sp z o.o.
Szkolenie menadżerskie - zarządzanie sytuacyjne, Tesco Polska
PR i marketing w sektorze Innowacji, IT i Nowych Technologii, MFI 2015
Public Relations w teorii i praktyce, Uniwersytet Pedagogiczny
Podstawy reklamy na YouTube, Agencja Trendmaker
Zarządzanie sobą w czasie, OTCF Sp z o.o
Negocjacje i wywieranie wpływu, OTCF Sp z o.o.
Umiejętności bazowe w planowaniu, Tesco Polska Sp z o.o
Analiza i rozwiązywanie problemów, Tesco Polska Sp z o.o.
Blogosfera, Agencja Lemon Sky
Delegowanie, Tesco Polska Sp z o.o.
Skuteczna prezentacja, Tesco Polska Sp z o.o.
Szkolenie menadżerskie - zarządzanie sytuacyjne, Tesco Polska
PR i marketing w sektorze Innowacji, IT i Nowych Technologii, MFI 2015
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
zumba, narty, pływanie
Inne
Prawo jazdy kat.B
Certyfikat ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych),
FCE
Certyfikat ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych),
FCE
Grupy
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Szkolenia Social Media
Social media (media społecznościowe) zmieniły internet i zachowania internautów, którzy uzyskali możliwość łatwego, bezpośredniego zaznaczenia swojej obecności w sieci. Media społecznościowe stały też
ZUMBA FIT LOVE
Witam wszystkich bardzo serdecznie:)
to forum dla wszystkich miłośników ZUMBY :):)
zapraszam do dyskusji, wklejania piosenek układów,informacji o maratonach i imprezach zumbowych
peace love zumba !