Umiejętności
Content Marketing
Copywriting
Digital Marketing
Event Management
Event Marketing Strategy
Facebook Marketing
Marketing Influencer
Marketing
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strategia marketingowa
Redagowanie
Komunikacja
Zarządzanie
Marketing internetowy
Marketing Interaktywny
Komunikacja Marketingowa
Komunikacja kryzysowa
Zarządzanie kulturą
Dziennikarstwo sportowe, nowe media, marketing w sporcie, PR.
Angielski
Redaktor
Public Relations w sporcie
Organizowanie eventów
Dziennikarstwo Online
hiszpański
Dziennikarstwo
Marketing sportowy
Redakcja tekstu, tłumaczenie
Tłumaczenia z języka angielskiego i hiszpańskiego,
kryptowaluty
Rzecznik prasowy
Maszyny
Zarządzanie sportem
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
włoski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
serbski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior PR Executive
Tworzenie i dystrybucja informacji prasowych
Działania public relations na rzecz Polskiej Ligi Esportowej i firmy Sabre
Działania organizacyjno-komunikacyjne przy finałach 3. sezonu Polskiej Ligi Esportowej
Analizy danych, badań i raportów, zlecenia grafik/infografik oraz przygotowywanie publikacji na ich podstawie
Stworzenie planu komunikacji i publikacji polskiej transmisji turnieju esportowego FACEIT London 2018 (mistrzostwa świata w grze Counter-Strike: Global Offensive)
Tworzenie artykułów i publikacji autorskich dotyczących m.in. esportu i nowych technologii w turystyce
Budowanie i podtrzymywanie relacji z dziennikarzami
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu mediów społecznościowych i kontaktów z mediami dla czołowych krajowych zawodników podczas finałów 3. sezonu Polskiej Ligi Esportowej w Kielcach
Działania public relations na rzecz Polskiej Ligi Esportowej i firmy Sabre
Działania organizacyjno-komunikacyjne przy finałach 3. sezonu Polskiej Ligi Esportowej
Analizy danych, badań i raportów, zlecenia grafik/infografik oraz przygotowywanie publikacji na ich podstawie
Stworzenie planu komunikacji i publikacji polskiej transmisji turnieju esportowego FACEIT London 2018 (mistrzostwa świata w grze Counter-Strike: Global Offensive)
Tworzenie artykułów i publikacji autorskich dotyczących m.in. esportu i nowych technologii w turystyce
Budowanie i podtrzymywanie relacji z dziennikarzami
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu mediów społecznościowych i kontaktów z mediami dla czołowych krajowych zawodników podczas finałów 3. sezonu Polskiej Ligi Esportowej w Kielcach
Menedżer ds. Marketingu, Mediów i PR / Rzecznik Prasowy
KS Aluron Virtu Warta Zawiercie
Tworzenie od podstaw Biura Prasowego i strategii komunikacyjnej, promocyjnej i marketingowej klubu
Kształtowanie wizerunku i tożsamości wizerunkowej klubu (Jurajscy Rycerze)
Budowanie, podtrzymywanie i rozwijanie relacji z mediami
Tworzenie i dystrybuowanie komunikatów prasowych, prowadzenie działań z zakresu public relations
Monitorowanie mediów
Prowadzenie komunikacji za pośrednictwem strony internetowej i mediów społecznościowych, na bazie własnoręcznego tworzenia treści
Kreowanie polityki promocyjnej klubu
Prowadzenie działań marketingowych, samodzielne odpowiadanie za marketing marki
Sukcesy: stworzenie od podstaw nowej strony internetowej w dwóch wersjach językowych, wprowadzenie aplikacji mobilnej dla kibiców, przygotowanie sklepu i e-sklepu z gadżetami, zbudowanie pozytywnego wizerunku klubu i szerokiej obecności marki w mediach
Kształtowanie wizerunku i tożsamości wizerunkowej klubu (Jurajscy Rycerze)
Budowanie, podtrzymywanie i rozwijanie relacji z mediami
Tworzenie i dystrybuowanie komunikatów prasowych, prowadzenie działań z zakresu public relations
Monitorowanie mediów
Prowadzenie komunikacji za pośrednictwem strony internetowej i mediów społecznościowych, na bazie własnoręcznego tworzenia treści
Kreowanie polityki promocyjnej klubu
Prowadzenie działań marketingowych, samodzielne odpowiadanie za marketing marki
Sukcesy: stworzenie od podstaw nowej strony internetowej w dwóch wersjach językowych, wprowadzenie aplikacji mobilnej dla kibiców, przygotowanie sklepu i e-sklepu z gadżetami, zbudowanie pozytywnego wizerunku klubu i szerokiej obecności marki w mediach
Rzecznik prasowy
• Tworzenie od podstaw, rozbudowa i zarządzanie strukturą Biura Prasowego
• Prowadzenie, koordynowanie tworzenia, pisanie i redagowanie tekstów na stronę internetową klubu
• Uruchomienie i samodzielne merytoryczne prowadzenie projektu kwartalnika „R22” w roli redaktora naczelnego
• Zarządzanie i kompleksowe prowadzenie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube) klubu
• Funkcjonowanie w strukturze klubowej w wielu rolach, także jako tłumacz z języka hiszpańskiego; w tym prowadzenie tłumaczeń symultanicznych podczas konferencji prasowych
• Samodzielne zarządzanie wizerunkiem klubu, kreowanie strategii komunikacyjnych i reagowanie w sytuacjach kryzysowych
• Jednoosobowe koordynowanie komunikacji na potrzeby klubu (w tym przemówienia dla Zarządu, komunikaty, informacje prasowe itp.)
• Prowadzenie konferencji prasowych, w tym prezentacji Sponsorów i Partnerów Wisły Kraków SA
• Kreowanie działań promocyjnych i reklamowych, w tym tworzenie haseł promocyjno-reklamowych i wizerunkowych, a także koncepcyjne kreowanie grafik
• Współpraca z działem marketingu, działem promocji i podmiotami zewnętrznymi w zakresie kształtowania polityki informacyjno-wizerunkowej, a także działań promocyjno-reklamowo-sponsorskich
• Prowadzenie, koordynowanie tworzenia, pisanie i redagowanie tekstów na stronę internetową klubu
• Uruchomienie i samodzielne merytoryczne prowadzenie projektu kwartalnika „R22” w roli redaktora naczelnego
• Zarządzanie i kompleksowe prowadzenie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube) klubu
• Funkcjonowanie w strukturze klubowej w wielu rolach, także jako tłumacz z języka hiszpańskiego; w tym prowadzenie tłumaczeń symultanicznych podczas konferencji prasowych
• Samodzielne zarządzanie wizerunkiem klubu, kreowanie strategii komunikacyjnych i reagowanie w sytuacjach kryzysowych
• Jednoosobowe koordynowanie komunikacji na potrzeby klubu (w tym przemówienia dla Zarządu, komunikaty, informacje prasowe itp.)
• Prowadzenie konferencji prasowych, w tym prezentacji Sponsorów i Partnerów Wisły Kraków SA
• Kreowanie działań promocyjnych i reklamowych, w tym tworzenie haseł promocyjno-reklamowych i wizerunkowych, a także koncepcyjne kreowanie grafik
• Współpraca z działem marketingu, działem promocji i podmiotami zewnętrznymi w zakresie kształtowania polityki informacyjno-wizerunkowej, a także działań promocyjno-reklamowo-sponsorskich
Dyrektor ds. marketingu, mediów i PR
MKS Dąbrowa Górnicza
Tworzenie od podstaw i zarządzanie strukturą marketingową, promocyjną i komunikacyjną klubu na poziomie koszykarskiej ekstraklasy
Prowadzenie strony internetowej (w tym tworzenie sprawozdań, wywiadów i artykułów)
Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) klubu
Koordynowanie tworzenia i tworzenie filmów promocyjnych, materiałów marketingowych oraz komunikacyjnych
Współorganizowanie meczów Polskiej Ligi Koszykówki
Współzarządzanie klubem w bezpośredniej współpracy z Zarządem
Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych
Kształtowanie polityki komunikacyjnej klubu
Zarządzanie wizerunkiem klubu i działaniami z zakresu public relations
Prowadzenie strony internetowej (w tym tworzenie sprawozdań, wywiadów i artykułów)
Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) klubu
Koordynowanie tworzenia i tworzenie filmów promocyjnych, materiałów marketingowych oraz komunikacyjnych
Współorganizowanie meczów Polskiej Ligi Koszykówki
Współzarządzanie klubem w bezpośredniej współpracy z Zarządem
Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych
Kształtowanie polityki komunikacyjnej klubu
Zarządzanie wizerunkiem klubu i działaniami z zakresu public relations
Menedżer ds. mediów i PR
MKS Dąbrowa Górnicza
Tworzenie od podstaw i zarządzanie strukturą marketingową, promocyjną i komunikacyjną klubu na poziomie koszykarskiej ekstraklasy
Prowadzenie strony internetowej (w tym tworzenie sprawozdań, wywiadów i artykułów)
Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) klubu
Koordynowanie tworzenia i tworzenie filmów promocyjnych, materiałów marketingowych oraz komunikacyjnych
Współorganizowanie meczów Polskiej Ligi Koszykówki
Współzarządzanie klubem w bezpośredniej współpracy z Zarządem
Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych
Kształtowanie polityki komunikacyjnej klubu
Zarządzanie wizerunkiem klubu i działaniami z zakresu public relations
Prowadzenie strony internetowej (w tym tworzenie sprawozdań, wywiadów i artykułów)
Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) klubu
Koordynowanie tworzenia i tworzenie filmów promocyjnych, materiałów marketingowych oraz komunikacyjnych
Współorganizowanie meczów Polskiej Ligi Koszykówki
Współzarządzanie klubem w bezpośredniej współpracy z Zarządem
Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych
Kształtowanie polityki komunikacyjnej klubu
Zarządzanie wizerunkiem klubu i działaniami z zakresu public relations
tłumacz książek sportowych z języków hiszpańskiego i angielskiego
Przetłumaczyłem kilka książek z języków hiszpańskiego i angielskiego na polski.
Młodszy specjalista ds. marketingu
Tworzenie treści na stronę internetową firmy
Tworzenie materiałów prasowych
Kontakt ze Związkami Sportowymi, w tym koordynacja dostaw sezonowych dla Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Biathlonu oraz Polskiego Związku Lekkiej Atletyki; bezpośrednia współpraca ze Związkami Sportowymi
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Stworzenie i prowadzenie facebookowego profilu Moniki Hojnisz, czołowej polskiej biathlonistki
Zarządzanie komunikacją firmy w zakresie odpowiedzi na oferty sponsoringowe
Tworzenie materiałów prasowych
Kontakt ze Związkami Sportowymi, w tym koordynacja dostaw sezonowych dla Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Biathlonu oraz Polskiego Związku Lekkiej Atletyki; bezpośrednia współpraca ze Związkami Sportowymi
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Stworzenie i prowadzenie facebookowego profilu Moniki Hojnisz, czołowej polskiej biathlonistki
Zarządzanie komunikacją firmy w zakresie odpowiedzi na oferty sponsoringowe
kurs organizowany przez męską Euroligę koszykarską i Uniwersytet Ca'Foscari w Wenecji
EBI-Master in Sports Management and Marketing
Drugi Polak w historii tego prestiżowego międzynarodowego kursu. 18 osób z całego świata przez rok uczy się pod okiem najlepszych światowych specjaistów z zakresu szeroko pojmowanego marketingu i zarządzania sportowego.
twórca, redaktor naczelny i dziennikarz
portal internetowy KoszykowkaKobiet.pl
prowadzenie i redakcja portalu; pisanie, redagowanie i dodawanie newsów; przygotowywanie, przeprowadzanie i redagowanie wywiadów z koszykarkami; tworzenie felietonów; pisanie sylwetek zawodniczek; prowadzenie tabel, rankingów i statystyk; przygotowywanie sond interaktywnych; nawiązywanie współpracy promocyjnej z innymi portalami i stronami internetowymi; uczestniczenie w procesie pozycjonowania portalu; nadzorowanie i współpraca z innymi dziennikarzami portalu; koordynacja zadań
reporter, serwisant oraz przygotowujący program autorski "Sportowe Przedszkole"
radio TokSport
poszukiwanie pomysłów, nagrywanie wypowiedzi, redakcja, montaż; przygotowywanie, redagowanie i czytanie serwisów na antenie; przygotowywanie, nagrywanie i montaż rozmów z przedszkolakami, w ramach programu autorskiego "Sportowe Przedszkole"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
SPORT
E-SPORT
MARKETING I KOMUNIKACJA
KULTURA I SZTUKA
MEDIA
PRZEMYSŁ ROZRYWKOWY
IT
E-SPORT
MARKETING I KOMUNIKACJA
KULTURA I SZTUKA
MEDIA
PRZEMYSŁ ROZRYWKOWY
IT
Inne
DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:
prawo jazdy kategorii B
obsługa komputera
umiejętność „szybkiego czytania”
zdolności organizacyjne
prawo jazdy kategorii B
obsługa komputera
umiejętność „szybkiego czytania”
zdolności organizacyjne
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CASTING
Informacje o castingach do filmów, spektakli, reklam, teledysków i zespołów muzycznych i tanecznych
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kliniczna psychologia
jest działem psychologii stosowanej zajmującym się profilaktyką, diagnostyką i terapią zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania, czyli zaburzeniami w regulacji stosunków człowieka z jego otoczeniem