Sylwia Stefaniak

Sylwia Stefaniak

Operations Coordinator
Piaseczno, mazowieckie

Umiejętności

Systemy rezerwacyjne Komunikacja korporacyjna Rachunkowość finansowa Analiza rynku Microsoft Office Urządzenia mobilne New Business Development Zarządzanie produktem Project Management zarządzanie talentami

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Philips Polska Sp. z o.o.
Operations Coordinator
- Value Added Services (logistics) process Management for customers in 17 countries
- Coordination claims process (logistics, returns, pricing)
- Inventory Management in returns collect point
Philips Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego
- koordynowanie procesu reklamacyjnego
- raportowanie/koordynowanie procesu dostaw
- zarządzanie lokacjami zwrotowymi w magazynie
Philips Polska Sp. z o.o.
Customer Service Desk Specialist
- realizacja zamówień na terenie całej Polski (SAP)
- kontakt z klientami, awizacje dostaw
- współpraca z innymi działami w zakresie stanów magazynowych, logistyki, reklamacji, zwrotów
Extor S.A.
Specjalista ds. Obiegu Dokumentów
- utworzenie i organizacja pracy działu Obiegu Dokumentów,
- nadzorowanie pracy działu,
- wdrażanie projektów zarządczych z zakresu fakturowania, obiegu i rejestracji dokumentów, oraz harmonogramów pracy.
Extor S.A.
Wsparcie administracyjne
- dorywczo- prace administracyjne
- zlecenie zaprojektowania schematów w procesie wdrożenia ISO 9001
Fundacja Spełnionych Marzeń
Asystentka Prezesa/Wicedyrektor Biura
- organizacja spotkań, przygotowanie prezentacji, ofert współpracy,
- współorganizowanie eventów, akcji charytatywnych, koordynowanie przebiegu wydarzeń,
- zarządzanie biurem, obiegiem korespondencji, dokumentacją Fundacji, kalendarzem spotkań,
- koordynowanie pracy wolontariuszy (grupa ok.20 osób), oraz innych pracowników ( 3 osoby)
Logo
Doradca klienta/Asystentka biura
Centrum Warszawskich Nieruchomości
- Przeprowadzanie transakcji sprzedaży/wynajmu nieruchomości (poparte sukcesami sprzedaże gruntów, wynajmy domów, mieszkań itp.)
- Prowadzenie sekretariatu (w 10-cio osobowym zespole).
Tyco Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
 realizacja zamówień i umów dostaw (obszar 7 województw),
- przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów pojawiających się w procesie dostawy,
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i kontrahentami firmy (około 500 podmiotów- szpitali i firm prywatnych),
- stała współpraca z Przedstawicielami Handlowymi (14 osób)
- kontrolowanie stanów magazynowych
(magazyny w Polsce i w Europie)
- wystawianie faktur, korekt i not korygujących.

Szkolenia i kursy

2010 „Excel Zaawansowany”

2009 „PR i HR”- Seminarium programu MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania

2008 „Technika autoprezentacji, komunikacji, asertywności, oraz negocjacji”

2006 „Obsługa klienta w dobie nowoczesnej gospodarki”
„Trening Umiejętności sprzedażowych”

Edukacja

Logo
Bankowość Hipoteczna i Rynek Nieruchomości, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
ekonomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Transport/Spedycja
Spedycja

Zainteresowania

sport (squash,pływanie,narty, jazda na rowerze,wycieczki piesze),podróże, dobra książka, bilard.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.