Sylwia Stefaniak
Operations Coordinator
Piaseczno,
mazowieckie
Umiejętności
Systemy rezerwacyjne
Komunikacja korporacyjna
Rachunkowość finansowa
Analiza rynku
Microsoft Office
Urządzenia mobilne
New Business Development
Zarządzanie produktem
Project Management
zarządzanie talentami
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Prezesa/Wicedyrektor Biura
- organizacja spotkań, przygotowanie prezentacji, ofert współpracy,
- współorganizowanie eventów, akcji charytatywnych, koordynowanie przebiegu wydarzeń,
- zarządzanie biurem, obiegiem korespondencji, dokumentacją Fundacji, kalendarzem spotkań,
- koordynowanie pracy wolontariuszy (grupa ok.20 osób), oraz innych pracowników ( 3 osoby)
- współorganizowanie eventów, akcji charytatywnych, koordynowanie przebiegu wydarzeń,
- zarządzanie biurem, obiegiem korespondencji, dokumentacją Fundacji, kalendarzem spotkań,
- koordynowanie pracy wolontariuszy (grupa ok.20 osób), oraz innych pracowników ( 3 osoby)
Specjalista ds. Obsługi Klienta
realizacja zamówień i umów dostaw (obszar 7 województw),
- przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów pojawiających się w procesie dostawy,
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i kontrahentami firmy (około 500 podmiotów- szpitali i firm prywatnych),
- stała współpraca z Przedstawicielami Handlowymi (14 osób)
- kontrolowanie stanów magazynowych
(magazyny w Polsce i w Europie)
- wystawianie faktur, korekt i not korygujących.
- przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów pojawiających się w procesie dostawy,
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i kontrahentami firmy (około 500 podmiotów- szpitali i firm prywatnych),
- stała współpraca z Przedstawicielami Handlowymi (14 osób)
- kontrolowanie stanów magazynowych
(magazyny w Polsce i w Europie)
- wystawianie faktur, korekt i not korygujących.
Szkolenia i kursy
2010 „Excel Zaawansowany”
2009 „PR i HR”- Seminarium programu MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania
2008 „Technika autoprezentacji, komunikacji, asertywności, oraz negocjacji”
2006 „Obsługa klienta w dobie nowoczesnej gospodarki”
„Trening Umiejętności sprzedażowych”
2009 „PR i HR”- Seminarium programu MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania
2008 „Technika autoprezentacji, komunikacji, asertywności, oraz negocjacji”
2006 „Obsługa klienta w dobie nowoczesnej gospodarki”
„Trening Umiejętności sprzedażowych”
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Transport/Spedycja
Spedycja
Zainteresowania
sport (squash,pływanie,narty, jazda na rowerze,wycieczki piesze),podróże, dobra książka, bilard.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.