Umiejętności
Marketing
New Business Development
Negocjacje kontraktu
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
Marketing Zintegrowany
Sprzedaż B2B
Zarządzenia zespołem
Marketing B2B
Sprzedaż rozwiązań IT
Strategia Marketingowa B2B
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu GCBG
Zarządzanie zespołem specjalistów sprzedaży i marketingu w celu realizacji zakładanych celów sprzedaży i udziałów w rynku: 2012, 2013, 2014 CIT&CEI Star Award - regionalna nagroda przyznana za szczególne osiągnięcia.
Budowanie, wdrażanie i zarządzanie strategią sprzedaży i marketingu w zakresie sprzedaży systemów produkcyjnych, oprogramowanie i umów serwisowych.
Nadzorowanie i negocjowanie najważniejszych projektów handlowych na poziomie C Level.
Budowanie, wdrażanie i zarządzanie strategią sprzedaży i marketingu w zakresie sprzedaży systemów produkcyjnych, oprogramowanie i umów serwisowych.
Nadzorowanie i negocjowanie najważniejszych projektów handlowych na poziomie C Level.
Marketing Manager - Systemy produkcyjne oraz rozwiązania
Opracowanie, rozwijanie i wdrażanie planów marketingowych zgodnych ze strategią firmy w celu osiągnięcia założonych celów przychodu oraz zysku jak również udziałów rynkowych.
Rozwijanie, wdrażanie i zarządzanie cyklem życia nowych produktów i usług.
Zarządzanie projektami marketingowymi wspierającymi realizację założonych celów między innymi: kampanie marketingowe, direct mail, targi, eventy.
Przygotowanie i implementacja komunikacji marketingowej oraz PR zgodnej ze strategią.
Prowadzenie prezentacji, szkoleń i warsztatów dla klientów, partnerów i kadry sprzedażowej.
Rozwijanie i nadzorowanie kanałów sprzedaży: sprzedaż bezpośrednia i model partnerski.
Zarządzanie zespołem specjalistów marketingu oraz specjalistów sprzedaży realizujących i wspierających realizację powyższych zadań.
Rozwijanie, wdrażanie i zarządzanie cyklem życia nowych produktów i usług.
Zarządzanie projektami marketingowymi wspierającymi realizację założonych celów między innymi: kampanie marketingowe, direct mail, targi, eventy.
Przygotowanie i implementacja komunikacji marketingowej oraz PR zgodnej ze strategią.
Prowadzenie prezentacji, szkoleń i warsztatów dla klientów, partnerów i kadry sprzedażowej.
Rozwijanie i nadzorowanie kanałów sprzedaży: sprzedaż bezpośrednia i model partnerski.
Zarządzanie zespołem specjalistów marketingu oraz specjalistów sprzedaży realizujących i wspierających realizację powyższych zadań.
Mono Production Systems Specialist
Wsparcie specjalistyczne w procesach sprzedaży w zakresie systemów produkcyjnych oraz oprogramowania.
Prowadzenie prezentacji, warsztatów i szkoleń dla klientów, partnerów, handlowców.
Przygotowanie analiz technicznych i opracowań.
Aktywny udział w otwieraniu nowych cykli sprzedaży.
Prowadzenie prezentacji, warsztatów i szkoleń dla klientów, partnerów, handlowców.
Przygotowanie analiz technicznych i opracowań.
Aktywny udział w otwieraniu nowych cykli sprzedaży.
Color Production Systems Specialist
Wsparcie specjalistyczne w procesach sprzedaży w zakresie systemów produkcyjnych oraz oprogramowania.
Prowadzenie prezentacji, warsztatów i szkoleń dla klientów, partnerów, handlowców.
Przygotowanie analiz technicznych i opracowań.
Aktywny udział w otwieraniu nowych cykli sprzedaży.
Prowadzenie prezentacji, warsztatów i szkoleń dla klientów, partnerów, handlowców.
Przygotowanie analiz technicznych i opracowań.
Aktywny udział w otwieraniu nowych cykli sprzedaży.
Sales Manager - Systemy produkcyjne oraz rozwiązania
Zarządzanie zespołem sprzedaży realizującym założone cele kwartalne.
Prowadzenie negocjacji z klientami.
Otwieranie nowych cykli handlowych.
Obszary: poligrafia, duże i średnie przedsiębiorstwa, sektor publiczny.
Prowadzenie negocjacji z klientami.
Otwieranie nowych cykli handlowych.
Obszary: poligrafia, duże i średnie przedsiębiorstwa, sektor publiczny.
Szkolenia i kursy
Management Academy - 09.2014 – present
Coursera: Developing Innovative Ideas for New Companies, An Introduction to Corporate Finance 2013
Prowadzenie prezentacji publicznych - 2012
Zarządzanie zespołem - 2011
Zarządzanie czasem - 2010
Managing for sucess - 2005
Printing Systems Fundamentals - 2004
Selling for sucess - 2003
Coursera: Developing Innovative Ideas for New Companies, An Introduction to Corporate Finance 2013
Prowadzenie prezentacji publicznych - 2012
Zarządzanie zespołem - 2011
Zarządzanie czasem - 2010
Managing for sucess - 2005
Printing Systems Fundamentals - 2004
Selling for sucess - 2003
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
żeglarstwo, psychologia, antropologia, nowe technologie