Umiejętności
ERP
IT Operations
ITIL Process Implementation
Zarządzanie problemami
SharePoint
Zabbix
MSSQL
BPM
Strategia IT
Certyfikat ITIL v3
ITSM
iScala Epicor
Incident Managment
Problem Solving Tools
Bonita Studio 6.x
Outlook, Lotus Notes
MS SSRS
Made2Manage
Języki
ukraiński
ojczysty
angielski
biegły
polski
biegły
rosyjski
biegły
czeski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager IT
- Zarządzanie, monitorowanie, aktualizacja i rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej i IT;
- Wsparcie, aktualizacja i rozwój systemu ERP;
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji technicznej, procedur i innych regulacji systemów i infrastruktury IT dotyczących ich użytkowania;
- Bieżące zarządzanie działem, analiza organizacji pracy, procesów, ustalanie celów, priorytetów i standardów;
- Ocena technologicznych potrzeb organizacji, rekomendacja ulepszeń i nowych rozwiązań pod katem wymagań biznesu;
- Nadzór nad podległymi pracownikami w tym zarządzanie (rekrutacja), rozwój, ocena i dyscyplina pracy.
- Wsparcie, aktualizacja i rozwój systemu ERP;
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji technicznej, procedur i innych regulacji systemów i infrastruktury IT dotyczących ich użytkowania;
- Bieżące zarządzanie działem, analiza organizacji pracy, procesów, ustalanie celów, priorytetów i standardów;
- Ocena technologicznych potrzeb organizacji, rekomendacja ulepszeń i nowych rozwiązań pod katem wymagań biznesu;
- Nadzór nad podległymi pracownikami w tym zarządzanie (rekrutacja), rozwój, ocena i dyscyplina pracy.
Senoir Process Manager
Opis stanowiska:
Wlasciciel procesu Problem Management:
• Identyfikację i planowanie usprawnień procesu oraz przyszłych potrzeb.
• Tworzenie analiz oraz planów pozwalających na efektywne wsparcie prowadzonych w organizacji projektów.
• Standaryzację i automatyzację zadań.
• Współpracę z jednostkami biznesowymi, zespołami technicznymi, zewnętrznymi partnerami oraz klientami.
• Eskalowanie ryzyka.
• Zapewnienie realizacji KPI zgodnie z wewnętrznymi celami i SLA.
• Współpraca z Globalnym i Regionalnym Wlascicielami procesu.
Wlasciciel procesu Problem Management:
• Identyfikację i planowanie usprawnień procesu oraz przyszłych potrzeb.
• Tworzenie analiz oraz planów pozwalających na efektywne wsparcie prowadzonych w organizacji projektów.
• Standaryzację i automatyzację zadań.
• Współpracę z jednostkami biznesowymi, zespołami technicznymi, zewnętrznymi partnerami oraz klientami.
• Eskalowanie ryzyka.
• Zapewnienie realizacji KPI zgodnie z wewnętrznymi celami i SLA.
• Współpraca z Globalnym i Regionalnym Wlascicielami procesu.
Area IT Manager
Hoerbiger
• Ocena / instalacja / konfiguracja / upgrade / utrzymanie sprzętu i oprogramowania w całym regionie wschodnim
• Instalacja / konfiguracja / utrzymanie / monitorowanie sieci lokalnych dla zapewnienia optymalnej wydajności
• Pomoc techniczna i szkolenia dla użytkowników systemu ERP (SAP)
• Odpowiedzialność za realizację projektów ERP, ich koordynację i ekonomiczność
• Koordynacja rozwoju oprogramowania / raportów, usprawnienie przepływu danych oraz zapewnienia dostępności informacji we Wschodnim regionie.
• Ocenić długoterminowe potrzeby informacyjne organizacji i rozwijać IT strategie.
• Odpowiedzialny za prawne wykorzystanie sprzętu computerowego i oprogramowania.
• Opracowanie i wdrożenie strategii bezpieczeństwa informacji dla regionu wschodniego
• Funkcjonalna odpowiedzialność za koordynowanie działań pracowników IT i zewnętrznych partnerów, z naciskiem na utrzymanie zatwierdzonego budżetu i zabiezpieczenie potrzeb.
• Przygotowuje i proponuje budżet IT.
• Instalacja / konfiguracja / utrzymanie / monitorowanie sieci lokalnych dla zapewnienia optymalnej wydajności
• Pomoc techniczna i szkolenia dla użytkowników systemu ERP (SAP)
• Odpowiedzialność za realizację projektów ERP, ich koordynację i ekonomiczność
• Koordynacja rozwoju oprogramowania / raportów, usprawnienie przepływu danych oraz zapewnienia dostępności informacji we Wschodnim regionie.
• Ocenić długoterminowe potrzeby informacyjne organizacji i rozwijać IT strategie.
• Odpowiedzialny za prawne wykorzystanie sprzętu computerowego i oprogramowania.
• Opracowanie i wdrożenie strategii bezpieczeństwa informacji dla regionu wschodniego
• Funkcjonalna odpowiedzialność za koordynowanie działań pracowników IT i zewnętrznych partnerów, z naciskiem na utrzymanie zatwierdzonego budżetu i zabiezpieczenie potrzeb.
• Przygotowuje i proponuje budżet IT.
Kierownik działu systemów informacyjnych
• zarządzać i kierować personelem IT (4 osoby:
o Indywidualne Plany Rozwoju
o Wydajność/ Przegląd wynagrodzeń
o Opisy stanowisk pracy
o Działania integracyjne
o Coaching;
• zarządzać opracowywanie, wdrażanie i wykorzystanie standardów , polityk, standardowych operacyjnych procedur (SOP), umow o poziomie usług (SLA);
• Administrator i Menedżer instalacji systemu ERP Scala (moduły: Finanse, sprzedaż, zakupy, zarządzanie zapasami, inwestycji, płac, planowanie i kontrola produkcji);;
• zarządzanie bazami danych (MS SQL Server 2000/2005, Interbase), tworzenie procedur przechowywanych i widoków;
• projektowanie i tworzenie raportów w Crystal Reports;
• zakup SW / HW i komponentów;
o Indywidualne Plany Rozwoju
o Wydajność/ Przegląd wynagrodzeń
o Opisy stanowisk pracy
o Działania integracyjne
o Coaching;
• zarządzać opracowywanie, wdrażanie i wykorzystanie standardów , polityk, standardowych operacyjnych procedur (SOP), umow o poziomie usług (SLA);
• Administrator i Menedżer instalacji systemu ERP Scala (moduły: Finanse, sprzedaż, zakupy, zarządzanie zapasami, inwestycji, płac, planowanie i kontrola produkcji);;
• zarządzanie bazami danych (MS SQL Server 2000/2005, Interbase), tworzenie procedur przechowywanych i widoków;
• projektowanie i tworzenie raportów w Crystal Reports;
• zakup SW / HW i komponentów;
Szkolenia i kursy
ITIL V3 Service Capability – Service Offerings & Agreements
ITIL V3 Service Capability – Operational Support & Analysis
ITIL v.3 – Foundations Certification Course
Applied Project Management in SKF
Leading People at SKF
2072 – Administering a MS SQL Server 2000 Database
Practical Applications of the International Security Standard ISO 1799
Lotus Notes/Domino R5:
SA310: Maintaining a Domino Server Infrastructure &
SA330: Maintaining Domino Users &
SA210: Implementing a Domino Infrastructure.
Baltijas Datoru Akademija, Riga, Latvia.
Scala 5.1:
“General Ledger”,
“Financial Advanced”,
“Manufacturing, Planning and Control”,
“Logistics Advanced”,
“System Utility”
ITIL V3 Service Capability – Operational Support & Analysis
ITIL v.3 – Foundations Certification Course
Applied Project Management in SKF
Leading People at SKF
2072 – Administering a MS SQL Server 2000 Database
Practical Applications of the International Security Standard ISO 1799
Lotus Notes/Domino R5:
SA310: Maintaining a Domino Server Infrastructure &
SA330: Maintaining Domino Users &
SA210: Implementing a Domino Infrastructure.
Baltijas Datoru Akademija, Riga, Latvia.
Scala 5.1:
“General Ledger”,
“Financial Advanced”,
“Manufacturing, Planning and Control”,
“Logistics Advanced”,
“System Utility”
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Podróżowanie
Organizacje
Inne
Prawo jazdy kat B.