Umiejętności
Google Apps
Microsoft Excel
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
koordynowanie prac
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
Prowadzenie samochodów osobowych
Realizacja planów sprzedażowych
konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu
prowadzenie szkoleń i warsztatów
Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników
empatia, kreatywność, tolerancja, elastyczność, otwartość, samomotywacja
Coaching sprzedażowy
asertywność, odpowiedzialność, sumienność, lojalność
Samodyscyplina i zaangażowanie w realizacji założonych celów,
Kontrolowanie i nadzorowanie działań
Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne
układanie grafików pracowniczych
Zdolność pracy pod wpływem stresu i pod presją czasu
Doświadczenie zawodowe
Team Menager
- realizowanie strategii sprzedażowych dla wiodącej polskiej sieci telekomunikacyjnej,
- zarządzanie grupą sprzedażową konsultantów telefonicznych,
- bieżące monitorowanie pracy oraz zarządzanie czasem pracy podległych pracowników,
- wyznaczanie celów sprzedażowych dla pracowników oraz rozliczanie na podstawie osiągniętych wyników,
- coaching sprzedażowy,
- prowadzenie warsztatów sprzedażowych,
- motywowanie zespołu do osiągania zamierzonych celów sprzedażowych,
- raportowanie wyników sprzedażowych, analiza raportów,
- odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, jakości obsługi klienta i wskaźników KPI dla kontrahenta,
- współpraca z działami wsparcia; dział szkoleń, dział marketingu, dział HR
- praca pod presją czasu oraz pod wpływem stresu,
- udział w cyklicznych warsztatach podnoszących kompetencję.
- zarządzanie grupą sprzedażową konsultantów telefonicznych,
- bieżące monitorowanie pracy oraz zarządzanie czasem pracy podległych pracowników,
- wyznaczanie celów sprzedażowych dla pracowników oraz rozliczanie na podstawie osiągniętych wyników,
- coaching sprzedażowy,
- prowadzenie warsztatów sprzedażowych,
- motywowanie zespołu do osiągania zamierzonych celów sprzedażowych,
- raportowanie wyników sprzedażowych, analiza raportów,
- odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, jakości obsługi klienta i wskaźników KPI dla kontrahenta,
- współpraca z działami wsparcia; dział szkoleń, dział marketingu, dział HR
- praca pod presją czasu oraz pod wpływem stresu,
- udział w cyklicznych warsztatach podnoszących kompetencję.
Szkolenia i kursy
Akademia Lidera (certyfikowane szkolenia):
* Będę Managerem- podstawy zarządzania dla sukcesora
* Monitoring, czyli decyzje bez klapek na oczach
* Słuchaj i wspieraj przez coaching sprzedażowy cz. 1 i 2
* Zainteresowanie klienta
* Skutecznie przedstawienie oferty, zbijanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
* Zajęcia praktyczne: jakość sprzedaży, systemy wynagrodzeń, aplikacje, praca na aplikacjach MO, analiza raportów, wskaźników sprzedażowych, współpraca między działowa.
* Podstawy zarządzania
* Jak z nowicjuszy stworzyć sprawny zespół
* Misja, wizja, wartości
* Autorytet lidera
* Asertywność
* Manager w czapce trenera
* Ja w zmianie
*Rozmowy Indywidualne: Komunikacja w najważniejszej relacji w całej firmie
*Spotkania zespołowe: Czy są stratą czasu?
*Instrumenty szybkiego reagowania
*Bezbolesne zarządzanie zmianą
* Będę Managerem- podstawy zarządzania dla sukcesora
* Monitoring, czyli decyzje bez klapek na oczach
* Słuchaj i wspieraj przez coaching sprzedażowy cz. 1 i 2
* Zainteresowanie klienta
* Skutecznie przedstawienie oferty, zbijanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
* Zajęcia praktyczne: jakość sprzedaży, systemy wynagrodzeń, aplikacje, praca na aplikacjach MO, analiza raportów, wskaźników sprzedażowych, współpraca między działowa.
* Podstawy zarządzania
* Jak z nowicjuszy stworzyć sprawny zespół
* Misja, wizja, wartości
* Autorytet lidera
* Asertywność
* Manager w czapce trenera
* Ja w zmianie
*Rozmowy Indywidualne: Komunikacja w najważniejszej relacji w całej firmie
*Spotkania zespołowe: Czy są stratą czasu?
*Instrumenty szybkiego reagowania
*Bezbolesne zarządzanie zmianą
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą