Sebastian Purgal

Team Menager
Częstochowa, śląskie

Umiejętności

Google Apps Microsoft Excel Microsoft Office Zarządzanie zespołem koordynowanie prac Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności analityczne Prowadzenie samochodów osobowych Realizacja planów sprzedażowych konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu prowadzenie szkoleń i warsztatów Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników empatia, kreatywność, tolerancja, elastyczność, otwartość, samomotywacja Coaching sprzedażowy asertywność, odpowiedzialność, sumienność, lojalność Samodyscyplina i zaangażowanie w realizacji założonych celów, Kontrolowanie i nadzorowanie działań Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne układanie grafików pracowniczych Zdolność pracy pod wpływem stresu i pod presją czasu

Doświadczenie zawodowe

CCIG Group
Team Menager
- realizowanie strategii sprzedażowych dla wiodącej polskiej sieci telekomunikacyjnej,
- zarządzanie grupą sprzedażową konsultantów telefonicznych,
- bieżące monitorowanie pracy oraz zarządzanie czasem pracy podległych pracowników,
- wyznaczanie celów sprzedażowych dla pracowników oraz rozliczanie na podstawie osiągniętych wyników,
- coaching sprzedażowy,
- prowadzenie warsztatów sprzedażowych,
- motywowanie zespołu do osiągania zamierzonych celów sprzedażowych,
- raportowanie wyników sprzedażowych, analiza raportów,
- odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, jakości obsługi klienta i wskaźników KPI dla kontrahenta,
- współpraca z działami wsparcia; dział szkoleń, dział marketingu, dział HR
- praca pod presją czasu oraz pod wpływem stresu,
- udział w cyklicznych warsztatach podnoszących kompetencję.
CCIG Group
Specjalista ds. Klienta Indywidualnego
- sprzedaż usług telekomunikacyjnych sieci Orange
- kontakt z Klientem z sektora B2C (inbound / outband),
- obsługa aplikacji Crazy Call, nBuk.
Logo
Specjalista ds. Klientów Biznesowych
Linguapol
- sprzedaż usług telefonii mobilnej Play,
- telefoniczna obsługa klientów z sektora B2B (inbound / outband),
- telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,

Szkolenia i kursy

Akademia Lidera (certyfikowane szkolenia):
* Będę Managerem- podstawy zarządzania dla sukcesora
* Monitoring, czyli decyzje bez klapek na oczach
* Słuchaj i wspieraj przez coaching sprzedażowy cz. 1 i 2
* Zainteresowanie klienta
* Skutecznie przedstawienie oferty, zbijanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
* Zajęcia praktyczne: jakość sprzedaży, systemy wynagrodzeń, aplikacje, praca na aplikacjach MO, analiza raportów, wskaźników sprzedażowych, współpraca między działowa.
* Podstawy zarządzania
* Jak z nowicjuszy stworzyć sprawny zespół
* Misja, wizja, wartości
* Autorytet lidera
* Asertywność
* Manager w czapce trenera
* Ja w zmianie
*Rozmowy Indywidualne: Komunikacja w najważniejszej relacji w całej firmie
*Spotkania zespołowe: Czy są stratą czasu?
*Instrumenty szybkiego reagowania
*Bezbolesne zarządzanie zmianą

Edukacja

Logo
Logistyka, magisterskie
Politechnika Częstochowska
Logo
Logistyka, magisterskie
Politechnika Częstochowska
Logo
Technik Budownictwa, średnie
Technikum nr. 6 w Częstochowie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą