Wypowiedzi
-
Witam
Jak w temacie szukamy wykonawcy scenografii na
Mistrzostwa Świata Modern & Jazz w grudniu - Mikołajki Hotel Gołębiewski / barter za reklamę na mistrzostwach.
Za scenografię proponujemy reklamę w postaci:
1. Umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach
poligraficznych związanych z Festiwalem takich jak:
-folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt)
-certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt)
-afisze reklamowe (nakład 1000 szt)
-bilety wstępu
-dyplomy (nakład 1000 szt)
-wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt)
2. Umieszczenie LOGO firmy (link - banner) na internetowej witrynie
festiwalu: http://danceweek.pl oraz http://show4events.pl
3. Reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na
wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w
miejscu widocznym dla kamer
4. Reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co
daje łącznie 30 emisji słownych
5.Inne sugestie.
Osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu:
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
sebastian@danceweek.pl
513 088 074 -
Witam
Jak w temacie szukamy wykonawcy scenografii na
Mistrzostwa Świata Modern & Jazz w grudniu - Mikołajki Hotel Gołębiewski / barter za reklamę na mistrzostwach.
Za scenografię proponujemy reklamę w postaci:
1. Umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach
poligraficznych związanych z Festiwalem takich jak:
-folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt)
-certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt)
-afisze reklamowe (nakład 1000 szt)
-bilety wstępu
-dyplomy (nakład 1000 szt)
-wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt)
2. Umieszczenie LOGO firmy (link - banner) na internetowej witrynie
festiwalu: http://danceweek.pl oraz http://show4events.pl
3. Reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na
wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w
miejscu widocznym dla kamer
4. Reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co
daje łącznie 30 emisji słownych
5.Inne sugestie.
Osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu:
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
sebastian@danceweek.pl
513 088 074 -
Witam
Jak w temacie szukamy wykonawcy scenografii na
Mistrzostwa Świata Modern & Jazz w grudniu - Mikołajki Hotel Gołębiewski / barter za reklamę na mistrzostwach.
Za scenografię proponujemy reklamę w postaci:
1. Umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach
poligraficznych związanych z Festiwalem takich jak:
-folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt)
-certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt)
-afisze reklamowe (nakład 1000 szt)
-bilety wstępu
-dyplomy (nakład 1000 szt)
-wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt)
2. Umieszczenie LOGO firmy (link - banner) na internetowej witrynie
festiwalu: http://danceweek.pl oraz http://show4events.pl
3. Reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na
wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w
miejscu widocznym dla kamer
4. Reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co
daje łącznie 30 emisji słownych
5.Inne sugestie.
Osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu:
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
sebastian@danceweek.pl
513 088 074 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PRODUCENCI FILMOWI I TELEWIZYJNI
-
Witam
Jak w temacie szukamy wykonawcy scenografii na
Mistrzostwa Świata Modern & Jazz w grudniu - Mikołajki Hotel Gołębiewski / barter za reklamę na mistrzostwach.
Za scenografię proponujemy reklamę w postaci:
1. Umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach
poligraficznych związanych z Festiwalem takich jak:
-folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt)
-certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt)
-afisze reklamowe (nakład 1000 szt)
-bilety wstępu
-dyplomy (nakład 1000 szt)
-wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt)
2. Umieszczenie LOGO firmy (link - banner) na internetowej witrynie
festiwalu: http://danceweek.pl oraz http://show4events.pl
3. Reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na
wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w
miejscu widocznym dla kamer
4. Reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co
daje łącznie 30 emisji słownych
5.Inne sugestie.
Osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu:
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
sebastian@danceweek.pl
513 088 074 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy USŁUGA za USŁUGĘ
-
Jarosław Pawlik:
Dariusz Szul:
..../// zanim odpowiem na Pańskie pytanię proszę mi powiedzieć ile kosztuje doba w pokoju 2-u osobym w Państwa hotelu?
Padnie odpowiedź że : kosztuje np. 100 Euro i wtedy szybko odpowiadasz tak:
hmmm...chciałabym za moją pensję pomieszkać w Państwa hotelu 10 dni...
I to jest koniec rozmowy kwalifikacyjnej :-) bo znajdą się tacy co to będą chcieli pomieszkać tylko 4 dni :-)
Tu raczej nie chodziło o kwotę, lecz o formę odpowiedzi.
Pozdrawiam
Sebastian -
Z przymrużeniem oka, to też polecam serial HOTEL 52 :)
Ale lepiej poszukać w google
może link trochę pomoże
http://timeprofit.pl/
Pozdrawiam
SebastianSebastian Pietraszek edytował(a) ten post dnia 27.07.10 o godzinie 00:56 -
Korzystne warianty współpracy przy organizacji 10 edycji
Światowego Tygodnia Tańca MIKOŁAJKI`2010:
ELITARNY TYTUŁ SPONSORA TYTULARNEGO
/tylko 1 firma/
Zawiera:
1.umieszczenie nazwy Firmy w nazwie przedsięwzięcia„ -Mikolajki`2010”
2.powitanie uczestników Mistrzostw Świata i Festiwalu podczas oficjalnego otwarcia przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego i władze IDO przez przedstawiciela Platynowego Sponsora,
3.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-4 (nakład 5000 szt.); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt.); afisze reklamowe (nakład 1000 szt.); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt.); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt.); afisze reklamowe
4.umieszczenie LOGO firmy(link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl oraz wszystkich portalach współpracujących
5.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
6.reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
7.rozstawienie stoiska sponsorskiego z możliwością prezentacji produktów firmy podczas trwania festiwalu i Mistrzostw Świata
8.umieszczenie logo firmy na standach podczas konferencji prasowej
9.umieszczenie logo firmy na płytach DVD relacjonujących festiwal
10.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
11.stolik VIP na Sali głównej dla 4 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
12.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
13.umieszczenie LOGO firmy na numerach startowych zawodników
14.produkcja SHOW tanecznego reklamującego produkty firmy (czas trwania minimum 3 minuty)
15.insert materiałów reklamowych do folderu reklamowego,
16.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
17.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
18.inne sugestie firmy
Złoty Sponsor / max. 3 firmy/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3. reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.umieszczenie logo firmy na standach bocznych podczas konferencji prasowej
6.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
7.stolik VIP na Sali głównej dla 2 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
8.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
9.insert materiałów reklamowych do toreb konferencyjnych,
10.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
11.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
12.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego.
Srebrny Sponsor /max. 5 firm/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-6 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
6.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego i Złotego.
Kontakt
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
mail: sebastian@danceweek.pl
tel. 513 088 074 -
Korzystne warianty współpracy przy organizacji 10 edycji
Światowego Tygodnia Tańca MIKOŁAJKI`2010:
ELITARNY TYTUŁ SPONSORA TYTULARNEGO
/tylko 1 firma/
Zawiera:
1.umieszczenie nazwy Firmy w nazwie przedsięwzięcia„ -Mikolajki`2010”
2.powitanie uczestników Mistrzostw Świata i Festiwalu podczas oficjalnego otwarcia przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego i władze IDO przez przedstawiciela Platynowego Sponsora,
3.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-4 (nakład 5000 szt.); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt.); afisze reklamowe (nakład 1000 szt.); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt.); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt.); afisze reklamowe
4.umieszczenie LOGO firmy(link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl oraz wszystkich portalach współpracujących
5.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
6.reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
7.rozstawienie stoiska sponsorskiego z możliwością prezentacji produktów firmy podczas trwania festiwalu i Mistrzostw Świata
8.umieszczenie logo firmy na standach podczas konferencji prasowej
9.umieszczenie logo firmy na płytach DVD relacjonujących festiwal
10.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
11.stolik VIP na Sali głównej dla 4 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
12.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
13.umieszczenie LOGO firmy na numerach startowych zawodników
14.produkcja SHOW tanecznego reklamującego produkty firmy (czas trwania minimum 3 minuty)
15.insert materiałów reklamowych do folderu reklamowego,
16.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
17.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
18.inne sugestie firmy
Złoty Sponsor / max. 3 firmy/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3. reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.umieszczenie logo firmy na standach bocznych podczas konferencji prasowej
6.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
7.stolik VIP na Sali głównej dla 2 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
8.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
9.insert materiałów reklamowych do toreb konferencyjnych,
10.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
11.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
12.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego.
Srebrny Sponsor /max. 5 firm/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-6 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
6.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego i Złotego.
Kontakt
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
mail: sebastian@danceweek.pl
tel. 513 088 074 -
Korzystne warianty współpracy przy organizacji 10 edycji
Światowego Tygodnia Tańca MIKOŁAJKI`2010:
ELITARNY TYTUŁ SPONSORA TYTULARNEGO
/tylko 1 firma/
Zawiera:
1.umieszczenie nazwy Firmy w nazwie przedsięwzięcia„ -Mikolajki`2010”
2.powitanie uczestników Mistrzostw Świata i Festiwalu podczas oficjalnego otwarcia przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego i władze IDO przez przedstawiciela Platynowego Sponsora,
3.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-4 (nakład 5000 szt.); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt.); afisze reklamowe (nakład 1000 szt.); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt.); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt.); afisze reklamowe
4.umieszczenie LOGO firmy(link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl oraz wszystkich portalach współpracujących
5.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
6.reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
7.rozstawienie stoiska sponsorskiego z możliwością prezentacji produktów firmy podczas trwania festiwalu i Mistrzostw Świata
8.umieszczenie logo firmy na standach podczas konferencji prasowej
9.umieszczenie logo firmy na płytach DVD relacjonujących festiwal
10.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
11.stolik VIP na Sali głównej dla 4 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
12.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
13.umieszczenie LOGO firmy na numerach startowych zawodników
14.produkcja SHOW tanecznego reklamującego produkty firmy (czas trwania minimum 3 minuty)
15.insert materiałów reklamowych do folderu reklamowego,
16.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
17.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
18.inne sugestie firmy
Złoty Sponsor / max. 3 firmy/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3. reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.umieszczenie logo firmy na standach bocznych podczas konferencji prasowej
6.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
7.stolik VIP na Sali głównej dla 2 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
8.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
9.insert materiałów reklamowych do toreb konferencyjnych,
10.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
11.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
12.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego.
Srebrny Sponsor /max. 5 firm/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-6 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
6.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego i Złotego.
Kontakt
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
mail: sebastian@danceweek.pl
tel. 513 088 074 -
Korzystne warianty współpracy przy organizacji 10 edycji
Światowego Tygodnia Tańca MIKOŁAJKI`2010:
ELITARNY TYTUŁ SPONSORA TYTULARNEGO
/tylko 1 firma/
Zawiera:
1.umieszczenie nazwy Firmy w nazwie przedsięwzięcia„ -Mikolajki`2010”
2.powitanie uczestników Mistrzostw Świata i Festiwalu podczas oficjalnego otwarcia przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego i władze IDO przez przedstawiciela Platynowego Sponsora,
3.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-4 (nakład 5000 szt.); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt.); afisze reklamowe (nakład 1000 szt.); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt.); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt.); afisze reklamowe
4.umieszczenie LOGO firmy(link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl oraz wszystkich portalach współpracujących
5.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
6.reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
7.rozstawienie stoiska sponsorskiego z możliwością prezentacji produktów firmy podczas trwania festiwalu i Mistrzostw Świata
8.umieszczenie logo firmy na standach podczas konferencji prasowej
9.umieszczenie logo firmy na płytach DVD relacjonujących festiwal
10.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
11.stolik VIP na Sali głównej dla 4 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
12.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
13.umieszczenie LOGO firmy na numerach startowych zawodników
14.produkcja SHOW tanecznego reklamującego produkty firmy (czas trwania minimum 3 minuty)
15.insert materiałów reklamowych do folderu reklamowego,
16.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
17.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
18.inne sugestie firmy
Złoty Sponsor / max. 3 firmy/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3. reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.umieszczenie logo firmy na standach bocznych podczas konferencji prasowej
6.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
7.stolik VIP na Sali głównej dla 2 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
8.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
9.insert materiałów reklamowych do toreb konferencyjnych,
10.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
11.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
12.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego.
Srebrny Sponsor /max. 5 firm/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-6 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
6.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego i Złotego.
Kontakt
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
mail: sebastian@danceweek.pl
tel. 513 088 074 -
Korzystne warianty współpracy przy organizacji 10 edycji
Światowego Tygodnia Tańca MIKOŁAJKI`2010:
ELITARNY TYTUŁ SPONSORA TYTULARNEGO
/tylko 1 firma/
Zawiera:
1.umieszczenie nazwy Firmy w nazwie przedsięwzięcia„ -Mikolajki`2010”
2.powitanie uczestników Mistrzostw Świata i Festiwalu podczas oficjalnego otwarcia przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego i władze IDO przez przedstawiciela Platynowego Sponsora,
3.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-4 (nakład 5000 szt.); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt.); afisze reklamowe (nakład 1000 szt.); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt.); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt.); afisze reklamowe
4.umieszczenie LOGO firmy(link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl oraz wszystkich portalach współpracujących
5.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
6.reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
7.rozstawienie stoiska sponsorskiego z możliwością prezentacji produktów firmy podczas trwania festiwalu i Mistrzostw Świata
8.umieszczenie logo firmy na standach podczas konferencji prasowej
9.umieszczenie logo firmy na płytach DVD relacjonujących festiwal
10.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
11.stolik VIP na Sali głównej dla 4 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
12.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
13.umieszczenie LOGO firmy na numerach startowych zawodników
14.produkcja SHOW tanecznego reklamującego produkty firmy (czas trwania minimum 3 minuty)
15.insert materiałów reklamowych do folderu reklamowego,
16.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
17.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
18.inne sugestie firmy
Złoty Sponsor / max. 3 firmy/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3. reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.umieszczenie logo firmy na standach bocznych podczas konferencji prasowej
6.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
7.stolik VIP na Sali głównej dla 2 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
8.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
9.insert materiałów reklamowych do toreb konferencyjnych,
10.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
11.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
12.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego.
Srebrny Sponsor /max. 5 firm/
Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-6 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
6.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego i Złotego.
Kontakt
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
mail: sebastian@danceweek.pl
tel. 513 088 074Sebastian Pietraszek edytował(a) ten post dnia 26.07.10 o godzinie 15:04 -
Zespoły Tańca Nowoczesnego
Mistrzowie Polski , Europy i Świata.
Zapraszają do współpracy !!!
http://www.youtube.com/watch?v=Dsxx3anFdsQ
Kontakt:
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
tel.513 088 074
mail: sebastian@danceweek.pl -
Zespoły Tańca Nowoczesnego
Mistrzowie Polski , Europy i Świata.
Zapraszają do współpracy !!!
http://www.youtube.com/watch?v=Dsxx3anFdsQ
Kontakt:
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
tel.513 088 074
mail: sebastian@danceweek.pl -
Sebastian Pietraszek:
Witam
Oferta-Impresariat Artystyczny
Zapraszam do współpracy ...
REWIA TANECZNA http://show4events.pl
MADNESS - zawodowa rewia taneczna składająca się z młodych, zdolnych i nie bojących się wyzwań artystów, którzy po kilku latach zgłębiania wiedzy tanecznej pod okiem najlepszych polskich, jak i zagranicznych choreografów stają z podniesionymi głowami, by swym kunsztem, pięknem i profesjonalnością uświetnić gale, eventy firmowe i inne wydarzenia kulturalne, artystyczne oraz sportowe!
Członkowie rewii to czynni tancerze, instruktorzy, choreografowie i uczestnicy telewizyjnego programu You Can Dance - ludzie, dla których niemożliwe nie istnieje.
ZESPOŁY TAŃCA NOWOCZESNEGO RELIESE http://show4events.pl
Z satysfakcją przedstawiamy ofertę
Formacji Tańca Nowoczesnego RELIESE TEAM ONE
Wielokrotnych i aktualnych Mistrzów Polski, Europy i Świata w Tańcu Nowoczesnym
PIOTR GALIŃSKI http://show4events.pl
**HIT!!! Cały blok taneczny powiększony o prowadzenie oraz animacje taneczne w wykonaniu jurora programu Taniec z Gwiazdami, Piotra Galińskiego**
ANTHONY MOON http://show4events.pl
Koncert wokalisty Anthony Moon –znany wykonawca muzyki dance z hitem HOW CAN I LOVE YOU – przebojem, który przez wiele tygodni gościł na pierwszych miejscach list przebojów, między innymi radia ESKA. Jego występy podczas Koncertów w Sopocie oraz Hity na Czasie wzbudzały wiele emocji wśród publiczności.
TEATR OGNIA http://show4events.pl
Pokazy są połączeniem ognia, tańca oraz teatru. Całość zwieńczona jest odpowiednią muzyką wprowadzającą w specyficzny klimat. Chcemy pokazać, że ogień jest nie tylko żywiołem, ale również formą sztuki.
OPRAWA MUZYCZNA DJ'a http://show4events.pl
Oprawa muzyczna DJ’a – proponujemy profesjonalną oprawę muzyczną oświetlenie i nagłośnienie imprezy. Bardzo bogaty repertuar nagrań począwszy od lat 50-tych po najnowsze przeboje z list przebojów
Zespoły Tańca Nowoczesnego
Mistrzowie Polski , Europy i Świata.
Zapraszają do współpracy !!!
http://www.youtube.com/watch?v=Dsxx3anFdsQ
Kontakt:
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
tel.513 088 074
mail: sebastian@danceweek.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Wszyscy artyści...
-
Zespoły Tańca Nowoczesnego
Mistrzowie Polski , Europy i Świata.
Zapraszają do współpracy !!!
http://www.youtube.com/watch?v=Dsxx3anFdsQ
Kontakt:
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
tel.513 088 074
mail: sebastian@danceweek.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Event, Organizacja Imprez
-
Zespoły Tańca Nowoczesnego
Mistrzowie Polski , Europy i Świata.
Zapraszają do współpracy !!!
http://www.youtube.com/watch?v=Dsxx3anFdsQ
Kontakt:
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
tel.513 088 074
mail: sebastian@danceweek.pl