Sebastian Pietraszek

Sebastian Pietraszek sales manager, Show
4 Events

Temat: Propozycja współpracy z Bankami -sponsoring

Szanowni Państwo

Jako organizatorzy i producenci Mistrzostw Świata IDO Modern Dance & Jazz Dance, zwracamy się z propozycją rozważenia sponsoringu.


Obrazek


To wydarzenie taneczne odbędzie się już po raz dziesiąty i zorganizowane będzie na niespotykaną do tej pory skalę. Na parkietach pojawi się prawie 2000 tancerzy z kilkunastu państw i 3 kontynentów.

W grudniu Mikołajki ponownie staną się taneczną stolicą Polski, Europy i Świata. W Hotelu Gołębiewski odbędzie się Międzynarodowy Festiwal Tańca Nowoczesnego Mikołajki'2010. Jako jedyna tego typu impreza na świecie, odbywa się pod auspicjami Międzynarodowej Organizacji Tańca (IDO) oraz Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego, pana Jacka Protasa. Komfortowe warunki Hotelu Gołębiewski****, aquapark, SPA, wyborne potrawy i profesjonalizm obsługi sprawią, że chwile spędzone z nami na długo pozostaną w pamięci.

Organizatorem dziesiątej edycji Światowego Tygodnia Tańca jest Duet - Studio Tańca, Edukacji i Usług, (http://danceweek.pl) istniejącym od 1992 roku w Warszawie oraz
Show 4 Events ( http://show4events.pl)

Wysoko cenimy wkład firmy w działalność sponsoringową i charytatywną, we wspieranie organizacji i instytucji działających na rzecz dzieci i młodzieży, szczególnie tych wybitnie uzdolnionych i z niezamożnych rodzin. Z tym większą odpowiedzialnością oraz nadzieją, kierujemy ofertę współpracy, której przyjęcie byłoby dla nas prawdziwym zaszczytem. Ufamy, że starannie zaplanowane i realizowane działania sponsorskie wspierające naszą inicjatywę adresowaną do dzieci i młodzieży, inicjatywę związaną z edukacją, kulturą i sportem, staną się doskonałym miejscem dla promocji pozwalającym na wzmocnienie korzystnych skojarzeń związanych z marką i produktami, na zyskanie sympatii oraz społecznego zaufania do Sponsora

Wszyscy uczestnicy otrzymają Certyfikaty Uczestnictwa i pamiątkowe gadżety, finaliści dyplomy, a zdobywcy pierwszych trzech miejsc puchary i upominki rzeczowe ufundowane przez sponsorów.

Poza rywalizacją, organizatorzy zapowiadają dodatkowe wydarzenia taneczne – „Show mistrzów Europy i Świata” z uroczystą galą i wręczeniem nagród.

Korzystne warianty sponsoringu przy organizacji 10 edycji Światowego Tygodnia Tańca MIKOŁAJKI`2010

DOKŁADNE INFORMACJE na stronie internetowej http://show4events.pl podstrony MISTRZOSTWA ŚWIATA / MISTRZOSTWA POLSKI

Kontakt:
Sebastian Pietraszek
http://www.show4events.pl
mail: sebastian@danceweek.pl
tel. 513 088 074Sebastian Pietraszek edytował(a) ten post dnia 19.07.10 o godzinie 15:15
Sebastian Pietraszek

Sebastian Pietraszek sales manager, Show
4 Events

Temat: Propozycja współpracy z Bankami -sponsoring

http://www.youtube.com/watch?v=BlpCqRrqOV8&feature=rel...
Sebastian Pietraszek

Sebastian Pietraszek sales manager, Show
4 Events

Temat: Propozycja współpracy z Bankami -sponsoring

Korzystne warianty współpracy przy organizacji 10 edycji

Światowego Tygodnia Tańca MIKOŁAJKI`2010:

ELITARNY TYTUŁ SPONSORA TYTULARNEGO

/tylko 1 firma/

Zawiera:
1.umieszczenie nazwy Firmy w nazwie przedsięwzięcia„ -Mikolajki`2010”
2.powitanie uczestników Mistrzostw Świata i Festiwalu podczas oficjalnego otwarcia przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego i władze IDO przez przedstawiciela Platynowego Sponsora,
3.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-4 (nakład 5000 szt.); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt.); afisze reklamowe (nakład 1000 szt.); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt.); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt.); afisze reklamowe
4.umieszczenie LOGO firmy(link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl oraz wszystkich portalach współpracujących
5.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
6.reklama słowna (3 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
7.rozstawienie stoiska sponsorskiego z możliwością prezentacji produktów firmy podczas trwania festiwalu i Mistrzostw Świata
8.umieszczenie logo firmy na standach podczas konferencji prasowej
9.umieszczenie logo firmy na płytach DVD relacjonujących festiwal
10.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
11.stolik VIP na Sali głównej dla 4 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
12.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
13.umieszczenie LOGO firmy na numerach startowych zawodników
14.produkcja SHOW tanecznego reklamującego produkty firmy (czas trwania minimum 3 minuty)
15.insert materiałów reklamowych do folderu reklamowego,
16.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
17.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
18.inne sugestie firmy

Złoty Sponsor / max. 3 firmy/

Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-5 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3. reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.umieszczenie logo firmy na standach bocznych podczas konferencji prasowej
6.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
7.stolik VIP na Sali głównej dla 2 osób podczas wszystkich dni Mistrzostw i Festiwalu
8.możliwość przekazania nagród sponsorskich dla laureatów festiwalu podczas Gali Zwycięzców w postaci produktów firmy
9.insert materiałów reklamowych do toreb konferencyjnych,
10.możliwość przeprowadzenia konkursów wśród uczestników i widzów wraz oficjalnym losowaniem nagród pod koniec Mistrzostw i Festiwalu,
11.możliwość przeprowadzenia ankiety informacyjnej na potrzeby firmy wśród uczestników i widzów.
12.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego.


Srebrny Sponsor /max. 5 firm/

Zawiera:
1.umieszczenie LOGO firmy we wszystkich wydawnictwach poligraficznych związanych z Festiwalem, takich jak: folder reklamowy, moduł A-6 (nakład 5000 szt); certyfikaty uczestnictwa (nakład 2000 szt); afisze reklamowe (nakład 1000 szt); bilety wstępu; dyplomy (nakład 1000 szt); wejściówki i karty VIP (nakład 2500 szt); afisze reklamowe
2.umieszczenie LOGO firmy (link - banner dynamiczny) na internetowej witrynie festiwalu: http://danceweek.pl
3.reklama wizualna - umieszczenie bannerów reklamowych firmy na wszystkich salach tanecznych podczas 5 dni trwania festiwalu w miejscu widocznym dla kamer
4.reklama słowna (2 x każdego dnia) na każdej sali tanecznej, co daje łącznie 30 emisji słownych
5.apartament dla przedstawicieli firmy oraz udział we wszystkich oficjalnych kolacjach i bankietach
6.inne sugestie firmy, o ile nie kolidują z wymogami Sponsora Tytularnego i Złotego.

Kontakt
Sebastian Pietraszek
http://show4events.pl
mail: sebastian@danceweek.pl
tel. 513 088 074



Wyślij zaproszenie do