Umiejętności
Access
Komunikacja
CSS
Bazy danych
Ekonomika
Finanse
Microsoft Excel
Administracja biura
Visio
Visual Basic
XHTML
Adobe Photoshop
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Prawo jazdy kat B
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds Kluczowych Klientów
- Realizacja działań marketingowych obejmujących w szczególności tworzenie i utrzymywanie popytu na usługi świadczone przez Zleceniodawcę oraz polegające na pozyskiwaniu i obsłudze Klientów na rzecz Zleceniodawcy
- Pozyskiwanie Kandydatów dla Klientów Zleceniodawcy poprzez prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, poszukiwania bezpośrednie (Head hunting, net working) oraz wszelkie inne narzędzia rekrutacyjne
badanie preferencji i potrzeb klientów Zleceniodawcy
- Opracowywanie strategii sprzedaży i działań rekrutacyjnych u Zleceniodawcy
-Wsparcie sprzedażowe innych oddziałów
- Tworzenie adekwatnych do zakresu prowadzonej przez Zleceniodawcę działalności narzędzi sprzedażowych i rekrutacyjnych
-Realizacja prowadzonych procesów rekrutacyjnych w biurze regionalnym
-Ustalanie harmonogramu rekrutacji oraz monitorowanie całego procesu
-Raportowanie
-Nadzór administracyjny biura regionalnego
-Dbanie o wizerunek firmy zgodnie ze Standardami Obsługi Klienta.
- Pozyskiwanie Kandydatów dla Klientów Zleceniodawcy poprzez prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, poszukiwania bezpośrednie (Head hunting, net working) oraz wszelkie inne narzędzia rekrutacyjne
badanie preferencji i potrzeb klientów Zleceniodawcy
- Opracowywanie strategii sprzedaży i działań rekrutacyjnych u Zleceniodawcy
-Wsparcie sprzedażowe innych oddziałów
- Tworzenie adekwatnych do zakresu prowadzonej przez Zleceniodawcę działalności narzędzi sprzedażowych i rekrutacyjnych
-Realizacja prowadzonych procesów rekrutacyjnych w biurze regionalnym
-Ustalanie harmonogramu rekrutacji oraz monitorowanie całego procesu
-Raportowanie
-Nadzór administracyjny biura regionalnego
-Dbanie o wizerunek firmy zgodnie ze Standardami Obsługi Klienta.
Właściciel
• Konsultacje z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim
• Tworzenie technologi ułatwiając pracę w różnych branżach
• Doradztwo z zakresu tworzenia spójnej wizji przedsiębiorstwa
• Obróbka graficzna zdjęć do galerii lub artykułów reklamowych
• Tworzenie stron WWW : od desingu aż po ustawienie skrzynki mailowej na serwerze
• Tworzenie technologi ułatwiając pracę w różnych branżach
• Doradztwo z zakresu tworzenia spójnej wizji przedsiębiorstwa
• Obróbka graficzna zdjęć do galerii lub artykułów reklamowych
• Tworzenie stron WWW : od desingu aż po ustawienie skrzynki mailowej na serwerze
Opiekun klienta
• Profesjonalna obsługa Klienta
• Utrzymanie długotrwałych relacji z Klientami firmy
• Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych
• Raportowanie z wykonywanych działań operacyjnych
• Koordynowanie pracy zespołu pracowników wewnętrznych
• Tworzenie narzędzi pomocnych w usprawnieniu pracy zespołu
• Współtworzenie i wdrażanie projektów na potrzeby Klienta
• Zarządzanie i administrowanie bazą danych
• Rozliczanie pracowników APT
• Utrzymanie długotrwałych relacji z Klientami firmy
• Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych
• Raportowanie z wykonywanych działań operacyjnych
• Koordynowanie pracy zespołu pracowników wewnętrznych
• Tworzenie narzędzi pomocnych w usprawnieniu pracy zespołu
• Współtworzenie i wdrażanie projektów na potrzeby Klienta
• Zarządzanie i administrowanie bazą danych
• Rozliczanie pracowników APT
Starszy konsultant
• Profesjonalna obsługa Klienta
• Utrzymanie długotrwałych relacji z Klientami firmy
• Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych
• Raportowanie z wykonywanych działań operacyjnych
• Koordynowanie pracy zespołu pracowników wewnętrznych
• Tworzenie narzędzi pomocnych w usprawnieniu pracy zespołu
• Współtworzenie i wdrażanie projektów na potrzeby Klienta
• Zarządzanie i administrowanie bazą danych
• Rozliczanie pracowników APT
• Utrzymanie długotrwałych relacji z Klientami firmy
• Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych
• Raportowanie z wykonywanych działań operacyjnych
• Koordynowanie pracy zespołu pracowników wewnętrznych
• Tworzenie narzędzi pomocnych w usprawnieniu pracy zespołu
• Współtworzenie i wdrażanie projektów na potrzeby Klienta
• Zarządzanie i administrowanie bazą danych
• Rozliczanie pracowników APT
wystawiono
Sebastian jest osobą cechującą się spokojem, wyważeniem oraz szeroko rozumianym zaangażowaniem w wykonywanie powierzonych zadań tak aby każdy szczegół był niemalże perfekcyjnie dopracowany pod względem zarówno metodologicznym jak i wizualnym. Potrafi świetne rozplanować sobie, a także swoim współpracownikom czas pracy. Jest osobą posiadającą wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne , potrafiącą nawiązywać oraz podtrzymywać prawidłowe relacje ze współpracownikami co bardzo pozytywnie wpływa na pracę grupową oraz przekłada się na efektywność pracy.
Konsultant
Progres HR
• Nadzór nad realizacja i obsługą realizowanych projektów
• Utrzymanie długotrwałych relacji z Klientami firmy
• Koordynowanie pracy zespołu pracowników wewnętrznych
• Raportowanie z wykonywanych działań rekrutacyjnych
• Profesjonalna obsługa Klienta
• Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych
• Zarządzanie i administrowanie bazą danych
• Utrzymanie długotrwałych relacji z Klientami firmy
• Koordynowanie pracy zespołu pracowników wewnętrznych
• Raportowanie z wykonywanych działań rekrutacyjnych
• Profesjonalna obsługa Klienta
• Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych
• Zarządzanie i administrowanie bazą danych
wystawiono
Współpraca z Sebastianem jest czystą przyjemnością. Do wszystkich zadań podchodzi z pełnym profesjonalizmem. Zawsze służy pomocą, choć przy tym jest bardzo wymagającym współpracownikiem. Dużo daje od siebie i tyle samo oczekuje od innych osób. Jest dobrym organizatorem pracy swojej i swoich podwładnych. Poszukuje, ale co ważne znajduje rozwiązania z sytuacji trudnych i nietypowych.
Często podnosi swoje kwalifikacje. Jego znajomość pakietu MS Office oraz Access wywarła na mnie ogromne ważenie.
Często podnosi swoje kwalifikacje. Jego znajomość pakietu MS Office oraz Access wywarła na mnie ogromne ważenie.
wystawiono
Sebastian, to osoba cechująca się wysoką aktywnością i tempem pracy. Wszystkie powierzone zadania realizuje z ogromnym zaangażowaniem. Jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje. Zaimponował mi swoją wiedzą w zakresie tworzenia zaawansowanych programów na bazie MS Excel. Znakomicie sprawdzał się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Ma wysokie umiejętności interpersonalne łatwo nawiązuje kontakty, a w swoim zespole wytworzył atmosferę wzajemnej pomocy i zrozumienia.
wystawiono
Sebastian, umiarkowany optymista, należy do grona osób, które cechuje niesłychana cierpliwość i dążenie do pozytywnego rozwiązywania sytuacji trudnych. Potrafi panować nad własnymi emocjami, co w pracy z „drugim człowiekiem” jest szczególnie istotne. Sposób działania i środki dobiera adekwatnie do pojawiających się potrzeb biznesowych, które nie tylko na czas definiuje, ale i przewiduje. Jest kreatywny, nie zamyka się na nowe idee, pomysły. Ekwifinalność potrafi szczególnie wykorzystać w obróbce danych i tworzeniu zaawansowanych makr i programów na bazie MS Excel. Wysoki poziom empatii oraz niewątpliwe poczucie humoru wykorzystał do zbudowania wśród swoich podwładnych i współpracowników pozycji cieszącej się dużym zaufaniem.
wystawiono
Sebastian jest osobą o wysokiej kulturze osobistej, odpowiedzialną i samodzielną. Potrafi połączyć skuteczność i sprawność działań z dbałością o kontakty interpersonalne. Cechuje się wysokimi umiejętnościami organizacyjnymi, wychodzi naprzeciw wyzwaniom, dobrze sobie radzi w sytuacjach stresowych, pracuje szybko i dąży do wysokiej jakości realizowanych projektów, co stawia jego osobę w rzędzie wartościowych i cenionych pracowników.
Starszy koordynator
Progres HR
•Tworzenie raportów dla Klienta.
•Uczestniczenie w zebraniach z Klientem.
•Wdrażanie nowych rozwiązań oraz narzędzi z zakresu
zarządzania pracownikami agencyjnymi.
•Dbanie o ogólną realizacje zamówień.
•Uczestniczenie w zebraniach z Klientem.
•Wdrażanie nowych rozwiązań oraz narzędzi z zakresu
zarządzania pracownikami agencyjnymi.
•Dbanie o ogólną realizacje zamówień.
wystawiono
Sebastian to to osoba cechująca się wysoką aktywnością i tempem pracy. Wszystkie powierzone zadania realizuje z ogromnym zaangażowaniem. Jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje. Zaimponowała mi swoją wiedzą w zakresie tworzeniu zaawansowanych programów na bazie MS Excel. Znakomicie sprawdzał się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Ma wysokie umiejętności interpersonalne łatwo nawiązuje kontakty, a w swoim zespole wytworzył atmosferę wzajemnej pomocy i zrozumienia.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Inne
Prawo Jazdy kat. B
Dobra znajomość programów :
- Pakiet office w tym Excel VBA
- Photoshop
- 3dMax studio
Dobra znajomość programów :
- Pakiet office w tym Excel VBA
- Photoshop
- 3dMax studio
Grupy
Akademia Zdrowia
Akademia Zdrowia to przedsięwzięcie zrzeszające ludzi zainteresowanych tematyką zdrowia.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Blog Sebastian Sauter Szkolenia i Rozwój
Mój blog to inspiracja dla managerów, trenerów, przedsiębiorców i tych którzy lubią się rozwijać.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Freebie
FREEBIE - to co najważniejsze w życiu masz za darmo!
Zbieramy informacje o Wartościowych i Darmowych materiałach, szkoleniach, konferencjach, wkładach itd, które pomagają nam w rozwoju.
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.