Umiejętności
Coaching
Zarządzanie
Mentoring
Negocjacje
Prezentacje
Zarządzanie zespołem
Konsultacje
teamlead
Języki
niemiecki
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Manager - Account Support
-Managing AMG Team for Central Europe
-Working on the Group's Strategy to increase customer Satisfaction scores and create product stickiness.
-Help rationalizing processes to increase the productivity of the Account Management Group.
-Monitor team metrics and help them achieve their targets.
-Prepare quarterly business reviews and monthly business updates
-Working on the Group's Strategy to increase customer Satisfaction scores and create product stickiness.
-Help rationalizing processes to increase the productivity of the Account Management Group.
-Monitor team metrics and help them achieve their targets.
-Prepare quarterly business reviews and monthly business updates
Lead - Account Support
-Leading Account Management Team for Central Europe
-Subject Matter Expert on different processes and tools used on a daily basis by the team (Luna Control Center, Service Cloud, Reporting).
-Work with regional heads, management and other stake holders on special projects.
-Interviewing potential candidates
-Increase team collaboration with other internal functions.
-Escalation point for Customer's business support issues.
-Subject Matter Expert on different processes and tools used on a daily basis by the team (Luna Control Center, Service Cloud, Reporting).
-Work with regional heads, management and other stake holders on special projects.
-Interviewing potential candidates
-Increase team collaboration with other internal functions.
-Escalation point for Customer's business support issues.
Partner Service Manager
-Act as a primary point of contact for Resellers/Partners in CER, engaging the right
resources within Akamai to both manage and escalate business issues.
-Serve as an escalation point
-Accomplish KPI targets set around responsiveness, proactivity, quality and compliance.
-Providing trainings for new Client Service Managers and Akamai Partners
-Actively involved in the recruitment process of new hires
resources within Akamai to both manage and escalate business issues.
-Serve as an escalation point
-Accomplish KPI targets set around responsiveness, proactivity, quality and compliance.
-Providing trainings for new Client Service Managers and Akamai Partners
-Actively involved in the recruitment process of new hires
Client Service Manager
-Act as a primary point of contact for a Regional/Territory named Customer base, engaging
the right resources within Akamai to both manage and escalate business issues.
-Serve as an escalation point
-Accomplish KPI targets set around responsiveness, proactivity, quality and compliance.
the right resources within Akamai to both manage and escalate business issues.
-Serve as an escalation point
-Accomplish KPI targets set around responsiveness, proactivity, quality and compliance.
Szkolenia i kursy
- CISCO CCNA
- Windows Server 2003/2008
- Kurs giełdowy „Podstawy inwestowania na giełdzie” organizowany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
- SkillSoft course “Getting Results through Communication”
- SkillSoft course “Effectively Communication in Teams”
- BPO 6 Sigma : Green Belt Training
- Introduction to Communication
- Time Management - Efektywne zarządzanie czasem pracy
- Basic Accounting AP+AR
- Windows Server 2003/2008
- Kurs giełdowy „Podstawy inwestowania na giełdzie” organizowany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
- SkillSoft course “Getting Results through Communication”
- SkillSoft course “Effectively Communication in Teams”
- BPO 6 Sigma : Green Belt Training
- Introduction to Communication
- Time Management - Efektywne zarządzanie czasem pracy
- Basic Accounting AP+AR
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
informatyka, motoryzacja, narciarstwo, podróże, kino,
Organizacje
03.2006 -06.2006 Praca dorywcza na ¼ etatu w firmie K&K Usługi Personalne (Kraków) jako tłumacz i księgowy
10.2003 -06.2005 Praca dorywcza w sklepie komputerowym „AND Computers” (Nowy Targ) jako Serwisant.
06.2003 -09.2003 Praca w urzędzie skarbowym „Finanzamt Weinheim” (Weinheim, Niemcy) jako
tłumacz i pomocnik
2003 – Dorywcze prace zarobkowe w kraju i za granicą (handel, gastronomia).
10.2003 -06.2005 Praca dorywcza w sklepie komputerowym „AND Computers” (Nowy Targ) jako Serwisant.
06.2003 -09.2003 Praca w urzędzie skarbowym „Finanzamt Weinheim” (Weinheim, Niemcy) jako
tłumacz i pomocnik
2003 – Dorywcze prace zarobkowe w kraju i za granicą (handel, gastronomia).
Inne
Obsługa komputera
-MS Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint), MS Exchange, MS Active Directory, Service Desk 4, środowisko MS Windows, Photoshop, Corel, znajomość sieci LAN (przewodowej i bezprzewodowej) i Internetu, PC-Mut (program do wprowadzania papierów wartościowych na giełdy światowe), SAP, Citrix, CISCO systems
Prawo jazdy
-kategorii A i B od 2002 roku.
Cechy osobowości
-zdolności analitycznego myślenia oraz szybkiego uczenia się, umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność.
-MS Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint), MS Exchange, MS Active Directory, Service Desk 4, środowisko MS Windows, Photoshop, Corel, znajomość sieci LAN (przewodowej i bezprzewodowej) i Internetu, PC-Mut (program do wprowadzania papierów wartościowych na giełdy światowe), SAP, Citrix, CISCO systems
Prawo jazdy
-kategorii A i B od 2002 roku.
Cechy osobowości
-zdolności analitycznego myślenia oraz szybkiego uczenia się, umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność.