Sara Legawiec

Specjalista ds. marketingu, Bank BGŻ S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja wewnętrzna Marketing Komunikacja Marketingowa Negocjacje Reklama zewnętrzna Bankowość detaliczna Sprzedaż Organizowanie eventów

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Gothaer TU S.A.
Ekspert ds. komunikacji
Kontakt z mediami, social media, komunikacja wewnętrzna
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
Zadania: współtworzenie i realizacja strategii komunikacji Grupy, przygotowywanie treści/materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej (artykuły, wywiady, komunikaty, prezentacje, newslettery, pisma), organizacja eventów dla pracowników, ścisła współpraca z działem HR (projekt tworzenia kultury organizacyjnej, intro dla nowego pracownika).
Bank BNP Paribas
Doradca Klienta Biznesowego
Zadania: kompleksowa obsługa klientów biznesowych do 20 mln przychodów rocznie, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, analiza potrzeb i rozszerzanie zakresu współpracy oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami, profesjonalna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, kreowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku.
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. marketingu (umowa o pracę na zastępstwo)
Zadania: planowanie, koordynowanie oraz ocena zwrotności z akcji marketingowych organizowanych dla Regionu Centralnego, planowanie budżetu marketingowego i sponsoringowego dla swojego Regionu, dbanie o aktualność i poprawność elementów marketingowych i jakościowych w podległych placówkach.
Santander Bank Polska
Projekt w Departamencie Marketingu, Produktów i Segmentów (Zespół Produktów Depozytowych)
Zadania: przygotowywanie narzędzi wsparcia sprzedaży, koordynacja przygotowania materiałów marketingowych, opracowanie treści na stronę internetową (dla klientów) oraz intranetową (dla doradców), organizacja konkursów dla klientów, analiza konkurencji dla segmentów IND i SOHO, wsparcie zespołu w przygotowaniu i wdrożeniu programu retencji depozytów.
Havas Engage Warsaw
Junior Account Executive
Zadania: udział w projektach z zakresu refreshmentu oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej dla Banku Pekao S.A., w tym koordynacja produkcji materiałów reklamowych, prezentacji, analiz i raportów dotyczących działań konkurencji oraz koordynacja akcji 1% dla Fundacji Rak’n’Roll.
Logo
PR Konsultant
Seisei Communications
Zadania: realizacja projektów PR dla firmy Electrolux, w tym kontakt z firmami zewnętrznymi, nadzór nad produkcją materiałów reklamowych, organizacja konferencji, konkursów, eventów, kontakty z mediami, redagowanie tekstów, raportowanie.

Szkolenia i kursy

Akademia Marketingu Atrium

Strategie promocyjne i reklamowe - psychologia reklamy
Szkolenie 10-11 kwietnia 2014 roku

Edukacja

Logo
Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
filologia polska, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

joga, skoki ze spadochronem
a bardziej przyziemnie: książka, kino, teatr

Organizacje

Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów AIESEC Polska

Zadania: organizacja targów pracy Dni Kariery i cyklu szkoleń Akademia Umiejętności, promocja firmy Unilever Polska wśród studentów.

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką