Umiejętności
Komunikacja wewnętrzna
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Negocjacje
Reklama zewnętrzna
Bankowość detaliczna
Sprzedaż
Organizowanie eventów
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
Zadania: współtworzenie i realizacja strategii komunikacji Grupy, przygotowywanie treści/materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej (artykuły, wywiady, komunikaty, prezentacje, newslettery, pisma), organizacja eventów dla pracowników, ścisła współpraca z działem HR (projekt tworzenia kultury organizacyjnej, intro dla nowego pracownika).
Doradca Klienta Biznesowego
Zadania: kompleksowa obsługa klientów biznesowych do 20 mln przychodów rocznie, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, analiza potrzeb i rozszerzanie zakresu współpracy oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami, profesjonalna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, kreowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku.
Specjalista ds. marketingu (umowa o pracę na zastępstwo)
Zadania: planowanie, koordynowanie oraz ocena zwrotności z akcji marketingowych organizowanych dla Regionu Centralnego, planowanie budżetu marketingowego i sponsoringowego dla swojego Regionu, dbanie o aktualność i poprawność elementów marketingowych i jakościowych w podległych placówkach.
Projekt w Departamencie Marketingu, Produktów i Segmentów (Zespół Produktów Depozytowych)
Zadania: przygotowywanie narzędzi wsparcia sprzedaży, koordynacja przygotowania materiałów marketingowych, opracowanie treści na stronę internetową (dla klientów) oraz intranetową (dla doradców), organizacja konkursów dla klientów, analiza konkurencji dla segmentów IND i SOHO, wsparcie zespołu w przygotowaniu i wdrożeniu programu retencji depozytów.
Junior Account Executive
Zadania: udział w projektach z zakresu refreshmentu oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej dla Banku Pekao S.A., w tym koordynacja produkcji materiałów reklamowych, prezentacji, analiz i raportów dotyczących działań konkurencji oraz koordynacja akcji 1% dla Fundacji Rak’n’Roll.
Szkolenia i kursy
Akademia Marketingu Atrium
Strategie promocyjne i reklamowe - psychologia reklamy
Szkolenie 10-11 kwietnia 2014 roku
Strategie promocyjne i reklamowe - psychologia reklamy
Szkolenie 10-11 kwietnia 2014 roku
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
joga, skoki ze spadochronem
a bardziej przyziemnie: książka, kino, teatr
a bardziej przyziemnie: książka, kino, teatr
Organizacje
Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów AIESEC Polska
Zadania: organizacja targów pracy Dni Kariery i cyklu szkoleń Akademia Umiejętności, promocja firmy Unilever Polska wśród studentów.
Zadania: organizacja targów pracy Dni Kariery i cyklu szkoleń Akademia Umiejętności, promocja firmy Unilever Polska wśród studentów.
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.