Jacek Lubaszka

dyrektor kreatywny, senior copywriter
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
właściciel, dyrektor kreatywny, scenarzysta, reżyser, ekspert ds. komunikacji marki
Continuum
Definiowanie multimedialnych strategii komunikacji ATL, BTL, TTL – koncepcje, analizy, konsultacje.
Tworzenie strategii komunikacji marki oraz koncepcji kreatywnych ATL, BTL, TTL.
Prowadzenie prezentacji przetargowych.
Pisanie haseł i tekstów reklamowych.
Tworzenie scenariuszy oraz reżyseria reklam TV, kinowych, radiowych.
Nadzór artystyczny produkcji filmów reklamowych, korporacyjnych, instruktażowych, edukacyjnych oraz spotów radiowych.

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
headhunterzy
headhunterzy
Grupa stworzona dla ludzi o osobowości działacza. Chętnych do ciągłego rozwijania się, nowych kontaktów i współpracy w różnych branżach.To miejsce na reklamę Twojej osoby.Headhunterzy czuwajcie, to wł
KREATYWNI
KREATYWNI
KREATYWNI to grupa osób AKTYWNIE I SZYBKO reagująca na współpracę potrzeby ludzi w różnych sprawach i rzeczach oraz kłopotach i problemach.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SLR Stowarzyszenie Ludzi Reklamy
SLR Stowarzyszenie Ludzi Reklamy
Grupa zrzesza członków i sympatyków SLR
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker