Umiejętności
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Outlook
IBM Lotus Sametime
IBM Lotus Notes
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sekretarka
TPA Horwath Management
- Fakturowanie i rozliczenia (codzienne użytkowanie programów tj. Excel)
- Przygotowywanie zestawów materiałów na spotkania z klientami
- Obsługa urządzeń biurowych; skanowanie, kserowanie, drukowanie, bindowanie lub oprawianie prezentacji etc.
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej
- Przyjmowanie i obsługa gości, dbanie o nienaganny wygląd sal konferencyjnych
- Dbanie o właściwy obieg korespondencji (korespondencja przychodząca/wychodząca)
- Współpraca z firmami zewnętrznymi ( np. firmy kurierskie, dostawcy materiałów biurowych oraz spożywczych)
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Rezerwacje hoteli i lotów dla pracowników
- Inne prace zlecone np. organizacja eventów, imprez (duże śniadania biznesowe, konferencje, wyjścia pracownicze, wigilia firmowa), wyszukiwanie ofert i wycenianie produktów/urządzeń/usług - przygotowywanie zestawień najlepszych ofert
- Przygotowywanie zestawów materiałów na spotkania z klientami
- Obsługa urządzeń biurowych; skanowanie, kserowanie, drukowanie, bindowanie lub oprawianie prezentacji etc.
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej
- Przyjmowanie i obsługa gości, dbanie o nienaganny wygląd sal konferencyjnych
- Dbanie o właściwy obieg korespondencji (korespondencja przychodząca/wychodząca)
- Współpraca z firmami zewnętrznymi ( np. firmy kurierskie, dostawcy materiałów biurowych oraz spożywczych)
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Rezerwacje hoteli i lotów dla pracowników
- Inne prace zlecone np. organizacja eventów, imprez (duże śniadania biznesowe, konferencje, wyjścia pracownicze, wigilia firmowa), wyszukiwanie ofert i wycenianie produktów/urządzeń/usług - przygotowywanie zestawień najlepszych ofert
Recepcjonistka
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej
- Przyjmowanie i obsługa gości, dbanie o nienaganny wygląd sal konferencyjnych
- Dbanie o właściwy obieg korespondencji (korespondencja przychodząca/wychodząca)
- Współpraca z firmami zewnętrznymi ( np. firmy kurierskie, dostawcy materiałów biurowych oraz spożywczych)
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Rezerwacje hoteli i lotów dla pracowników, także anglojęzycznych
- Inne prace zlecone
- Przyjmowanie i obsługa gości, dbanie o nienaganny wygląd sal konferencyjnych
- Dbanie o właściwy obieg korespondencji (korespondencja przychodząca/wychodząca)
- Współpraca z firmami zewnętrznymi ( np. firmy kurierskie, dostawcy materiałów biurowych oraz spożywczych)
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Rezerwacje hoteli i lotów dla pracowników, także anglojęzycznych
- Inne prace zlecone
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie