Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Lider Zespołu / Team Leader
Nadzór nad realizacją działań sprzedażowych, na rynku Centralna Europa udział w projektach mających na celu poprawę efektywności , automatyzację i optymalizację pracy Customer Service
specjalista ds. Kluczowych Klientów B2B
Obsługa sprzedaży dla wybranych Klientów na rynku DIY, raportowanie wielkości oraz struktury asortymentowej sprzedaży w róźnych ujęciach. Współpraca z działem logistyki, planowania produkcji oraz działem posprzedażowym.
Specjalista ds. Logistyki i Finansów
Monitorowanie i kontrolowanie procesów logistycznych wszystkich jednostek terenowych, tworzenie cyklicznych analiz kosztów, obrotów oraz wyliczanie wskaźników -wymiernie określających interesujące w danym momencie zjawisko lub proces. Opracowywanie zestawień dot. poszcz.dziedzin logistyki, tworzenie rankingów wyników, analiz rotacji należności, prezentacji itp.
Koordynacja sprzedaży makulatury z 20 oddziałów terenowych, wybór najkorzystniejszych ofert na podstawie konkursu, prowadzenie rozmów i negocjacji cenowych, tworzenie najkorzystniejszych dla Firmy harmonogramów sprzedaży.
Koordynacja kluczowego Projektu, opracowanie na zasadzie autorstwa procedury opisującej jego zasady, zakup floty oraz administracja bazą samochodową. Nadzór nad prawidłową realizacją postanowień umów. Współpraca i bezpośrednie kontakty z przedstawicielami współpracujących firm samochodowych- dealerami na Polskę. Nadzór nad logistyką całego przedsięwzięcia.
Koordynacja sprzedaży makulatury z 20 oddziałów terenowych, wybór najkorzystniejszych ofert na podstawie konkursu, prowadzenie rozmów i negocjacji cenowych, tworzenie najkorzystniejszych dla Firmy harmonogramów sprzedaży.
Koordynacja kluczowego Projektu, opracowanie na zasadzie autorstwa procedury opisującej jego zasady, zakup floty oraz administracja bazą samochodową. Nadzór nad prawidłową realizacją postanowień umów. Współpraca i bezpośrednie kontakty z przedstawicielami współpracujących firm samochodowych- dealerami na Polskę. Nadzór nad logistyką całego przedsięwzięcia.
Szkolenia i kursy
23-24.10.1998
Human Factor- "Sztuka Negocjacji i Obsługi Klienta": proces sprzedaży, strategie i taktyki negocjacyjne, skuteczne porozumiewanie się, asertywność w kontaktach z Klientem, prowadzenie rozmów telefonicznych, elementy savoir-vivre'u, sposoby radzenia sobie ze stresem
4.09.1999
Canadian International Management Institute "Marketing usług, czyli jak naprawdę zarobić na usługach"
26.05.2000
Kalkstein Corporate Training Sp. z o.o. "Profesjonalne Prezentacje"
12.05.2004
FPL "Kierowanie zespołem oraz motywowanie pracowników": istota i znaczenie kierowania ludźmi, rola komunikacji interpersonalnej w kontaktach z podwładnymi, motywowanie jako kluczowe narzędzie pracy kierownika, zasady i reguły motywowania, stosowanie pochwał i krytyki.
20.11.2011
Obsługa Klienta „Trudne Sytuacje”
Human Factor- "Sztuka Negocjacji i Obsługi Klienta": proces sprzedaży, strategie i taktyki negocjacyjne, skuteczne porozumiewanie się, asertywność w kontaktach z Klientem, prowadzenie rozmów telefonicznych, elementy savoir-vivre'u, sposoby radzenia sobie ze stresem
4.09.1999
Canadian International Management Institute "Marketing usług, czyli jak naprawdę zarobić na usługach"
26.05.2000
Kalkstein Corporate Training Sp. z o.o. "Profesjonalne Prezentacje"
12.05.2004
FPL "Kierowanie zespołem oraz motywowanie pracowników": istota i znaczenie kierowania ludźmi, rola komunikacji interpersonalnej w kontaktach z podwładnymi, motywowanie jako kluczowe narzędzie pracy kierownika, zasady i reguły motywowania, stosowanie pochwał i krytyki.
20.11.2011
Obsługa Klienta „Trudne Sytuacje”
Edukacja
Zainteresowania
Psychologia, turystyka rowerowa, film, książki - głównie biografie.
Inne
Praca magisterska: "Ocenianie i system kompetencji pracowniczych jako nowczesne metody zarządzania rozwojem personelu"
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B