Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
praw jazdy kat. B
Planowanie eventów
Zarządzanie administracją biurową,
prognozowanie sprzedaży
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
audytowanie procesów wewnętrznych
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
• Dyrektor Obszaru – woj. pomorskie – Oddziały (Słupsk, Gdynia, Gdańsk, Elbląg)
• odpowiedzialność za wynik finansowy Oddziałów,
• wyznaczanie celów w poszczególnych liniach biznesowych,
• koordynowanie bieżącej pracy sieci sprzedaży – placówki sieci wewnętrznej oraz zewnętrznej,
• monitoring realizacji celów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
• organizacja lokalnych akcji marketingowych – współpraca z dostawcami,
• organizowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych (assessment center),
• zwiększanie efektywności sieci sprzedaży poprzez dobór właściwego profilu pracowników,
• coaching podległych pracowników,
• dokonywanie ocen pracowniczych – śródrocznych oraz rocznych,
• definiowanie potrzeb szkoleniowych i organizowanie szkoleń,
• badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników,
• zapewnienie właściwego poziomu komunikacji,
• poszukiwanie i wdrażanie nowych kanałów sprzedaży,
• koordynowanie bieżącej pracy podległego zespołu,
• prowadzenie rozmów z kluczowymi klientami,
• raportowanie wyników pracy,
• koordynowanie pracy przy tworzeniu nowego oddziału w Gdyni,
• dbałość o przestrzeganie polityki i procedur obowiązujących w organizacji – działania audytorskie,
• odpowiedzialność za wynik finansowy Oddziałów,
• wyznaczanie celów w poszczególnych liniach biznesowych,
• koordynowanie bieżącej pracy sieci sprzedaży – placówki sieci wewnętrznej oraz zewnętrznej,
• monitoring realizacji celów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
• organizacja lokalnych akcji marketingowych – współpraca z dostawcami,
• organizowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych (assessment center),
• zwiększanie efektywności sieci sprzedaży poprzez dobór właściwego profilu pracowników,
• coaching podległych pracowników,
• dokonywanie ocen pracowniczych – śródrocznych oraz rocznych,
• definiowanie potrzeb szkoleniowych i organizowanie szkoleń,
• badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników,
• zapewnienie właściwego poziomu komunikacji,
• poszukiwanie i wdrażanie nowych kanałów sprzedaży,
• koordynowanie bieżącej pracy podległego zespołu,
• prowadzenie rozmów z kluczowymi klientami,
• raportowanie wyników pracy,
• koordynowanie pracy przy tworzeniu nowego oddziału w Gdyni,
• dbałość o przestrzeganie polityki i procedur obowiązujących w organizacji – działania audytorskie,
Kierownik Oddziału
• odpowiedzialność za wynik finansowy Oddziału,
• koordynowanie bieżącej pracy podległego zespołu,
• zapewnienie realizacji celów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
• pozyskiwanie klientów z segmentu MŚP,
• udzielanie kredytów gotówkowych i hipotecznych,
• organizacja lokalnych akcji marketingowych,
• raportowanie wyników pracy,
• współpraca na linii Doradca - Kierownik Oddziału – Dyrektor Obszaru - Dyrektor Regionu
• rekrutacja oraz coaching podległych pracowników,
• prowadzenie szkoleń,
• dbałość o przestrzeganie polityki i procedur Banku
• przeprowadzanie restrukturyzacji, miękka windykacja
• koordynowanie bieżącej pracy podległego zespołu,
• zapewnienie realizacji celów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
• pozyskiwanie klientów z segmentu MŚP,
• udzielanie kredytów gotówkowych i hipotecznych,
• organizacja lokalnych akcji marketingowych,
• raportowanie wyników pracy,
• współpraca na linii Doradca - Kierownik Oddziału – Dyrektor Obszaru - Dyrektor Regionu
• rekrutacja oraz coaching podległych pracowników,
• prowadzenie szkoleń,
• dbałość o przestrzeganie polityki i procedur Banku
• przeprowadzanie restrukturyzacji, miękka windykacja
Dyrektor ds. Handlowych
• reprezentowanie firmy,
• budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,
• obszar działania cała Polska,
• rozwój obecnych i kreowanie nowych obszarów sprzedaży,
• bezpośrednie kontakty z klientami firmy,
• organizacja targów branżowych,
• zarządzanie siecią sprzedaży,
• rekrutacja pracowników bezpośrednio podległych,
• pozyskiwanie środków unijnych na bieżącą działalność
• budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,
• obszar działania cała Polska,
• rozwój obecnych i kreowanie nowych obszarów sprzedaży,
• bezpośrednie kontakty z klientami firmy,
• organizacja targów branżowych,
• zarządzanie siecią sprzedaży,
• rekrutacja pracowników bezpośrednio podległych,
• pozyskiwanie środków unijnych na bieżącą działalność
Kierownik d/s Segmentu Przedsiębiorstw
• budowanie od podstaw zespołu Bankowych Doradców Klienta na podległym terenie – Bydgoszcz - Toruń,
• rekrutacja prowadzenie szkoleń dla pracowników,
• przygotowanie oraz podział planów sprzedażowych i monitorowanie ich realizacji
• nadzorowanie pracy Doradców,
• raportowanie wyników (zestawienia tygodniowe, miesięczne oraz kwartalne),
• wsparcie zespołu w zakresie działań wspomagających proces sprzedaży,
• dbanie o dobrą współpracę z klientem wewnętrznym,
• motywowanie pracowników,
• współpraca na linii Doradca - Kierownik Zespołu – Dyrektor Regionu,
• dbanie o przestrzeganie obowiązujących procedur i polityki Banku,
• zapewnienie utrzymania ciągłości działania sieci
• rekrutacja prowadzenie szkoleń dla pracowników,
• przygotowanie oraz podział planów sprzedażowych i monitorowanie ich realizacji
• nadzorowanie pracy Doradców,
• raportowanie wyników (zestawienia tygodniowe, miesięczne oraz kwartalne),
• wsparcie zespołu w zakresie działań wspomagających proces sprzedaży,
• dbanie o dobrą współpracę z klientem wewnętrznym,
• motywowanie pracowników,
• współpraca na linii Doradca - Kierownik Zespołu – Dyrektor Regionu,
• dbanie o przestrzeganie obowiązujących procedur i polityki Banku,
• zapewnienie utrzymania ciągłości działania sieci
Kierownik d/s Rozwoju
• analiza wyników operacyjnych,
• planowanie strategii rozwoju na podległym terenie,
• rekrutacja oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników,
• koordynowanie pracy zespołu - 32 osoby,
• udzielanie pożyczek gotówkowych,
• windykacja należności,
• prowadzenie dokumentacji zgodnie z polityką firmy,
• przeprowadzanie audytu
• planowanie strategii rozwoju na podległym terenie,
• rekrutacja oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników,
• koordynowanie pracy zespołu - 32 osoby,
• udzielanie pożyczek gotówkowych,
• windykacja należności,
• prowadzenie dokumentacji zgodnie z polityką firmy,
• przeprowadzanie audytu
Szkolenia i kursy
•Szkolenie – cykl szkoleń dla Kierowników ds. Rozwoju (Managament Training Programme), prowadzący Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju - Lena Włoczewska oraz Trener - Dorota Sikora
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
NAGRODY I WYRÓŻNIENIA:
•2018 - wyróżnienie za osiągnięcie najlepszych wyników/wskaźników operacyjnych oddziału,
•(2005-2006r.) – Najlepszy Kierownik na podległym rejonie za osiągnięte wyniki operacyjne,
•Najlepszy Pracownik Miesiąca z Działu Operacyjnego (październik, listopad, grudzień – 2006r., styczeń, maj – 2007r.), system motywacyjny utworzony w firmie od 1.10.2006r. do chwili obecnej,
•„Człowiek Sukcesu” – nagroda za osiągnięcie najlepszych wyników operacyjnych regionu za cały rok 2006,
•„Klub Lidera” – wyróżnienie za jakościową pracę oraz za własny wkład i zaangażowanie
•2018 - wyróżnienie za osiągnięcie najlepszych wyników/wskaźników operacyjnych oddziału,
•(2005-2006r.) – Najlepszy Kierownik na podległym rejonie za osiągnięte wyniki operacyjne,
•Najlepszy Pracownik Miesiąca z Działu Operacyjnego (październik, listopad, grudzień – 2006r., styczeń, maj – 2007r.), system motywacyjny utworzony w firmie od 1.10.2006r. do chwili obecnej,
•„Człowiek Sukcesu” – nagroda za osiągnięcie najlepszych wyników operacyjnych regionu za cały rok 2006,
•„Klub Lidera” – wyróżnienie za jakościową pracę oraz za własny wkład i zaangażowanie
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
POMYSŁ NA BIZNES Współpraca porady kontakty
Pomysł na biznes-grupa dla osób pragnących rozpocząć biznes lub poszerzyć swą dotychczasową działalność.Wymiana zdań/współpraca/porady/kontakty
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość