Renata Nita

PR Manager / Kierownik ds. programów marketingowych, Tech Data Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Tech Data Polska
PR Manager
• PR korporacyjny i produktowy
• Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
• Digital marketing: kampanie digitalowe, kampanie SEO/SEM, Content Marketing, prowadzenie profili społecznościowych, inne
• Prowadzenie zewnętrznych portali Tech Data• Prowadzenie linii produktowych
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych
• Organizacja konferencji, szkoleń, eventów, wyjazdów integracyjnych w Polsce i za granicą
• Rozwój kanałów dystrybucji
• Promocje i programy lojalnościowe
• Nadzór nad przygotowywaniem reklam, ulotek, newsletterów i innych materiałów wizualnych (w tym opracowywanie koncepcji)
• Przygotowywanie informacji prasowych i materiałów marketingowych
• Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami
• Współpraca z klientami i dostawcami firmy
Logo
PR Manager
Agencja Reklamowa Evita / Avnet Sp. z o.o.
• PR korporacyjny i produktowy
• Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
• Prowadzenie strony internetowej Avnet
• Digital marketing: kampanie digitalowe, kampanie SEO/SEM, Content Marketing, prowadzenieprofili społecznościowych, inne
• Prowadzenie linii produktowych • Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych
• Organizacja konferencji, szkoleń, eventów, wyjazdów integracyjnych w Polscei za granicą
• Rozwój kanałów dystrybucji• Promocje i programy lojalnościowe
• Nadzór nad przygotowywaniem reklam, ulotek, newsletterów i innych materiałów wizualnych (wtym opracowywanie koncepcji)
• Przygotowywanie informacji prasowych i materiałów marketingowych|
• Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami
• Współpraca z klientami i dostawcami firmy
AJM Electronics
Manager Marketingu
• PR i promocja firmy oraz jej produktów
• Reklama
• Prowadzenie linii produktowych
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych
• Organizacja konferencji, szkoleń, eventów, wyjazdów integracyjnych
• Rozwój kanałów dystrybucji
• Promocje i programy lojalnościowe
• Nadzór nad przygotowywaniem reklam, ulotek, newsletterów i innych materiałów wizualnych (wtym opracowywanie koncepcji)
• Przygotowywanie informacji prasowych i materiałów marketingowych
• Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami
• Współpraca z klientami i dostawcami firmy
Logo
Marketing Manager
ASBIS Polska
• PR korporacyjny i produktowy; promocja firmy oraz jej produktów
• Reklama
• Prowadzenie linii produktowych
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych
• Organizacja konferencji, szkoleń, eventów, wyjazdów integracyjnych
• Rozwój kanałów dystrybucji
• Promocje i programy lojalnościowe
• Nadzór nad przygotowywaniem reklam, ulotek, newsletterów i innych materiałów wizualnych (wtym opracowywanie koncepcji)
• Przygotowywanie informacji prasowych i materiałów marketingowych
• Współpraca z influencerami
• Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami
• Współpraca z klientami i dostawcami firmy
Logo
Z-ca kierownika marketingu
Dom Wydawniczy Bellona
• PR, promocja i reklama
• Współpraca z dziennikarzami, pisarzami, tłumaczami, influencerami, grafikami i ilustratorami
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych
• Organizacja konferencji (np. Polskie firmy w przetargach NATO), szkoleń, eventów, targów
• Prowadzenie konferencji i promocji książek
• Organizacja konkursów literackich, np. Dzieci piszą bajki
• Nadzór nad przygotowywaniem reklam, ulotek, newsletterów i innych materiałów wizualnych (wtym opracowywanie koncepcji)
• Przygotowywanie informacji prasowych i materiałów marketingowych
• Współpraca z klientami i dostawcami firmy
• Opiniowanie książek przed decyzją o ich wydaniu
Logo
Marketing Manager
Bachurski MediaCorp. (Home&Market, Gentleman, Gazeta Finansowa)
Pozyskiwanie reklam do takich tytułów prasowych jak Gazeta Finansowa, Home&Market,Gentleman, Rezydencje; współpraca z Redakcją w zakresie rozwoju tytułu Home&Market;organizacja eventów; współpraca z Redakcją w zakresie przygotowania raportów branżowych; współpraca z reklamodawcami i autorami tekstów; współpraca ze studiem graficznym
Scientific SA
Specjalista ds. marketingu
• PR i promocja firmy oraz jej produktów
• Reklama
• Prowadzenie linii produktowych
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych
• Organizacja konferencji, szkoleń, eventów
• Współpraca z dziennikarzami, influencerami
• Organizacja stoisk targowych
• Promocje i programy lojalnościowe
• Nadzór nad przygotowywaniem reklam, ulotek, newsletterów i innych materiałów wizualnych (wtym opracowywanie koncepcji)
• Przygotowywanie informacji prasowych i materiałów marketingowych
• Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami• Współpraca z klientami i dostawcami firmy
• Współpraca z sieciami handlowymi, np. Media Markt

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Naturopatia, sport, fitness, literatura, moda, architektura wnętrz

Inne

Osoba lubiąca wyzwania, z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, lubiąca się uczyć. Posiadam wieloletniedoświadczenie na różnych polach szeroko rozumianego marketingu - promocja i komunikacja (reklama, PR, socialmedia, media relations), digital marketing, event marketing, programy lojalnościowe, prowadzenie linii produktowych, budowaniem relacji z klientami i producentami, prowadzenie budżetów.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dystrybucja z wartością dodaną
Dystrybucja z wartością dodaną
Grupa dedykowana osobom, które mają ochotę dodać swoje 3 grosze do dyskusji na temat m.in. kryteriów, które powinien spełniać VAD i kogo powinno się tym mianem określać
I Zlot Motocyklowy Branży IT
I Zlot Motocyklowy Branży IT
Wszystkich miłośników motocykli, ludzi z pasją i chęcią przeżycia przygody nie może zabraknąć na tej imprezie! Jeżeli znudziły Ci się kolejne konferencje czy warsztaty to możesz być pewien, że to spot
Teoria Bezpieczeństwa
Teoria Bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo Informacji, bezpieczeństwo IT... bezpieczeństwo.. i inne abstrakcyjne twory.