Agnieszka Masztalik

Specjalistka komunikacji marketingowej z wieloletnim doświadczeniem w branży. Kreatywna i świetnie zorganizowana. Posiadająca wysokie umiejętności w tworzeniu, planowaniu i prowadzeniu zróżnicowanych projektów z zakresu Marketingu, Promocji i PR.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Marketing internetowy Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

La Premiere Agnieszka Masztalik
Owner
Public Relations, Marketing Communications, Publicity, e-PR
Logo
Senior Account Manager/Account Manager/PR Manager
Agencje Komunikacji Marketingowej & PR – 2mgroup Marketing Services, M&CC, Testa Communications
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji oraz kreacja wizerunku firm i marek, relacje z mediami, PR produktowy, PR korporacyjny oraz przygotowanie materiałów prasowych, obsługa eventów, sponsoring, wydarzenia specjalne, a także organizacja konferencji prasowych, pokazów mody, sesji zdjęciowych, imprez i spotkań firmowych.
Kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę związków branżowych oraz projektów z zakresu Corporate Social Responsibility..
Przykładowe projekty prowadzone dla poszczególnych agencji:
- Żywiec Zdrój S.A. – program CSR „Dbam o siebie. Piję wodę”
- Aston Martin Warszawa, Nemiroff Ukrainian Vodka Company – kampanie związane z wejściem marki na rynek polski
- Kompania Piwowarska – marka „Tyskie” – projekty sportowo - lifestylowe „Mistrzostwa świata” i „Flagi Tyskiego”
- The Swatch Group - marka Tissot – projekt “Tissot Quadrato”
- Wydawnictwo Multimedialne Young Digital Planet S.A. – całościowa obsługa PR, PR produktowy
- ZPPP Browary Polskie – programy CSR „Underage drinking” oraz „Drinking&Driving” prowadzone we współpracy z Ministerstwem Sprawiedliwości i Komendą Główną Policji
- Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego – program CSR „Przyjazna motoryzacja”, program prowadzony na zlecenie PZPM i wszystkich zrzeszonych w nim producentów samochodów w Polsce
- Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju Rzepakowego – program unijny „Pokochaj olej rzepakowy”, program realizowany dla PSPO ze środków UE
Logo
PR Manager
Teatr Groteska w Krakowie
Prowadzenie działań z zakresu Public Ralations, tworzenie całościowej promocji medialnej teatru, redagowanie materiałów prasowych, pozyskiwanie i kontakty z Patronami Medialnymi - lokalnymi i ogólnopolskimi, media relations, sponsoring.
Nadzór nad organizacją imprez i wydarzeń specjalnych organizowanych z ramienia teatru.
Logo
Production Manager
Agencja Eventowa Auditoire z siedzibą w Paryżu, oddział międzynarodowej Ag. Reklamowej TBWA /France
Kierownictwo, organizacja i produkcja ogólnopolskiej trasy promocyjnej “Protectis Tour” dla marki “Kleber”- francuski koncern “Michelin”. Eventy w 9 największych miastach Polski, w tym m.in.: współtworzenie scenariusza całej imprezy, stworzenie budżetu całego przedsięwzięcia, pełna logistyka eventu, dokumentacja terenu, rekrutacja zespołu pracowników i współpracowników.
TVN Warner Bros. Discovery
Planer- zakres obowiązków II- go kierownika produkcji
Wybór i rekrutacja ekipy technicznej, stworzenie grafika pracy dla ekipy technicznej i nadzór nad jego sprawną realizacją, rozliczanie godzin pracy ekipy technicznej, wszelkie inne prace biurowe /umowy, faktury, rachunki, itp./, organizacja castingu na sobowtórów mieszkańców domu BB.
Logo
Koordynator Produkcji
Stacje tv: Atomic TV, MTV Networks Polska, TVN
Kosztorysowanie produkcji poszczególnych programów, współtworzenie harmonogramu produkcji dla całej stacji, wynajem sprzętu zdjęciowego, wynajem rekwizytów, wyszukiwanie lokalizacji do przeprowadzenia zdjęć, rekrutacja ekipy zdjęciowej do współpracy, organizacja pracy studia zdjęciowego, rozliczanie poszczególnych produkcji, organizowanie planu zdjęciowego, nadzór nad sprawnym przebiegiem zdjęć na planie, opieka nad ekipą zdjęciową na planie, opieka nad gośćmi zaproszonymi do poszczególnych programów
Programy: “Studio Tramwaj”, “Moto-fan”, program o rodzinie Steczkowskich - wydanie świąteczne, organizacja widowni do takich teleturniejów jak: "Bezpieczna kasa Briana" i "Czas to pieniądz".

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. J. Tischnera
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Medialna , studia podyplomowe
Uniwersytet Jagielloński
Logo
Organizacja Produkcji filmowej i telewizyjnej, magisterskie
Uniwersytet Śląski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja

Zainteresowania

• fotografia, film, teatr, sztuka, psychologia, muzyka, podróże

Inne

• dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
• prawo jazdy kat. B

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Aston Martin Warszawa
Aston Martin Warszawa
Wielbiciele tej legendarnej brytyjskiej marki, ikony luksusu w najlepszym wydaniu, fani motoryzacji i Jamesa Bonda
Chilli ZET
Chilli ZET
Chilli ZET - Nastaw się na chill out
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Diet Coaching
Diet Coaching
Diet coaching to nowa usługa dla tych którzy, 1. są ciekawi i chcą wiedzieć jak dieta może zmienić życie, 2. szukają wsparcia w nieustających wysiłkach związanych ze zmniejszeniem lub zwiększeniem w
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
Kawa
Kawa
...filiżanka kawy załatwia dwadzieścia diabłów - wszystkie powypędza! -Henry Ward Beecher
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką
Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką
Grupa kobiet biznesu, chcących budować sieć kontaktów,wymieniać się doświadczeniami, promować siebie oraz swoje firmy, kobiet szukających inspiracji i pomysłów na własny biznes.
Kontakty dla prasy
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Madonna Ciccone Richie
Madonna Ciccone Richie
dla każdego, kto lubi, słucha, interesuje się MADONNĄ i jej twórczością.