Wypowiedzi
-
Jest też blog motoryzacyjny prowadzony przez dziennikarzy:
http://www.pelnygaraz.pl/ -
Hej,
Znajoma podeslala mi ankietke do swojej pracy dyplomowej. Dotyczy wylacznie dziennikarzy wszelkiego sortu. Poki co niewielu udalo sie namowic na te kilkanascie minut klikania i dziewczyna ma problem. Takze prosba, jak masz chwile, pozaznaczaj anonimowo odpowiedzi i rozkoszuj sie przyjemnoscia z dobrego uczynku.
"Celem tych badań jest sprawdzenie, jak stopień dopasowania typu osobowości zawodowej do środowiska pracy, wpływa na satysfakcję z niej oraz ogólne zadowolenie z życia wśród dziennikarzy."
TUTAJ ZNAJDZIECIE ANKIETKE
Haslo do ankietki to: magisterka
Dzieki i pzdr -
No tutaj sie z Toba, Dorota zgodzic nie moge. Ze szkola jazdy to prawda ale na pewno nie szybka :) Niestety ale maluch to jest w tej chwili motoryzacyjna prehistoria. Jego jedyna zaleta jest cena i latwosc dlubania. Bez profi przygotowania nie ma jakichkolwiek szans nawiazania walki z czymkolwiek. O ile jeszcze jakis czas temu to byla najprostsza droga dla tych, ktorzy w choc minimalnym stopniu ogarniaja mechanike, tak dzis mija sie to z celem. Coraz mniej tez juz jezdzi maluchow w rajdach, nawet na poziomie KJS, ludzie poprzesiadali sie do bardziej wspolczesnych konstrukcji, w wielu klubach nie ma juz klasy "maluch". A argument ze to RWD? Przesiadlszy sie z malucha w jakiekolwiek inne mocniejsze RWD i tak od nowa trzeba sie uczyc jazdy tylnym napedem. Ogarniety kierownik przesiadajac sie z FWD rownie szybko(czy raczej rownie wolno)nauczy sie latac bokiem. Wedlug mnie juz lepiej kupic BMW e30 chocby i 316 w tym celu. Poza tym, jak kolega chce zlapac bakcyla to mu potrzeba czegos stosunkowo niezawodnego i dajacego szanse rywalizacji. Ale ja mimo wszystko namawialbym na FWD. Pugi 205 GTI i 106 rallye czy xsi to tez nieglupia mysl.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Praca w mediach
-
Wszystko co napisali przedmowcy jak najbardziej prowadzi Cie w dobra strone. Osobiscie polecam przyjrzec sie czym jezdza twoi przyszli konkurenci. Jesli postawisz na KJS-y (doskonaly poczatek przygody) zapraszam do warszawskiego Automobilklubu Centrum http://ak-centrum.pl Dobrym autem poza oczywistym CC/SC (uwaga w gre rowniez wchodzi przygotowanie z wersji van), polecam takze z oski Suzuki Swifta GTi - auto dorzsze w zakupie jak i utrzymaniu, ale o nieporownywalnie lepszych osiagach, a takze Citroena Saxo VTS. Oba wioda prym w swoich klasach pojemnosciowych. Jesli chcesz sie natomiast ubawic po pachy nic Ci nie da takiej radochy jak tylny naped, a tutaj niepodzielnie rzadza BMW E30. Czego bys nie wybral, kupa radochy przed Toba. Do zobaczenia na OeSach.
-
Wielkie dzięki, dołączyła do mojej kolekcji. Pozdrawiam serdecznie
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Praca w mediach