Rafał Ratajczak

właściciel, BHP-SERWIS13 Rafał Ratajczak

Wypowiedzi

  • Rafał Ratajczak
    Wpis na grupie Telemarketing w temacie call center branża techniczna obsługa firm
    3.07.2017, 23:18

    witam
    planuję poszerzyć linię zbytu i sposób dotarcia do klienta ( firm )poprzez call center , zrobiłem próby przez kilka miesięcy i wszystko jest ok , czyli program działa , produkt zbywalny ,konkurencji mało bo sami jesteśmy producentem , cenowo udało się wstrzelić idealnie tak że jest sporo miejsca do popisu dla tele sprzedawców . Mam teraz dylemat nad sposobem rozliczenia pracowników , nie będzie ich dużo - docelowo narazie 10 osób , ale to stopniowo aby łatwiej było to ogarnąć. Z handlowcami mobilnymi działającymi na terenie Polski jest wypracowany dość ciekawy i mobilizujący na zasadzie spółki , było to dopracowywane przez prawie 2 lata i jest na dobrej drodze aby był to ideał wspólpracy . Produkcja została wyodrębniona do innej firmy co umożłiwia szybsze rozliczanie , handlowcy - wspólnicy zadowoleni, wspólne podejmowanie decyzji i każdy wie na czym stoi . Nie ukrywam ze do decyzji aby w taki sposób podjąć współpracę była dość ciężka i długo nad tym myślałem . I teraz mam w planach właśnie wdrożyć ten sam system do call center , co tym myślicie ? Jakie są Wasze uwagi do tego sposobu współpracy ?Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.07.17 o godzinie 23:19

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do