Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Service Manager
Aviva Polska
- Pośrednictwo pomiędzy Departamentem IT a Właścicielami Obszarów Biznesowych w zakresie realizacji istniejących usług informatycznych oraz zapotrzebowania na nowe usługi (opiekun klienta biznesowego)
- Odpowiedzialność za relację między działm IT a szefami funkcji biznesowych ( Właściciele Obszaró Bizneowych)
- odpowiedzialność za zdefiniowanie zapisów porozumień SLA (Service Level Agreement) oraz nadzór nad ich realizacją
- monitorowanie i raportowanie poziomu usług na poziomie operacyjnym, technicznym i zarządczym
- Odpowiedzialność za relację między działm IT a szefami funkcji biznesowych ( Właściciele Obszaró Bizneowych)
- odpowiedzialność za zdefiniowanie zapisów porozumień SLA (Service Level Agreement) oraz nadzór nad ich realizacją
- monitorowanie i raportowanie poziomu usług na poziomie operacyjnym, technicznym i zarządczym
Kierownik Sekcji Wsparcia Informatycznego Obsługi Klienta
COMMERCIAL UNION
- odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie narzędzi wspierających Centrum telefoniczne, bezpośrednią obsługę klientów oraz Back Office (CRM)
- zarządzanie siedmioosobowym zespołem analityków i programistów
- odpowiedzialność za realizację zamówień użytkowników na rozwój operacyjnego CRM oraz innych systemów wspierających obsługę klientów i agentów Grupy
- zarządzanie projektami związanymi z obsługą klientów („Biuro bez papierów”, automatyzacja telefonii)
- zarządzanie siedmioosobowym zespołem analityków i programistów
- odpowiedzialność za realizację zamówień użytkowników na rozwój operacyjnego CRM oraz innych systemów wspierających obsługę klientów i agentów Grupy
- zarządzanie projektami związanymi z obsługą klientów („Biuro bez papierów”, automatyzacja telefonii)
CRM PRoject Manager
COMMERCIAL UNION
- nadzór nad wdrożeniem systemu CRM w Commercial Union Polska (projekt zakończony sukcesem)
- zbieranie i analiza wymagań biznesowych oraz projektowanie rozwiązań
- współudział przy projektowaniu nowego kształtu procesów biznesowych
- koordynacja pracy polsko-brytyjskiego zespołu projektowego
- zbieranie i analiza wymagań biznesowych oraz projektowanie rozwiązań
- współudział przy projektowaniu nowego kształtu procesów biznesowych
- koordynacja pracy polsko-brytyjskiego zespołu projektowego
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Narciarstwo, muzyka klasyczna
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Muzyka klasyczna i opera
Zapraszam wszystkich, którzy kochają muzykę klasyczną, balet, operę i musicale. Chciałbym aby było to miejsce , gdzie można się podzielić wrażeniami z przeżyć na koncertach, przedstawieniach operowych