Umiejętności
Brand Development Strategy
Goal Orientation
Strategy Building
People Management
Business Developement ,
Team building and leadership skills
Problem solving skills
Strategic Planing
Marketing Stratetegy
Result and Customer Satisfaction Orien
Proactive leadership
Multimillion Negotations
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający Polska i Europa Środkowo-Wschodnia
• Pełna odpowiedzialność za ekspansje, P&L biznesu w Polsce i w regionie CEE.
• Strategia sprzedaży, marketingowa, polityka cenowa, profitowość biznesu
• Marża I, II, III, EBIDTA, NSV, Marki i ich pozycje, udziały rynkowe
• Raportowanie do Prezesa Holdingu
• Strategia sprzedaży, marketingowa, polityka cenowa, profitowość biznesu
• Marża I, II, III, EBIDTA, NSV, Marki i ich pozycje, udziały rynkowe
• Raportowanie do Prezesa Holdingu
Dyrektor Zarządzający, Dywizja Słodyczowa
• Zarządzanie wszystkim obszarami Dywizji Słodyczowej (Brand + MW)
• Pełna odpowiedzialność za strategię i P&L biznesu słodyczowego.
• Strategia sprzedaży, marketingowa, polityka cenowa, profitowość biznesu
• Marża I, II, III, EBIDTA, NSV, Marki i ich pozycje, udziały rynkowe
• Raportowanie do Prezesa Holdingu
• Pełna odpowiedzialność za strategię i P&L biznesu słodyczowego.
• Strategia sprzedaży, marketingowa, polityka cenowa, profitowość biznesu
• Marża I, II, III, EBIDTA, NSV, Marki i ich pozycje, udziały rynkowe
• Raportowanie do Prezesa Holdingu
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Klienckiego
• Zarządzanie zespołem Customer Marketingu, cała Sprzedażą i działami wsparcia (około 200 osób)
• Raportowanie do Prezesa Holdingu.
• Raportowanie do Prezesa Holdingu.
Sales Director, Board Member
Mars Polska Chocolate
• Zarządzanie kanałami sprzedaży: Dyskonty, Hypermarkety, Supermarkety, Cash&Carry, Drogerie, Convenience, Stacje benzynowe,
• Zarządzanie zespołami NKAM, KAM, Field Manager, Category Manager i przedstawicieli handlowych, analityków Business Intelligence oraz zewnętrznymi siłami sprzedaży, w tym merchandisingiem – 200 osób
• Raportowanie do Dyrektora Generalnego
• Zarządzanie zespołami NKAM, KAM, Field Manager, Category Manager i przedstawicieli handlowych, analityków Business Intelligence oraz zewnętrznymi siłami sprzedaży, w tym merchandisingiem – 200 osób
• Raportowanie do Dyrektora Generalnego
Sales Director Discounters, Board Member
Mars Polska Chocolate
• Zarządzanie kanałem dyskontowym (Biedronka, Lidl, Netto, Aldi)
• Zarządzanie 6-osobowym multi-funkcjonalnym zespołem (sprzedaż, finanse, trade marketing, logistyka, planowanie)
• Tworzenie startegii sprzedaży dla kanału dyskontowego
• Raportowanie do Dyrektora Generalnego
• Zarządzanie 6-osobowym multi-funkcjonalnym zespołem (sprzedaż, finanse, trade marketing, logistyka, planowanie)
• Tworzenie startegii sprzedaży dla kanału dyskontowego
• Raportowanie do Dyrektora Generalnego
Senior Key Account Manager
Mars Polska (Multisales - Chocolate, Petcare, Food),
• Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami z kanałów: Dyskonty, Hypermarkety, Supermarkety, Cash&Carry, Drogerie, Convenience (min.: Tesco, Kaufland, Rossmann, Biedronka, Lidl,)
• Zarządzanie 3-osobowym zespołem KAM
• Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży (Członek Zarządu)
• Zarządzanie 3-osobowym zespołem KAM
• Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży (Członek Zarządu)
Key Account Manager
Mars Polska (Multisales - Chocolate, Petcare, Food),
• Zarządzanie współpracą z klientami z kanałów: Dyskonty, Hypermarkety, Supermarkety, Cash&Carry, Drogerie, (min.: Leclerc, Polomarket, Aldi, Drogerie Natura)
• Zarządzanie budżetem handlowym
• Bliska współpraca z PH/ASM
• Raportowanie do Dyrektora ds. Kanału Nowoczesnego
• Zarządzanie budżetem handlowym
• Bliska współpraca z PH/ASM
• Raportowanie do Dyrektora ds. Kanału Nowoczesnego
Szkolenia i kursy
• Negocjacje strategiczne
• Zarządzanie projektowe
• Budowanie i prowadzenie efektywnych zespołów
• Zarządzanie poprzez wizje i cele
• Adaptacyjne zarządzanie zmianą
• Myślenie projektowe
• Zarządzanie projektowe
• Budowanie i prowadzenie efektywnych zespołów
• Zarządzanie poprzez wizje i cele
• Adaptacyjne zarządzanie zmianą
• Myślenie projektowe
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Trener piłki nożnej dla dzieci poniżej 10 lat.
Organizacja imprez sportowych np. I Bieg Niepodległości w Janówku
Organizacja imprez sportowych np. I Bieg Niepodległości w Janówku
Inne
ZAINTERESOWANIA:
• Bieganie, Historia średniowiecza
• Bieganie, Historia średniowiecza
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.