Umiejętności
Odpowiedzialność
Zarządzanie zmianą
Coaching
zarządzanie operacyjne
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Szkolenie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sieci Oddziałów
• nadzór nad działalnością operacyjną w podległych jednostkach
• zarządzanie sprzedażą,
• nadzór nad jakością procesów i jakością obsługi klienta,
• zarządzanie siecią pracowników (m.in. rekrutacje, rozwój, szkolenia, oceny, premiowanie)
• wizyty w oddziałach
• wdrażanie procedur i narzędzi wsparcia sprzedaży i obsługi
• zarządzanie siecią lokalizacji (optymalizacja, rekomendowanie zmian)
• udział w procesie planowania i budżetowania w działalności Pionu.
• zarządzanie sprzedażą,
• nadzór nad jakością procesów i jakością obsługi klienta,
• zarządzanie siecią pracowników (m.in. rekrutacje, rozwój, szkolenia, oceny, premiowanie)
• wizyty w oddziałach
• wdrażanie procedur i narzędzi wsparcia sprzedaży i obsługi
• zarządzanie siecią lokalizacji (optymalizacja, rekomendowanie zmian)
• udział w procesie planowania i budżetowania w działalności Pionu.
Dyrektor Inspektoratu / Naczelnik Wydziału Obsługi Sprzedaży / Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Ind
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem poszczególnych komórek w Inspektoracie: sprzedaż indywidualna, korporacyjna, obsługa klienta, księgowość, administracja
- realizacja planów biznesowych
- reprezentacja firmy na lokalnym rynku
- nadzór nad działalnością operacyjną, w podległych placówkach,
- wdrażanie i podnoszenie standardów jakości obsługi klienta
- odpowiedzialność za prawidłowość i jakość procesów,
- szkolenie i instruktaż pracowników
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych oraz OFE PZU
- zarządzanie siecią podległych agentów
- realizacja planów biznesowych
- reprezentacja firmy na lokalnym rynku
- nadzór nad działalnością operacyjną, w podległych placówkach,
- wdrażanie i podnoszenie standardów jakości obsługi klienta
- odpowiedzialność za prawidłowość i jakość procesów,
- szkolenie i instruktaż pracowników
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych oraz OFE PZU
- zarządzanie siecią podległych agentów
Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Jednostkowych / Kierownik sprzedaży / Organizator sprzedaży / Trener
- nadzór nad podległą siecią sprzedaży ub. Jednostkowych
- rekrutacja i selekcja agentów, kierowników grup dystrybucyjnych
- szkolenia, coaching
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
- sprzedaż ubezpieczeń grupowych;
- prezentacje; szkolenia z technik sprzedaży, produktowe, licencyjne;
- rekrutacja, selekcja agentów;
- Współpraca w ramach PZU Życie S.A. z firmą consultingową McKinsey w zakresie:
- organizacja sieci sprzedaży OFE, szkolenia, region: Wrocław, Opole, Częstochowa
- rekrutacja i selekcja agentów, kierowników grup dystrybucyjnych
- szkolenia, coaching
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
- sprzedaż ubezpieczeń grupowych;
- prezentacje; szkolenia z technik sprzedaży, produktowe, licencyjne;
- rekrutacja, selekcja agentów;
- Współpraca w ramach PZU Życie S.A. z firmą consultingową McKinsey w zakresie:
- organizacja sieci sprzedaży OFE, szkolenia, region: Wrocław, Opole, Częstochowa
Szkolenia i kursy
• Zarządzanie projektami metodyka PRINCE2 - 2014
Program Rozwoju Wyższej Kadry Kierowniczej PZU. Autor projektu: Jacek Santorski 2013:
- Od menedżera do przywódcy
- Zarządzanie sobą i relacjami
- Wszechstronne przywództwo
• Komunikacja menedżerska (m.in. komunikowanie trudnych decyzji) - Kontrakt osh, 2013
• Płacimy za wyniki System Zarządzania Wynikami – Nowe Motywacje, 2012
• Trening umiejętności menedżerskich (motywacja, delegowanie, rozliczanie) - Kontrakt osh 2010
• Postępowanie w przypadku sytuacji kryzysowych – Centrala Szkoleń AT, 2010
• Profesjonalna obsługa klienta - Instytut Rozwoju Biznesu, 2007, 2008
• Automotywacja i motywowanie zespołu w sytuacji zmiany - Prospero, 2008
• Efektywne procesy zarządcze - Doskam, 2006 - 2007
• Praktyczne aspekty ujawniania przestępstw w PZU SA – M.Głowacka, J.Jurzyk, 2005
• Motywowanie pracowników - Katarzyna Korpolewska Profesja Konsulting, 2002
• Kurs dla Trenerów Wewnętrznych, 1999
Program Rozwoju Wyższej Kadry Kierowniczej PZU. Autor projektu: Jacek Santorski 2013:
- Od menedżera do przywódcy
- Zarządzanie sobą i relacjami
- Wszechstronne przywództwo
• Komunikacja menedżerska (m.in. komunikowanie trudnych decyzji) - Kontrakt osh, 2013
• Płacimy za wyniki System Zarządzania Wynikami – Nowe Motywacje, 2012
• Trening umiejętności menedżerskich (motywacja, delegowanie, rozliczanie) - Kontrakt osh 2010
• Postępowanie w przypadku sytuacji kryzysowych – Centrala Szkoleń AT, 2010
• Profesjonalna obsługa klienta - Instytut Rozwoju Biznesu, 2007, 2008
• Automotywacja i motywowanie zespołu w sytuacji zmiany - Prospero, 2008
• Efektywne procesy zarządcze - Doskam, 2006 - 2007
• Praktyczne aspekty ujawniania przestępstw w PZU SA – M.Głowacka, J.Jurzyk, 2005
• Motywowanie pracowników - Katarzyna Korpolewska Profesja Konsulting, 2002
• Kurs dla Trenerów Wewnętrznych, 1999
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
Sport rekreacyjnie – narciarstwo, pływanie, siatkówka, turystyka górska; fotografia, drobne remonty
Inne
Bardzo dobra znajomość środowiska Windows, MS Office
Certyfikaty: Zarządzanie projektami PRINCE2 Practitioner; Trener wewnętrzny.
Prawo jazdy: kat. A,B
Certyfikaty: Zarządzanie projektami PRINCE2 Practitioner; Trener wewnętrzny.
Prawo jazdy: kat. A,B
Grupy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.