Umiejętności
doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Negocjacje handlowe i techniki sprzedaży
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Rejonu Centrum
realizacja strategicznych założeń dotyczących funkcjonowania oraz rozwoju spółki w regionie, zgodnie z przyjętymi uchwałami władz statutowych Spółki,
przygotowywanie strategicznych planów, dbanie nad ich prawidłową realizacją uwzględniając możliwości i zasoby dostępne w Spółce,
zawieranie umów o świadczenie najmu, usług oraz nadzór nad ich terminowym wykonaniem,
kształtowanie struktury organizacyjnej i kontrolnej Oddziałów Spółki oraz kształtowanie racjonalnej polityki kadrowej,
zapewnienie efektywności działania sił sprzedażowych w regionie,
zapewnianie procesu wystawiania faktur za wykonane usługi Spółki,
zapewnienie ściągalności kwot należnych Spółce,
zapewnianie dokumentacji i ewidencji operacji gospodarczych Spółki oraz
zapewnienia sporządzania sprawozdań dla celów podatkowych i statystycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
dokonywanie okresowych ocen personelu Spółki w rejonie, dbanie o stałe podnoszenie poziomu prowadzonej działalności,
generowanie rozwoju sieci
przygotowywanie strategicznych planów, dbanie nad ich prawidłową realizacją uwzględniając możliwości i zasoby dostępne w Spółce,
zawieranie umów o świadczenie najmu, usług oraz nadzór nad ich terminowym wykonaniem,
kształtowanie struktury organizacyjnej i kontrolnej Oddziałów Spółki oraz kształtowanie racjonalnej polityki kadrowej,
zapewnienie efektywności działania sił sprzedażowych w regionie,
zapewnianie procesu wystawiania faktur za wykonane usługi Spółki,
zapewnienie ściągalności kwot należnych Spółce,
zapewnianie dokumentacji i ewidencji operacji gospodarczych Spółki oraz
zapewnienia sporządzania sprawozdań dla celów podatkowych i statystycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
dokonywanie okresowych ocen personelu Spółki w rejonie, dbanie o stałe podnoszenie poziomu prowadzonej działalności,
generowanie rozwoju sieci
Dyrektor ds. Handlu i Marketingu
"DAN-SPAW" Sp. z o.o.
obsługa kluczowych partnerów firmy, poprzez utrzymywanie doskonałych relacji oraz spotkania biznesowe;
intensywne poszukiwanie nowych kontrahentów, rozwój sieci sprzedaży na terenie kraju jak i poza granicami; negocjacje handlowe dotyczące warunków wykonania kontraktów, tworzenie umów oraz zleceń;
tworzenie oraz wdrażanie strategii sprzedaży i marketingu handlowego, bieżąca analiza rozwoju rynku, dywersyfikacja kanałów handlu;
zawieranie oraz rozwiązywanie umów z pracownikami
intensywne poszukiwanie nowych kontrahentów, rozwój sieci sprzedaży na terenie kraju jak i poza granicami; negocjacje handlowe dotyczące warunków wykonania kontraktów, tworzenie umów oraz zleceń;
tworzenie oraz wdrażanie strategii sprzedaży i marketingu handlowego, bieżąca analiza rozwoju rynku, dywersyfikacja kanałów handlu;
zawieranie oraz rozwiązywanie umów z pracownikami
Dyrektor Oddziału / Project Manager
kontrola prawidłowej i rzetelnej obsługi klienta, poprzez kontakty moich kierowników robót z przedstawicielami inwestorów na placu budowy oraz moje
spotkania inwestycyjne w biurze inwestora dotyczące jakości wykonywanych prac, ewentualnych możliwości przyspieszenia, wykonania prac dodatkowych, badanie poziomu zadowolenia klienta poprzez spotkania;
reprezentowanie spółki w regionie pomorskim, poprzez kontakty z inwestorami;
pozyskiwanie zleceń oraz negocjowanie warunków umów i kontraktów, spotkania na poziomie kierowniczym i dyrektorskim, omawianie zakresu wykonywanych prac oraz nakładów z tym związanych, negocjowanie zapisów umowy m.in. terminy wykonania, kary umowne, siła wyższa, prace dodatkowe, możliwości mobilizacyjne w przypadku spiętrzeń prac itp.;
kierowanie oddziałem i podległymi pracownikami w sposób zapewniający realizację celów spółki, delegowanie uprawnień oraz obowiązków na kierownika budowy, kierowników robót, zapewniające zarządzanie zespołem pracowników liczącym w szczytowym momencie inwestycji ponad 400 osób, rozliczanie podwładnych z terminowości wykonywanych prac;
opracowanie planów sprzedaży i kosztów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją, budowanie oraz realizacja budżetu oddziału i poszczególnych projektów, tworzenie prognoz forecast 1 oraz forecast 2, kontrola kosztów poprzez wskazywanie MPK (miejsc powstawania kosztów) i rozliczanie podległych pracowników z wykonanych planów sprzedaży i kosztów, raportowanie do Dyrektora Regionu oraz Wiceprezesa Zarządu Dyrektora Generalnego wyników sprzedaży i osiąganej marży z odchyleniem od marży zakładanej
spotkania inwestycyjne w biurze inwestora dotyczące jakości wykonywanych prac, ewentualnych możliwości przyspieszenia, wykonania prac dodatkowych, badanie poziomu zadowolenia klienta poprzez spotkania;
reprezentowanie spółki w regionie pomorskim, poprzez kontakty z inwestorami;
pozyskiwanie zleceń oraz negocjowanie warunków umów i kontraktów, spotkania na poziomie kierowniczym i dyrektorskim, omawianie zakresu wykonywanych prac oraz nakładów z tym związanych, negocjowanie zapisów umowy m.in. terminy wykonania, kary umowne, siła wyższa, prace dodatkowe, możliwości mobilizacyjne w przypadku spiętrzeń prac itp.;
kierowanie oddziałem i podległymi pracownikami w sposób zapewniający realizację celów spółki, delegowanie uprawnień oraz obowiązków na kierownika budowy, kierowników robót, zapewniające zarządzanie zespołem pracowników liczącym w szczytowym momencie inwestycji ponad 400 osób, rozliczanie podwładnych z terminowości wykonywanych prac;
opracowanie planów sprzedaży i kosztów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją, budowanie oraz realizacja budżetu oddziału i poszczególnych projektów, tworzenie prognoz forecast 1 oraz forecast 2, kontrola kosztów poprzez wskazywanie MPK (miejsc powstawania kosztów) i rozliczanie podległych pracowników z wykonanych planów sprzedaży i kosztów, raportowanie do Dyrektora Regionu oraz Wiceprezesa Zarządu Dyrektora Generalnego wyników sprzedaży i osiąganej marży z odchyleniem od marży zakładanej
Projekty
Szkolenia i kursy
Piramida skutecznego Kierowania – Świadome Przywództwo
1. Kierowanie w XXI wieku – w nowych, zmieniających się warunkach
2. Perspektywa – zmiana wartości, a zmiana roli kadry kierowniczej
3. Model rozwoju potencjału pracowników – diagnoza kompetencji i zaangażowania w realizację celów i zadań
4. Model piramidy skutecznego kierowania – elastyczność w ramach zachowania kierowniczego
5. Wdrożenie - zastosowanie modelu piramidy w praktyce
Zarządzanie i Kierowanie Poprzez Dialog
1. Warunki do przeprowadzenia efektywnych rozmów
2. Produktywna rozmowa rzeczowa
3. Zakłócenia rozmowy
4. Efektywne formy przekonywania
5. Kompleksowy proces przeprowadzenia efektywnych rozmów
KAEFER Project Management - kurs zastosowania zasad zarządzania projektami w strukturach przedsiębiorstwa budowlanego
KAEFER Training for Site Managers - kalkulacja, podpisanie kontraktu, prowadzenie, claiming, zakończenie kontraktu
Synergia i Porozumiewanie (NLP)- przenoszenie uwagi na zachowania innych ludzi; świadome/nieświadome zbieranie
i przetwarzanie informacji; postępowanie „win/win”, synergia; sposoby budowania zespołu; planowanie przyszłości, misja, stawianie celów
Myślenie Systemowe - umiejętność postrzegania organizacji jako całości, przy równoczesnym uwzględnianiu poszczególnych elementów składowych oraz interakcji zachodzących pomiędzy tymi elementami
1. Kierowanie w XXI wieku – w nowych, zmieniających się warunkach
2. Perspektywa – zmiana wartości, a zmiana roli kadry kierowniczej
3. Model rozwoju potencjału pracowników – diagnoza kompetencji i zaangażowania w realizację celów i zadań
4. Model piramidy skutecznego kierowania – elastyczność w ramach zachowania kierowniczego
5. Wdrożenie - zastosowanie modelu piramidy w praktyce
Zarządzanie i Kierowanie Poprzez Dialog
1. Warunki do przeprowadzenia efektywnych rozmów
2. Produktywna rozmowa rzeczowa
3. Zakłócenia rozmowy
4. Efektywne formy przekonywania
5. Kompleksowy proces przeprowadzenia efektywnych rozmów
KAEFER Project Management - kurs zastosowania zasad zarządzania projektami w strukturach przedsiębiorstwa budowlanego
KAEFER Training for Site Managers - kalkulacja, podpisanie kontraktu, prowadzenie, claiming, zakończenie kontraktu
Synergia i Porozumiewanie (NLP)- przenoszenie uwagi na zachowania innych ludzi; świadome/nieświadome zbieranie
i przetwarzanie informacji; postępowanie „win/win”, synergia; sposoby budowania zespołu; planowanie przyszłości, misja, stawianie celów
Myślenie Systemowe - umiejętność postrzegania organizacji jako całości, przy równoczesnym uwzględnianiu poszczególnych elementów składowych oraz interakcji zachodzących pomiędzy tymi elementami
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Zainteresowania
Żeglarstwo
Nurkowanie
Strzelectwo sportowe
Nurkowanie
Strzelectwo sportowe
Organizacje
Stowarzyszenie Klub Żeglarski "HALS"
"WIARUS" Klub Żołnierzy Rezerwy Ligi Obrony Kraju
"WIARUS" Klub Żołnierzy Rezerwy Ligi Obrony Kraju
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.