Języki
angielski
dobry
polski
dobry
Doświadczenie zawodowe
F&B Manager
Park Inn Hotel Leigh
• Koordynacja działań departamentów (obsługa Sali, baru oraz obsługa bankietów)
• Ustalanie grafików dla całego działu gastronomii
• Scisła wspólpraca z działem recepcji i rezerwacji
• Odpowiedzialny za zamówienia alkoholu oraz innych napojów bezpośrednio od dostawców (szacowanie kosztów oraz zużycia towaru w zależności od obłożenia hotelu)
• Szkolenie nowych pracowników
• Monitorowanie działań oraz postępy pracowników
• Bezpośrednio podległy Dyrektorowi Generalnemu
• Przygotowywanie listy płac dla działu finansowgo
• Nadzorowanie oraz organizacja konferencji i bankietów
• Manager on Duty
• Kierowanie zespołem kelnerów (16 Osób)
• Ustalanie cen poszczególnych produktów i usług
• Dbałość o wizerunek firmy oraz o jakość świadczonych w niej usług
• Podejmowanie działań marketingowych mających na celu
rozwój firmy
• Ustalanie grafików dla całego działu gastronomii
• Scisła wspólpraca z działem recepcji i rezerwacji
• Odpowiedzialny za zamówienia alkoholu oraz innych napojów bezpośrednio od dostawców (szacowanie kosztów oraz zużycia towaru w zależności od obłożenia hotelu)
• Szkolenie nowych pracowników
• Monitorowanie działań oraz postępy pracowników
• Bezpośrednio podległy Dyrektorowi Generalnemu
• Przygotowywanie listy płac dla działu finansowgo
• Nadzorowanie oraz organizacja konferencji i bankietów
• Manager on Duty
• Kierowanie zespołem kelnerów (16 Osób)
• Ustalanie cen poszczególnych produktów i usług
• Dbałość o wizerunek firmy oraz o jakość świadczonych w niej usług
• Podejmowanie działań marketingowych mających na celu
rozwój firmy
Food and Beverage Supervisor
Park Inn Hotel Leigh
• Odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie baru, restauracji oraz działu konferencji w hotelu
• Ustalanie grafików dla całego działu gastronomi
• Scisła wspólpraca z działem recepcji i rezerwacji
• Odpowiedzialny za zamówienia alkoholu oraz innych napojów bezpośrednio od dostawców (szacowanie kosztów oraz zużycia towaru w zależności od obłożenia hotelu)
• Szkolenie nowych pracowników
• Bezpośrednio podległy Dyrektorowi Generalnemu
• Przygotowywanie listy płac dla działu finansowgo
• Nadzorowanie oraz organizacja konferencji i bankietów
• Manager on Duty
• Zarządzanie drużyną F&B (12 Osób)
- Pracownik roku
• Ustalanie grafików dla całego działu gastronomi
• Scisła wspólpraca z działem recepcji i rezerwacji
• Odpowiedzialny za zamówienia alkoholu oraz innych napojów bezpośrednio od dostawców (szacowanie kosztów oraz zużycia towaru w zależności od obłożenia hotelu)
• Szkolenie nowych pracowników
• Bezpośrednio podległy Dyrektorowi Generalnemu
• Przygotowywanie listy płac dla działu finansowgo
• Nadzorowanie oraz organizacja konferencji i bankietów
• Manager on Duty
• Zarządzanie drużyną F&B (12 Osób)
- Pracownik roku
Meeting and Events Host/Kelner
Park Inn Hotel Leigh
• Przygotowanie oraz koordynowanie konferencji oraz bankietów
• Kompleksowa obsługa goscia konferencyjnego
• Scisła współpraca z działem rezerwacji, pomoc w ustaleniu najdogodniejszych warunków dla klientów konferencyjnych
• Obsługa gości na restauracji oraz barze
• Kompleksowa obsługa goscia konferencyjnego
• Scisła współpraca z działem rezerwacji, pomoc w ustaleniu najdogodniejszych warunków dla klientów konferencyjnych
• Obsługa gości na restauracji oraz barze
Night Auditor/Recepcjonista
Park Inn Hotel Glasgow
• Przygotowywanie listy przyjazdów
• Witanie gosci hotelowych
• Profesjonalna i kompleksowa obsługa gości
• Spełnianie prósb gości oraz udzielanie informacji dotyczących miasta.
• Przygotowanie oraz przeprowadzanie nocnego audytu
• Przygotowanie faktur oraz rozliczenie całodziennego utargu dla działu finansowego
o Maksymalizacja przychodu hotelu poprzez aktywne wykorzystywanie programu up-sellingu (Największa sprzedaż pokoi o podwyższonym standardzie w dziale recepcji)
• Witanie gosci hotelowych
• Profesjonalna i kompleksowa obsługa gości
• Spełnianie prósb gości oraz udzielanie informacji dotyczących miasta.
• Przygotowanie oraz przeprowadzanie nocnego audytu
• Przygotowanie faktur oraz rozliczenie całodziennego utargu dla działu finansowego
o Maksymalizacja przychodu hotelu poprzez aktywne wykorzystywanie programu up-sellingu (Największa sprzedaż pokoi o podwyższonym standardzie w dziale recepcji)
Bellman/Concierge/Pełniący obowiązki Recepcjonisty
Radisson SAS Hotel Krakow
• Kompleksowa obsługa gości hotelowych
• Spełnianie prósb gości oraz udzielanie informacji dotyczących miasta.
• Organizowanie specjalnych próśb gości takich jak transfery na lotnisko czy wycieczki turystyczne
• Meldowanie oraz wymeldowywanie gości
• Przygotowanie zamówień dla działu recepcji
• Serwis bagażowy gości indywidualnych orac grup zoorganizowanych
• Tworzenie grafików dla bellmenów
o Dwukrotny pracownik miesiąca
• Spełnianie prósb gości oraz udzielanie informacji dotyczących miasta.
• Organizowanie specjalnych próśb gości takich jak transfery na lotnisko czy wycieczki turystyczne
• Meldowanie oraz wymeldowywanie gości
• Przygotowanie zamówień dla działu recepcji
• Serwis bagażowy gości indywidualnych orac grup zoorganizowanych
• Tworzenie grafików dla bellmenów
o Dwukrotny pracownik miesiąca
Szkolenia i kursy
Management Health and Safety Training, Leigh, UK
Szkolenie “First Aid at Work”, Leigh, UK
“Communication with guests”-Mentor, Krakow, Polska
“How to deliver high quality of service”- Mentor, Krakow, Polska
Yes I Can training
100 % Guest Satisfaction
Delivering the promise
Szkolenie “First Aid at Work”, Leigh, UK
“Communication with guests”-Mentor, Krakow, Polska
“How to deliver high quality of service”- Mentor, Krakow, Polska
Yes I Can training
100 % Guest Satisfaction
Delivering the promise
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Inne
Dobra Organizacja Pracy
Kreatywny
Pro-aktywny, otwarty, wyrozumialy i cierpliwy.
Dobry słuchacz, znajduje przyjemnosc w motywowaniu personelu oraz obserwowaniu efektów wprowadzonych zmian
Jestem w stanie podejmowac szybkie decyzje
Obsługa MS Office, Fidelio, Micros oraz Opera
Prawo Jazdy kategorii B
Kreatywny
Pro-aktywny, otwarty, wyrozumialy i cierpliwy.
Dobry słuchacz, znajduje przyjemnosc w motywowaniu personelu oraz obserwowaniu efektów wprowadzonych zmian
Jestem w stanie podejmowac szybkie decyzje
Obsługa MS Office, Fidelio, Micros oraz Opera
Prawo Jazdy kategorii B