Radosław Chodaczek

Team Manager, Capgemini Polska Sp. z o.o.
Katowice, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office Windows 7 Microsoft Outlook Driving License (B) Recruitment Service Now Outsourcing IT Transition experience customer care Excellent Customer Service Skills Training Skills Help Desk IT / Support IT

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Team Manager
- Koordynacja i nadzór nad pracą zespołu.
- Wyznaczanie bieżących i długofalowych zadań i celów zespołu.
- Motywowanie, nagradzanie i wyciaganie konsekwencji.
- Rekrutacja nowych pracowników.
- Przygotowywanie raportów dla klienta oraz managera.
- Przygotowywanie grafiku.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Senior Customer Service Specialist
- Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku niemieckim oraz angielskim
- Nauka języka angielskiego agentów w celu poprawienia ich zdolności językowych (grupa 30 osób)
- Tlumaczenia na potrzeby projektu z języka niemieckiego na angielski.
- Knowledge gathering na potrzeby stworzenia nowego projektu w USA, Niemczech, Holandii oraz Polsce.
- Tworzenie materialów treningowych oraz prowadzenie treningów dla nowych agentów.
- Tworzenie artykułów na potrzeby utworzenia bazy wiedzy.
- Rola Senior Desk Specialisty w celu pomocy wszystkim agentom wymagającym wsparcia.
- Uczestniczenie w rekrutacjach dla nowych pracowników.
Saturn Planet
Customer Service Advisor
• bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienta (w tym klientów anglojęzycznych),
• przyjmowanie reklamacji gwarancyjnych oraz z tytułu niezgodności towaru z umową (ustawa konsumencka),
• wystawianie czeków tax free,
• organizacja oraz nadzór nad wysyłką sprzętów do serwisów
• obsługa reklamacji klienta, ,
• organizacja oraz nadzór nad wysyłką sprzętów do serwisów,
• dowóz sprzętu do autoryzowanych serwisów

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, specjalizacja: Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania EDUKACJA we Wrocławiu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

• muzyka,
• literatura fantastyczna i sensacyjna,
• motoryzacja,
• sport (koszykówka, piłka nożna i sporty walki)
• kulinaria

Inne

• prawo jazdy kat. B
• obsługa komputera w środowisku MS Office: Word, PowerPoint, Outlook (poziom bardzo dobry); Excel, (poziom dobry)
• obsługa urządzeń biurowych
• umiejętność wystawiania czeków tax free