Umiejętności
Microsoft Office
Windows 7
Microsoft Outlook
Driving License (B)
Recruitment
Service Now
Outsourcing IT
Transition experience
customer care
Excellent Customer Service Skills
Training Skills
Help Desk IT / Support IT
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Customer Service Specialist
- Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku niemieckim oraz angielskim
- Nauka języka angielskiego agentów w celu poprawienia ich zdolności językowych (grupa 30 osób)
- Tlumaczenia na potrzeby projektu z języka niemieckiego na angielski.
- Knowledge gathering na potrzeby stworzenia nowego projektu w USA, Niemczech, Holandii oraz Polsce.
- Tworzenie materialów treningowych oraz prowadzenie treningów dla nowych agentów.
- Tworzenie artykułów na potrzeby utworzenia bazy wiedzy.
- Rola Senior Desk Specialisty w celu pomocy wszystkim agentom wymagającym wsparcia.
- Uczestniczenie w rekrutacjach dla nowych pracowników.
- Nauka języka angielskiego agentów w celu poprawienia ich zdolności językowych (grupa 30 osób)
- Tlumaczenia na potrzeby projektu z języka niemieckiego na angielski.
- Knowledge gathering na potrzeby stworzenia nowego projektu w USA, Niemczech, Holandii oraz Polsce.
- Tworzenie materialów treningowych oraz prowadzenie treningów dla nowych agentów.
- Tworzenie artykułów na potrzeby utworzenia bazy wiedzy.
- Rola Senior Desk Specialisty w celu pomocy wszystkim agentom wymagającym wsparcia.
- Uczestniczenie w rekrutacjach dla nowych pracowników.
Customer Service Advisor
• bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienta (w tym klientów anglojęzycznych),
• przyjmowanie reklamacji gwarancyjnych oraz z tytułu niezgodności towaru z umową (ustawa konsumencka),
• wystawianie czeków tax free,
• organizacja oraz nadzór nad wysyłką sprzętów do serwisów
• obsługa reklamacji klienta, ,
• organizacja oraz nadzór nad wysyłką sprzętów do serwisów,
• dowóz sprzętu do autoryzowanych serwisów
• przyjmowanie reklamacji gwarancyjnych oraz z tytułu niezgodności towaru z umową (ustawa konsumencka),
• wystawianie czeków tax free,
• organizacja oraz nadzór nad wysyłką sprzętów do serwisów
• obsługa reklamacji klienta, ,
• organizacja oraz nadzór nad wysyłką sprzętów do serwisów,
• dowóz sprzętu do autoryzowanych serwisów
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
• muzyka,
• literatura fantastyczna i sensacyjna,
• motoryzacja,
• sport (koszykówka, piłka nożna i sporty walki)
• kulinaria
• literatura fantastyczna i sensacyjna,
• motoryzacja,
• sport (koszykówka, piłka nożna i sporty walki)
• kulinaria
Inne
• prawo jazdy kat. B
• obsługa komputera w środowisku MS Office: Word, PowerPoint, Outlook (poziom bardzo dobry); Excel, (poziom dobry)
• obsługa urządzeń biurowych
• umiejętność wystawiania czeków tax free
• obsługa komputera w środowisku MS Office: Word, PowerPoint, Outlook (poziom bardzo dobry); Excel, (poziom dobry)
• obsługa urządzeń biurowych
• umiejętność wystawiania czeków tax free