Radek Teklak

analityk rynku
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Google Analytics Microsoft Excel Microsoft Word Teleskop TGI Microsoft PowerPoint Gemius Traffic PBC Gemius Megapanel adExpert

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Agora
Analityk Rynku
DOŚWIADCZENIE ANALITYCZNE:

- analizy otoczenia konkurencyjnego, czytelnictwa, sprzedaży, kosztów, wydatków
promocyjnych,
- obsługa analityczna następujących tytułów: Avanti, Cztery Kąty, Dom i Wnętrze, Dziecko, Gazeta Wyborcza, Kwietnik (zamknięty), Kuchnia, Logo, Kontynenty, Książki, Lubię Gotować (zamknięty), Ładny Dom, Magnolia, Metro, Nowy Dzień (zamknięty), Ogrody (zamknięty), Poradnik Domowy, Świat Motocykli, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra,
- tworzenie raportów i analiz dla działów Ofertowych, Sprzedaży, Promocji i Marketingu, Brand Managerów, Wydawców i Szefów Projektów (ok. 100 miesięcznie),
- analiza budżetów reklamowych (np. Unilever, Procter&Gamble, L’Oreal, Philips),
- analiza i raportowanie działań konkurencji,
- analizy demograficzne użytkowników w kanałach internetowych,
- stworzenie wewnętrznej bazy danych o konkurencji,
- stworzenie bazy 25 kompleksowych raportów i comiesięczne aktualizacje,
- biegła obsługa programów branżowych: PBC, TGI, AdExpert (Kantar Media), Teleskop, Gemius Megapanel, Gemius Traffic, Lupa, Google Analytics.

DOŚWIADCZENIE SPRZEDAŻOWE:

- prezentacje dla działów Sprzedaży, Promocji i Marketingu, Brand Managerów, Wydawców i Szefów Projektów (15-20 miesięcznie),
- prowadzenie prezentacji sprzedażowych i promocyjnych,
- przygotowanie spotkań z dużymi klientami i domami mediowymi pod względem analitycznym,
- obsługa klienta wewnętrznego,
- stworzenie systemu rozliczania premii handlowców (w dzienniku Nowy Dzień).

DOŚWIADCZENIE BADAWCZE I SZKOLENIOWE:

- współpraca przy projektach badawczych dotyczących prasy (od 2013),
- prowadzenie grup focusowych,
- prowadzenie wywiadów indywidualnych,
- prowadzenie szkoleń z obsługi oprogramowania badawczego.
Edipresse Polska S.A.
Analityk Rynku
DOŚWIADCZENIE ANALITYCZNE:

- analizy otoczenia konkurencyjnego, czytelnictwa, sprzedaży, kosztów, wydatków promocyjnych,
- obsługa analityczna następujących tytułów: Dom i Wnętrze, Pani (sprzedana), Przekrój, Uroda, Viva,
- tworzenie raportów (ok. 100 miesięcznie),
- analiza budżetów reklamowych dużych klientów,
- analiza i raportowanie działań konkurencji,
- stworzenie bazy ok. 50 kompleksowych raportów i ich comiesięczne aktualizacje,
- stworzenie europejskiej bazy wiedzy o działaniach promocyjnych konkurencji (wpływy, wydatki reklamowe, mix mediów, dołączane gazety, ceny egzemplarzowe),
- stworzenie wewnętrznej bazy danych o konkurencji.

DOŚWIADCZENIE SPRZEDAŻOWE:

- przygotowanie prezentacji dla klienta wewnętrznego, w tym dla Zarządu,
- prowadzenie prezentacji sprzedażowych i promocyjnych,
- przygotowanie spotkań z dużymi klientami i domami mediowymi pod względem analitycznym,
- obsługa klienta wewnętrznego.

DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE:

- zakup mediów dla wszystkich tytułów Wydawcy: Dom i Wnętrze, Mamo To Ja, Przekrój, Przyjaciółka, Twoje Dziecko, Uroda, Vita, Viva (roczne budżety 2 mln zł),
- całościowa obsługa barterów w telewizji, prasie i radiu (roczne budżety 2-3 mln zł).
KIA Motors Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. logistyki
- zamawianie pojazdów z centralnego europejskiego składu celnego,
- realizacja spedycji krajowej,
- zarządzanie jakością: skrócenie czasu transportu pojazdów z montowni i składu celnego z 72 do 36 godzin (od momentu clenia/montażu do odbioru w sieci dealerskiej),
- obsługa wysyłki kart pojazdów do odbiorcy końcowego,
- windykacja należności z sieci dealerskiej.

Szkolenia i kursy

Wykorzystanie wyników badań czytelnictwa prasy w pracy wydawnictwa i w kontaktach z agencjami reklamowymi.
Polskie Badania Czytelnictwa i Izba Wydawców Pracy.

Badania surveyowe: kwestionariusz wywiadu a kwestionariusz ankiety.
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

Negocjacje dla kupujących.
Door Poland.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Organizacje

Mensa Polska

Inne

publikacja dwóch książek: „Piórkiem i mięsem”, „Miecz żenady”, 2014, www.bookrage.org

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie