Umiejętności
Google Analytics
Microsoft Excel
Microsoft Word
Teleskop
TGI
Microsoft PowerPoint
Gemius Traffic
PBC
Gemius Megapanel
adExpert
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk Rynku
DOŚWIADCZENIE ANALITYCZNE:
- analizy otoczenia konkurencyjnego, czytelnictwa, sprzedaży, kosztów, wydatków
promocyjnych,
- obsługa analityczna następujących tytułów: Avanti, Cztery Kąty, Dom i Wnętrze, Dziecko, Gazeta Wyborcza, Kwietnik (zamknięty), Kuchnia, Logo, Kontynenty, Książki, Lubię Gotować (zamknięty), Ładny Dom, Magnolia, Metro, Nowy Dzień (zamknięty), Ogrody (zamknięty), Poradnik Domowy, Świat Motocykli, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra,
- tworzenie raportów i analiz dla działów Ofertowych, Sprzedaży, Promocji i Marketingu, Brand Managerów, Wydawców i Szefów Projektów (ok. 100 miesięcznie),
- analiza budżetów reklamowych (np. Unilever, Procter&Gamble, L’Oreal, Philips),
- analiza i raportowanie działań konkurencji,
- analizy demograficzne użytkowników w kanałach internetowych,
- stworzenie wewnętrznej bazy danych o konkurencji,
- stworzenie bazy 25 kompleksowych raportów i comiesięczne aktualizacje,
- biegła obsługa programów branżowych: PBC, TGI, AdExpert (Kantar Media), Teleskop, Gemius Megapanel, Gemius Traffic, Lupa, Google Analytics.
DOŚWIADCZENIE SPRZEDAŻOWE:
- prezentacje dla działów Sprzedaży, Promocji i Marketingu, Brand Managerów, Wydawców i Szefów Projektów (15-20 miesięcznie),
- prowadzenie prezentacji sprzedażowych i promocyjnych,
- przygotowanie spotkań z dużymi klientami i domami mediowymi pod względem analitycznym,
- obsługa klienta wewnętrznego,
- stworzenie systemu rozliczania premii handlowców (w dzienniku Nowy Dzień).
DOŚWIADCZENIE BADAWCZE I SZKOLENIOWE:
- współpraca przy projektach badawczych dotyczących prasy (od 2013),
- prowadzenie grup focusowych,
- prowadzenie wywiadów indywidualnych,
- prowadzenie szkoleń z obsługi oprogramowania badawczego.
- analizy otoczenia konkurencyjnego, czytelnictwa, sprzedaży, kosztów, wydatków
promocyjnych,
- obsługa analityczna następujących tytułów: Avanti, Cztery Kąty, Dom i Wnętrze, Dziecko, Gazeta Wyborcza, Kwietnik (zamknięty), Kuchnia, Logo, Kontynenty, Książki, Lubię Gotować (zamknięty), Ładny Dom, Magnolia, Metro, Nowy Dzień (zamknięty), Ogrody (zamknięty), Poradnik Domowy, Świat Motocykli, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra,
- tworzenie raportów i analiz dla działów Ofertowych, Sprzedaży, Promocji i Marketingu, Brand Managerów, Wydawców i Szefów Projektów (ok. 100 miesięcznie),
- analiza budżetów reklamowych (np. Unilever, Procter&Gamble, L’Oreal, Philips),
- analiza i raportowanie działań konkurencji,
- analizy demograficzne użytkowników w kanałach internetowych,
- stworzenie wewnętrznej bazy danych o konkurencji,
- stworzenie bazy 25 kompleksowych raportów i comiesięczne aktualizacje,
- biegła obsługa programów branżowych: PBC, TGI, AdExpert (Kantar Media), Teleskop, Gemius Megapanel, Gemius Traffic, Lupa, Google Analytics.
DOŚWIADCZENIE SPRZEDAŻOWE:
- prezentacje dla działów Sprzedaży, Promocji i Marketingu, Brand Managerów, Wydawców i Szefów Projektów (15-20 miesięcznie),
- prowadzenie prezentacji sprzedażowych i promocyjnych,
- przygotowanie spotkań z dużymi klientami i domami mediowymi pod względem analitycznym,
- obsługa klienta wewnętrznego,
- stworzenie systemu rozliczania premii handlowców (w dzienniku Nowy Dzień).
DOŚWIADCZENIE BADAWCZE I SZKOLENIOWE:
- współpraca przy projektach badawczych dotyczących prasy (od 2013),
- prowadzenie grup focusowych,
- prowadzenie wywiadów indywidualnych,
- prowadzenie szkoleń z obsługi oprogramowania badawczego.
Analityk Rynku
DOŚWIADCZENIE ANALITYCZNE:
- analizy otoczenia konkurencyjnego, czytelnictwa, sprzedaży, kosztów, wydatków promocyjnych,
- obsługa analityczna następujących tytułów: Dom i Wnętrze, Pani (sprzedana), Przekrój, Uroda, Viva,
- tworzenie raportów (ok. 100 miesięcznie),
- analiza budżetów reklamowych dużych klientów,
- analiza i raportowanie działań konkurencji,
- stworzenie bazy ok. 50 kompleksowych raportów i ich comiesięczne aktualizacje,
- stworzenie europejskiej bazy wiedzy o działaniach promocyjnych konkurencji (wpływy, wydatki reklamowe, mix mediów, dołączane gazety, ceny egzemplarzowe),
- stworzenie wewnętrznej bazy danych o konkurencji.
DOŚWIADCZENIE SPRZEDAŻOWE:
- przygotowanie prezentacji dla klienta wewnętrznego, w tym dla Zarządu,
- prowadzenie prezentacji sprzedażowych i promocyjnych,
- przygotowanie spotkań z dużymi klientami i domami mediowymi pod względem analitycznym,
- obsługa klienta wewnętrznego.
DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE:
- zakup mediów dla wszystkich tytułów Wydawcy: Dom i Wnętrze, Mamo To Ja, Przekrój, Przyjaciółka, Twoje Dziecko, Uroda, Vita, Viva (roczne budżety 2 mln zł),
- całościowa obsługa barterów w telewizji, prasie i radiu (roczne budżety 2-3 mln zł).
- analizy otoczenia konkurencyjnego, czytelnictwa, sprzedaży, kosztów, wydatków promocyjnych,
- obsługa analityczna następujących tytułów: Dom i Wnętrze, Pani (sprzedana), Przekrój, Uroda, Viva,
- tworzenie raportów (ok. 100 miesięcznie),
- analiza budżetów reklamowych dużych klientów,
- analiza i raportowanie działań konkurencji,
- stworzenie bazy ok. 50 kompleksowych raportów i ich comiesięczne aktualizacje,
- stworzenie europejskiej bazy wiedzy o działaniach promocyjnych konkurencji (wpływy, wydatki reklamowe, mix mediów, dołączane gazety, ceny egzemplarzowe),
- stworzenie wewnętrznej bazy danych o konkurencji.
DOŚWIADCZENIE SPRZEDAŻOWE:
- przygotowanie prezentacji dla klienta wewnętrznego, w tym dla Zarządu,
- prowadzenie prezentacji sprzedażowych i promocyjnych,
- przygotowanie spotkań z dużymi klientami i domami mediowymi pod względem analitycznym,
- obsługa klienta wewnętrznego.
DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE:
- zakup mediów dla wszystkich tytułów Wydawcy: Dom i Wnętrze, Mamo To Ja, Przekrój, Przyjaciółka, Twoje Dziecko, Uroda, Vita, Viva (roczne budżety 2 mln zł),
- całościowa obsługa barterów w telewizji, prasie i radiu (roczne budżety 2-3 mln zł).
Specjalista ds. logistyki
- zamawianie pojazdów z centralnego europejskiego składu celnego,
- realizacja spedycji krajowej,
- zarządzanie jakością: skrócenie czasu transportu pojazdów z montowni i składu celnego z 72 do 36 godzin (od momentu clenia/montażu do odbioru w sieci dealerskiej),
- obsługa wysyłki kart pojazdów do odbiorcy końcowego,
- windykacja należności z sieci dealerskiej.
- realizacja spedycji krajowej,
- zarządzanie jakością: skrócenie czasu transportu pojazdów z montowni i składu celnego z 72 do 36 godzin (od momentu clenia/montażu do odbioru w sieci dealerskiej),
- obsługa wysyłki kart pojazdów do odbiorcy końcowego,
- windykacja należności z sieci dealerskiej.
Szkolenia i kursy
Wykorzystanie wyników badań czytelnictwa prasy w pracy wydawnictwa i w kontaktach z agencjami reklamowymi.
Polskie Badania Czytelnictwa i Izba Wydawców Pracy.
Badania surveyowe: kwestionariusz wywiadu a kwestionariusz ankiety.
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Negocjacje dla kupujących.
Door Poland.
Polskie Badania Czytelnictwa i Izba Wydawców Pracy.
Badania surveyowe: kwestionariusz wywiadu a kwestionariusz ankiety.
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Negocjacje dla kupujących.
Door Poland.
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Organizacje
Mensa Polska
Inne
publikacja dwóch książek: „Piórkiem i mięsem”, „Miecz żenady”, 2014, www.bookrage.org