Przemysław Gomułka

Doradca Serwisowy, Szewczyk Auto Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prawo jazdy Autostacja MS Office (Word, PowerPoint, Excel) ETKA AutoDATA ElsaPro Katalog Inter-Cars

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Doradca Serwisowy
Szewczyk Auto Sp. z o.o.
• obsługa klientów serwisu (przyjęcie samochodu, tworzenie kosztorysu naprawy, dobór części, współpraca z mechanikami, zlecanie napraw, rozszerzenie zleconych napraw, rozliczenie wykonanej usługi serwisowej, wydanie samochodu klientowi)
• realizowanie zadań w zakresie zapewnienia rentowności sprzedaży (specjalne akcje serwisowe, rozszerzanie zleceń i dosprzedaż usług i części)
• prowadzenie terminarza zapisów i dostosowanie go do możliwości technicznych i organizacyjnych serwisu oraz przygotowywanie kompletnej dokumentacji serwisowej prowadzonych zleceń
• utrzymywanie kontaktów z klientami
• współpraca z firmami leasingowymi (CFM)
Logo
Doradca serwisowy
Porsche Inter Auto \(dawniej KPI Retail\) Autoryzowany Serwis VW Auto-Viva
• obsługa klientów serwisu (przyjęcie samochodu, tworzenie kosztorysu naprawy, dobór części, współpraca z mechanikami, zlecanie napraw, rozliczenie wykonanej usługi serwisowej, wydanie samochodu klientowi)
• realizowanie zadań w zakresie zapewnienia rentowności sprzedaży (specjalne akcje serwisowe, rozszerzanie zleceń i dosprzedaż usług i części)
• uzgadnianie z klientami zmian w toku naprawy
• prowadzenie terminarza zapisów i dostosowanie go do możliwości technicznych i organizacyjnych serwisu oraz przygotowywanie kompletnej dokumentacji serwisowej prowadzonych zleceń
• utrzymywanie kontaktów z klientami oraz firmami współpracującymi z serwisem (CFM)
Logo
Doradca serwisowy
Signella-1 Sp. J. Autoryzowany Dealer Peugeot
• obsługa klientów serwisu (przyjęcie samochodu, tworzenie kosztorysu naprawy, dobór części, współpraca z mechanikami, zlecanie napraw, wydanie samochodu klientowi)
• finansowe rozliczenie wykonanej usługi serwisowej
Logo
Konsultant Sprzedaży
„Norauto” Centrum Motoryzacyjne
• obsługa klientów sklepu i serwisu
• sprzedaż usług serwisowych (przyjęcie samochodu, tworzenie kosztorysu naprawy, dobór części, współpraca z mechanikami, zlecanie napraw, wydanie samochodu klientowi)
• aktywna sprzedaż produktów
• nadzór nad Działem Transport
Logo
Referent d/s sprzedaży części
Nowoczesny Kompleks Motoryzacyjny „Sabat” (Lublin) Autoryzowany Dealer Hyundai
• obsługa klientów hurtowni motoryzacyjnej
• dobór i sprzedaż części zamiennych
• współpraca z firmami dostawczymi
• utrzymanie kontaktu z klientem
Logo
Monter Instalacji Gazowych
Samochodowe Instalacje Gazowe „Auto-Lider”
• obsługa klienta : doradztwo i przyjmowanie zamówień
• montaż instalacji gazowych LPG
• naprawy i serwisowanie gwarancyjne i pogwarancyjne
• diagnostyka komputerowa

Szkolenia i kursy

UKOŃCZONE KURSY/SZKOLENIA:
• 2007 Montaż instalacji gazowych BRC
• 2009 Profesjonalna obsługa klienta
• 2012 Szkolenie produktowo-techniczne: innowacyjne rozwiązania samochodów Grupy VW
• 02.2012 – 12.2013 Program szkoleń – Doradca Certyfikowany Grupy VW – certyfikat uzyskany

Edukacja

Logo
Mechanika i Budowa Maszyn, magisterskie
POLITECHNIKA LUBELSKA

Specjalizacje

Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

• motoryzacja (nowoczesne systemy wspomagające kierowcę)
• kreatywne gotowanie
• fotografia
• systemy alarmowe

Inne

• umiejętność pracy w zespole, również w sytuacjach stresowych
• samodzielność oraz pewność siebie,
• zdolności analityczne i organizacyjne
• kreatywność i komunikatywność
• dyspozycyjność i zaangażowanie