Umiejętności
Zarządzanie Marką
FMCG
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
zakupy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
Wprowadzanie do gamy produktowej firmy nowości po uprzednim benchmar-ku rynku oraz analizach opłacalności i efektywności. Samodzielne zarządzanie grupami hydraulika, elektryka, transport i magazynowanie, grupą szczypiec, wkrętaków, noży, wyciskaczy, pistoletów do pianki montażowej, dekoratorską w tym narzędzia dla glazurników oraz narzędzia malarskie, których łączne ob-roty roczne sięgają kilkudziesięciu milionów złotych. Osiąganie wytyczonych wyników budżetowych (obrót, marża %, marża $), ustalanie cen cennikowych, rentowności oraz marży produktów, analiza rynku, analiza atrakcyjności pro-duktu, analiza nowych ofert produktowych, badanie i monitorowanie konku-rencji, wprowadzanie promocji na rynek - wybór produktów do promocji oraz ustalanie rabatów promocyjnych, bieżące rozwiązywanie problemów z rynku, praca w systemie Softlab, opracowywanie benchmarkingu, szacunki sprzeda-żowe na promocje, potencjał nowości. Budowanie planów promocyjnych i sprzedażowych. Wspomaganie handlowców z Polski i zagranicy. Opracowy-wanie opakowań dla produktów pod względem atrakcyjności marketingowej oraz efektywności informacji. Prowadzenie szkoleń produktowych dla han-dlowców oraz klientów z Polski i z zagranicy (w języku angielskim). Wyjazdy w rynek, odwiedzanie klientów, zbieranie uwag oraz szybkie ich rozwiązywa-nie. Współpraca z działem: handlowym, graficznym, marketingowym oraz trade marketingowym. Budowa oferty do e-commercu. Odpowiedzi na pytania klientów ze stron www. Budowa leyautów produktowych. Monitoring i opty-malizacja zapasów. Współpraca z dostawcami i producentami.
Product Manager
samodzielne zarządzanie grupami hydraulika, artykuły elektryczne, artykuły metalowe, ogrzewanie, składowanie garażowe, hobby & gadgets oraz przynależnymi im podgrupomami, których obrót roczny sięga kilkudziesięciu milionów złotych, osiąganie wytyczonych wyników budżetowych (obrót, marża %, marża $), negocjacje warunków rocznych, ustalanie cen detalicznych oraz marży produktów, negocjacje cen zakupu, analiza rynku, analiza atrakcyjności produktu, analiza nowych ofert produktowych, badanie konkurencji (monitoringi), projektowanie gazetek promocyjnych – wybór oraz opisy produktów promocyjnych, tworzenie akcji bilbordowych, telewizyjnych i frontowych), współpraca z agencją reklamową, obsługa programu e-korekta, współpraca z działem marchendisingu (range reviu, ułożenie produktów na półkach, wymiana produktów 1 za 1 itp.), działem marketingu (oznaczenia produktów, sygnalizacja przypółkowa itp.), działem logistyki (magazyn centralny – import, przepakowania itp), działem operacji (wprowadzanie projektów na markety), działem analiz, także współpraca z dostawcami, bieżące rozwiązywanie problemów w marketach, kontrola dostępności oraz zapasu optymalnego towarów na marketach oraz w magazynie centralnym, praca w systemie IFS, praca w systemie WINcash, baza INFO, opracowywanie benchmarkingu, tworzenie plików promocyjnych cen promocyjnych zakupu i sprzedaży, zatowarowanie sklepów, szacunki sprzedażowe na promocje). Tworzenie zamówień centralnych, , kontrola sklepów pod względem wyglądu półek, stołów (low leveli) oraz czół promocyjnych. Przeprowadzanie akcji centralnych związanych z dużymi zamówieniami centralnymi połączonymi z dużymi rabatami oraz wynegocjowanymi produktami darmowymi dla sieci lub dla klientów. Kontrola zapasu
[Edytuj]
[Usuń]
[Edytuj]
[Usuń]
J. Product Manager
samodzielne zarządzanie grupą farb oraz przynależnych jej podgrup (narzędzia do malowania, taśmy, rozcieńczalniki) której obrót roczny sięga kilkudziesięciu milionów złotych, osiąganie wytyczonych wyników budżetowych (obrót, marża %, marża $), negocjacje warunków rocznych, ustalanie cen detalicznych oraz marży produk-tów, negocjacje cen zakupu, analiza rynku, analiza atrakcyjności produktu, analiza nowych ofert produktowych, badanie konkurencji (monitoringi), projektowanie gazetek promocyjnych – wybór oraz opisy produktów promocyjnych, tworzenie akcji bilbordowych, telewizyjnych i frontowych), współpraca z agencją reklamową, obsługa programu e-korekta, współpraca z działem marchendisingu (range reviu, ułożenie produktów na półkach, wymiana produktów 1 za 1 itp.), działem marketingu (oznaczenia produktów, sygnalizacja przypółkowa itp.), działem logistyki (magazyn centralny – import, przepakowania itp), działem operacji (wprowadzanie projektów na markety), działem analiz, także współpraca z dostawcami, bieżące rozwiązywanie problemów w marketach, kontrola dostępności oraz zapasu optymalnego towarów na marketach oraz w magazynie centralnym, praca w systemie IFS, praca w systemie WINcash, baza INFO, opracowywanie benchmarkingu, tworzenie plików promocyjnych cen promocyjnych zakupu i sprzedaży, zatowarowanie sklepów, szacunki sprzedażowe na promocje). Tworzenie zamówień centralnych, , kontrola sklepów pod względem wyglądu półek, stołów (low leveli) oraz czół promocyjnych. Prze-prowadzanie akcji centralnych związanych z dużymi zamówieniami centralnymi połączonymi z dużymi rabatami oraz wynegocjowanymi produktami darmowymi dla sieci lub dla klientów.
Specjalista ds. produktu
Ustalanie gamy produktowej sieci w grupie - farby, narzędzia malarskie, rozcieńczalniki.
Utrzymanie zabudżetowanej sprzedaży oraz marży na swoich grupach produktowych.
Negocjacje roczne z dostawcami
Określanie cen detalicznych, ustalanie produktów oraz cen w promocjach gazetkowych, katalogowych oraz TV. Spotkania z dostawcami, rozpatrywanie ofert. Współpraca z działem marchendisingu (wymiana produktów, określanie przestrzeni produktowej). Współpraca z działem marketingu (akcje promocyjne na otwarcia, reklamy TV, bilbordy, oznaczenia oraz komunikacja, wymalowania kolorów farb). Przeprowadzony RR w różnych podgrupach farb. Monitorowanie cen konkurencji oraz analiza rynku. Współpraca ze marketami sieci. Współpraca z dostawcami.
Utrzymanie zabudżetowanej sprzedaży oraz marży na swoich grupach produktowych.
Negocjacje roczne z dostawcami
Określanie cen detalicznych, ustalanie produktów oraz cen w promocjach gazetkowych, katalogowych oraz TV. Spotkania z dostawcami, rozpatrywanie ofert. Współpraca z działem marchendisingu (wymiana produktów, określanie przestrzeni produktowej). Współpraca z działem marketingu (akcje promocyjne na otwarcia, reklamy TV, bilbordy, oznaczenia oraz komunikacja, wymalowania kolorów farb). Przeprowadzony RR w różnych podgrupach farb. Monitorowanie cen konkurencji oraz analiza rynku. Współpraca ze marketami sieci. Współpraca z dostawcami.
Specjalista ds. importu
nadzór nad dostawami towarów z Azji i Europy (terminy dostaw, dokumentacja importowa, poprawność asortymentu z zamówieniem), tworzenie analiz, zestawień, raportów dla księgowości, dostawców oraz firm współpracujących, rozliczanie faktur magazynowych, rozliczanie kosztów logistyki (transportu, cesji, magazynowania, reklamacji), przekaz awizacji providerów, współpraca z firmami logistycznymi (Maersk Logistics, NYK, DPD, UPS) współpraca ze marketami na terenie całej Polski, kontrola dystrybucyjna towarów, kontrola przyjęć kontenerów, kontrola braków i uszkodzeń, współpraca z sektorami organizacji (techniczny, showroom, budowlany, ogród), współpraca z KAL-em (KAL – Kingfisher Asia Limited – chińskie biuro zakupowe Kingfishera, pod którym jest Castorama), zamawianie towarów z Chin dla poszczególnych dyrektorów asortymentu-sektorów (od tworzenia zamówienia w InfoLogu poprzez nadzorowanie poprawności LRD, ETD, ETA w całym okresie wymiany informacji z vendorami, providerami oraz z KAL-em do wpłynięcia towaru do PODu), tworzenie raportów dla providerów Maerska oraz NYK, aktualizacja bazy danych firmy (dat LRD, ETD actual & planned, ETA actual & planned, ilości zamawianych towarów, nr kontenerów, deklaracji, opisów itp.).
Pracownik działu importu
kontakt z pracownikami i klientami firmy w Chinach, wysyłanie i odbieranie wzorów towarów produkowanych w Chinach, sprawdzanie poprawności dokumentacji importowej czyli faktur, packing listów, konosamentów, świadectw pochodzenia, PZI, sprawdzanie wzorów towarów, nadzór nad terminami dostaw towarów, współpraca z działem celnym, współpraca z firmami spedycyjnymi i armatorami, współpraca handlowcami, sporządzanie zestawień sprzedażowych produktów, przygotowanie katalogu produktów firmy, tłumaczenia dokumentów.
Księgowy
archiwizacja dokumentów, księgowanie wyciągów bankowych, kontakt z handlowcami i firmy, rozliczenia prowizji handlowców, rozliczenia magazynku krajowego firmy.
Szkolenia i kursy
*Excel dla zaawansowanych - KOVEX
*Negocjacje handlowe - House of Skills
*Apples & Oranges - House of Skills
*Category Managment
*Kurs obsługi program merchandisingowego "Space Planning"
* Instruktor siatkówki
*Negocjacje handlowe - House of Skills
*Apples & Oranges - House of Skills
*Category Managment
*Kurs obsługi program merchandisingowego "Space Planning"
* Instruktor siatkówki
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Sport (siatkówka- brązowy medalista Mistrzostw Polski Kadetów 2000r., granie zawodowe w klubach seniorskich seria B oraz 2 liga od 1998 do dnia dzisiejszego; piłka nożna, F1, snooker) wędkarstwo (spinningowe, karpiowe oraz spławikowe),akwarystyka, internet, film, gotowanie, motoryzacja (vectra klub polska).
Inne
Obsługa sprzętu biurowego (fax, xero, skaner), bardzo dobra znajomość/obsługa komputera (Windows 98, ME, XP, 7, MS Word, MS Excel, Access, Power Point, Out Look, Internet, Photoshp, Adobe Premiere Pro, SoftLab, IDS, InfoLog, IFS, WINCASH), prawo jazdy kategorii B, bezwzrokowa umiejętność pisania na maszynie/komputerze, fakturowanie, magazynowanie, raportowanie.
Grupy
b2b EUROPEAN Trade. Rozliczenia. VAT.
To wszystko, co rozni handel hurtowy w Polsce od handlu z Unia. Przeplyw towarow i uslug w ramach unii Europejskiej - strona ogloszeniowa dla ofert i zapotrzebowan.
International trade within Europea
b2b EXPORT IMPORT Non European Trade
Osoby / firmy zainteresowane wspolpraca w imporcie oraz exporcie z polski sa mile widziane. Zwlaszcza praktykujacy businessmani, przedstawiciele handlowi
Chiny Biznes 中波商务
Chiny.biz Import z Chin, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości w Chinach, usługi inspekcyjne w Chinach, obsługa importu z Chin
Counter Strike
Zapraszam wszystkich, którzy są zafascynowani tą jedną z najpopularniejszych gier on-line :)
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
E-Sport
E-Sport (Electronic Sport) to sport elektroniczny. Jest to najszybciej rozwijająca się dziedzina sportu w historii. Od zalążków pierwszych lig, do dzisiejszych olbrzymich show dla graczy kom
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
IMPORT- EXPORT
porpozycje wymiany handlowej-nawiazania wspolpracy pomiedzy krajami oraz wszystko inne co jest zwizane z handlem miedzynarodowym