Piotr Paszkowski
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Product Manager
RDP
• Przygotowywanie i wykonywanie planów marketingowych i strategii zgodnych z założeniami i kierunkiem strategii firmy (wycena, sprzedaż, koszty, zyski),
• Zbieranie i analizowanie istotnych informacji rynkowych,
• Rozwijanie i bezpośrednia realizacja promocji oraz odpowiedzialność za wprowadzanie na rynek nowych produktów i kampanii marketingowych,
• Przygotowywanie, realizacja i monitorowanie budżetów oraz raportowanie ich lokalnie oraz globalnie,
• Zatwierdzanie materiałów promocyjnych i zamówień drukarskich,
• Odpowiedzialność za koordynację działań produkcyjnych,
• Przygotowywanie (aktualizacja, prowadzenie, porządkowanie) okresowych raportów marketingowych oraz ich „optymalizacja użytkowa”,
• Przeprowadzanie cyklicznych szkoleń produktowych wewnątrz organizacji, jak również dla partnerów biznesowych,
• Zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji między wszystkimi działami w firmie.
• Zbieranie i analizowanie istotnych informacji rynkowych,
• Rozwijanie i bezpośrednia realizacja promocji oraz odpowiedzialność za wprowadzanie na rynek nowych produktów i kampanii marketingowych,
• Przygotowywanie, realizacja i monitorowanie budżetów oraz raportowanie ich lokalnie oraz globalnie,
• Zatwierdzanie materiałów promocyjnych i zamówień drukarskich,
• Odpowiedzialność za koordynację działań produkcyjnych,
• Przygotowywanie (aktualizacja, prowadzenie, porządkowanie) okresowych raportów marketingowych oraz ich „optymalizacja użytkowa”,
• Przeprowadzanie cyklicznych szkoleń produktowych wewnątrz organizacji, jak również dla partnerów biznesowych,
• Zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji między wszystkimi działami w firmie.
Analityk Biznesowy w Dziale Planowania i Analiz
• Przygotowywanie analiz i raportów finansowych dla lokalnego kierownictwa oraz centrali korporacji,
• Uczestnictwo w procesie planowania i kontroli wykonania wybranych elementów rachunku zysków i strat,
• Pomoc w ocenie finansowej podejmowanych decyzji zarządczych,
• Praca nad samodzielnymi projektami usprawniającymi aktualne procesy biznesowe, między innymi nad formą i sposobem raportowania osiąganych wyników finansowych przy użyciu nowo wprowadzanych narzędzi analitycznych.
• Uczestnictwo w procesie planowania i kontroli wykonania wybranych elementów rachunku zysków i strat,
• Pomoc w ocenie finansowej podejmowanych decyzji zarządczych,
• Praca nad samodzielnymi projektami usprawniającymi aktualne procesy biznesowe, między innymi nad formą i sposobem raportowania osiąganych wyników finansowych przy użyciu nowo wprowadzanych narzędzi analitycznych.
Konsultant wdrożeniowy/Analityk
IP
• Wykonywanie szeregu czynności i zadań związanych z przeprowadzaniem audytu operacyjnego i produkcyjnego,
• Mapowanie procesów, analizy sprzedażowe,
• Tworzenie i opracowywanie specjalistycznych analiz oraz raportów na potrzeby prowadzonego projektu (zarówno na potrzeby Zarządu Firmy jaki i Klienta),
• Koordynowanie prac wdrożeniowych oraz wypracowanych rozwiązań usprawniających wykonywanie obowiązków na stanowiskach pracy,
• Badanie utylizacji czasu pracy oraz wypełniania norm na stanowiskach pracy,
• Przygotowywanie szkoleń i prezentacji dla pracowników średniego szczebla organizacji.
• Mapowanie procesów, analizy sprzedażowe,
• Tworzenie i opracowywanie specjalistycznych analiz oraz raportów na potrzeby prowadzonego projektu (zarówno na potrzeby Zarządu Firmy jaki i Klienta),
• Koordynowanie prac wdrożeniowych oraz wypracowanych rozwiązań usprawniających wykonywanie obowiązków na stanowiskach pracy,
• Badanie utylizacji czasu pracy oraz wypełniania norm na stanowiskach pracy,
• Przygotowywanie szkoleń i prezentacji dla pracowników średniego szczebla organizacji.
Junior Media Planner
• Planowanie i zakup mediów pod kampanie reklamowe Klientów,
• Analiza grupy docelowej,
• Optymalizacja budżetów reklamowych,
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami,
• Tworzenie cyklicznych sprawozdań, analiz i prognoz dla obsługiwanych Klientów oraz na potrzeby pracodawcy,
• Współpraca z agencjami reklamowymi oraz mediami.
• Analiza grupy docelowej,
• Optymalizacja budżetów reklamowych,
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami,
• Tworzenie cyklicznych sprawozdań, analiz i prognoz dla obsługiwanych Klientów oraz na potrzeby pracodawcy,
• Współpraca z agencjami reklamowymi oraz mediami.
Praktykant w pionie Zarządzania Kadrami, w dziale Rozwoju Personelu
• Organizowanie i koordynowanie szkoleń dla pracowników firmy,
• Analizowanie i tworzenie ścieżek kariery dla inżynierów wyższego szczebla,
• Analiza ofert szkoleniowych,
• Tworzenie i aktualizowanie baz danych o odbytych i planowanych szkoleniach,
• Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych na potrzeby Działu.
• Analizowanie i tworzenie ścieżek kariery dla inżynierów wyższego szczebla,
• Analiza ofert szkoleniowych,
• Tworzenie i aktualizowanie baz danych o odbytych i planowanych szkoleniach,
• Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych na potrzeby Działu.
Szkolenia i kursy
Ukończony kurs barmański w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Somelierów w Warszawie
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Organizacje
10.2004 – 12.2005 Członek AZS na WSPiZ, sekcja tenisa ziemnego
10.2003 – 06.2004 Starosta grupy i przedstawiciel roku do kontaktów z profesorami oraz władzami uczelni na Politechnice Warszawskiej, Wydziale Inżynierii Produkcji
10.2003 – 06.2004 Starosta grupy i przedstawiciel roku do kontaktów z profesorami oraz władzami uczelni na Politechnice Warszawskiej, Wydziale Inżynierii Produkcji
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej