Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
japoński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager Garnier Deodorants
-Przygotowanie długofalowej strategii marki na rynku damskich oraz męskich dezodorantów.
-Zarządzanie projektami kampanii marketingowych: prasa, outdoor, internet, telewizja, POS.
-Wprowadzanie nowych produktów na rynek.
-Opracowanie koncepcji, komunikacji oraz produkcja materiałów reklamowych POS
-Współpraca przy ustalaniu oraz zarządzanie budżetem rocznym kategorii.
-Tworzenie i nadzorowanie akcji promocyjnych na rynku masowym oraz wizerunkowych marki o zasięgu ogólnopolskim.
-Współpraca z marketingiem międzynarodowym
-Monitoring i analiza działań konkurencji
-Współpraca z agencjami reklamowym, domami mediowymi oraz agencjami badawczymi.
-Zarządzanie projektami kampanii marketingowych: prasa, outdoor, internet, telewizja, POS.
-Wprowadzanie nowych produktów na rynek.
-Opracowanie koncepcji, komunikacji oraz produkcja materiałów reklamowych POS
-Współpraca przy ustalaniu oraz zarządzanie budżetem rocznym kategorii.
-Tworzenie i nadzorowanie akcji promocyjnych na rynku masowym oraz wizerunkowych marki o zasięgu ogólnopolskim.
-Współpraca z marketingiem międzynarodowym
-Monitoring i analiza działań konkurencji
-Współpraca z agencjami reklamowym, domami mediowymi oraz agencjami badawczymi.
Junior Product Manager L'Oreal Paris Coloration
- Opracowywanie strategii marki
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów: Casting Crème Gloss Glossy Blonds
- Zarządzanie portfolio projektów (ATL, BTL)
- Prognozowanie sprzedaży
- Zarządzanie budżetami 4 marek
- Zarządzanie logistyką produktów i materiałów promocyjnych w oparciu o system SAP
- Przygotowywanie eventów oraz animacji
- Planowanie oraz egzekucja promocji
- Monitoring i analiza działań konkurencji
- Planowanie i kontrola pracy stażysty
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów: Casting Crème Gloss Glossy Blonds
- Zarządzanie portfolio projektów (ATL, BTL)
- Prognozowanie sprzedaży
- Zarządzanie budżetami 4 marek
- Zarządzanie logistyką produktów i materiałów promocyjnych w oparciu o system SAP
- Przygotowywanie eventów oraz animacji
- Planowanie oraz egzekucja promocji
- Monitoring i analiza działań konkurencji
- Planowanie i kontrola pracy stażysty
Staz w dziale Marketingu, L'Oreal Paris Make up
Aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej, w tym:
•Wprowadzanie na rynek nowych produktów
•Opracowywanie koncepcji i kreacji materiałów POS (także koordynacja produkcji, dystrybucji)
•Planowanie i realizacja działań promocyjnych
•Współudział w planowaniu i kontroli budżetu
•Zarządzanie logistyką produktów i materiałów promocyjnych w oparciu o system SAP
•Współpraca z agencjami reklamowym, domami mediowymi,
•Współpraca z Działem Handlowym przy akcjach sprzedażowych
•Monitoring i analiza działań konkurencji
•Wprowadzanie na rynek nowych produktów
•Opracowywanie koncepcji i kreacji materiałów POS (także koordynacja produkcji, dystrybucji)
•Planowanie i realizacja działań promocyjnych
•Współudział w planowaniu i kontroli budżetu
•Zarządzanie logistyką produktów i materiałów promocyjnych w oparciu o system SAP
•Współpraca z agencjami reklamowym, domami mediowymi,
•Współpraca z Działem Handlowym przy akcjach sprzedażowych
•Monitoring i analiza działań konkurencji
Szkolenia i kursy
AC Nielsen: data analysis; McCann: Internet opportunities; Google: Internet Campaigns; ZenithOptimedia Group: Media planning;
L’Oreal: Discovery, Financial for non-financial; In touch with the field;
L’Oreal: Discovery, Financial for non-financial; In touch with the field;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Organizacje
2006-2008 Absolwent (laureat) Programu TOP 15 – prestiżowy program naukowy przeznaczony dla najlepszych studentów Akademii Leona Koźmińskiego,
2007-2009 Członek Studenckiego Koła Naukowego Gier Decyzyjnych "Decydenci".
2007-2009 Członek Studenckiego Koła Naukowego Gier Decyzyjnych "Decydenci".
Inne
2008-2009 Stypendysta Ministra Edukacji Narodowej za osiągnięcia w nauce.
2008 - Opracowanie drugiego projektu badawczego w ramach Programu Top 15, pt. „ Idea przewodnia dla Polski – Creative Tension”, który aktualnie przygotowywany jest do publikacji w periodyku „Zeszyty Programu TOP 15” nr.3.
2008 - Publikacja projektu badawczego pt. "Pojęcie i znaczenie marki kraju w kontekście konkurencyjności" w periodyku "Zeszyty Programu TOP 15 – nr 2",
2006-2007 Stypendium JASSO przyznane przez rząd japoński za wysokie wyniki w nauce na okres wymiany międzynarodowej w Nagoi.
2008 - Opracowanie drugiego projektu badawczego w ramach Programu Top 15, pt. „ Idea przewodnia dla Polski – Creative Tension”, który aktualnie przygotowywany jest do publikacji w periodyku „Zeszyty Programu TOP 15” nr.3.
2008 - Publikacja projektu badawczego pt. "Pojęcie i znaczenie marki kraju w kontekście konkurencyjności" w periodyku "Zeszyty Programu TOP 15 – nr 2",
2006-2007 Stypendium JASSO przyznane przez rząd japoński za wysokie wyniki w nauce na okres wymiany międzynarodowej w Nagoi.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Platinium Club and Restaurant
PLATINIUM CLUB & RESTAURANT to wyjątkowe miejsce na mapie warszawskich klubów... wysokie przestronne wnętrza, oryginalne rozwiązania architektoniczne w połączeniu z nowoczesną i odważną aranżacją prze
Studia doktoranckie Akademia Leona Koźmińskiego 2009
Zadaniem grupy jest integracja i wymiana wiadomości pomiędzy doktorantami Akademii Leona Koźmińskiego z rocznika 2009/2010.
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Grupa studentów WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.