Mateusz Radomski

Senior Product Manager L’Oreal Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
japoński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior Product Manager Lancome Make-up & Fragrances at L'Oreal
L'Oreal Polska
L'Oreal Polska
Senior Product Manager Garnier Hair Care at L'Oreal
L'Oreal Polska
Product Manager Garnier Deodorants
-Przygotowanie długofalowej strategii marki na rynku damskich oraz męskich dezodorantów.
-Zarządzanie projektami kampanii marketingowych: prasa, outdoor, internet, telewizja, POS.
-Wprowadzanie nowych produktów na rynek.
-Opracowanie koncepcji, komunikacji oraz produkcja materiałów reklamowych POS
-Współpraca przy ustalaniu oraz zarządzanie budżetem rocznym kategorii.
-Tworzenie i nadzorowanie akcji promocyjnych na rynku masowym oraz wizerunkowych marki o zasięgu ogólnopolskim.
-Współpraca z marketingiem międzynarodowym
-Monitoring i analiza działań konkurencji
-Współpraca z agencjami reklamowym, domami mediowymi oraz agencjami badawczymi.
L'Oreal Polska
Junior Product Manager Garnier Deodorants
L'Oreal Polska
Junior Product Manager L'Oreal Paris Coloration
- Opracowywanie strategii marki
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów: Casting Crème Gloss Glossy Blonds
- Zarządzanie portfolio projektów (ATL, BTL)
- Prognozowanie sprzedaży
- Zarządzanie budżetami 4 marek
- Zarządzanie logistyką produktów i materiałów promocyjnych w oparciu o system SAP
- Przygotowywanie eventów oraz animacji
- Planowanie oraz egzekucja promocji
- Monitoring i analiza działań konkurencji
- Planowanie i kontrola pracy stażysty
L'Oreal Polska
Staz w dziale Marketingu, L'Oreal Paris Make up
Aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej, w tym:
•Wprowadzanie na rynek nowych produktów
•Opracowywanie koncepcji i kreacji materiałów POS (także koordynacja produkcji, dystrybucji)
•Planowanie i realizacja działań promocyjnych
•Współudział w planowaniu i kontroli budżetu
•Zarządzanie logistyką produktów i materiałów promocyjnych w oparciu o system SAP
•Współpraca z agencjami reklamowym, domami mediowymi,
•Współpraca z Działem Handlowym przy akcjach sprzedażowych
•Monitoring i analiza działań konkurencji

Szkolenia i kursy

AC Nielsen: data analysis; McCann: Internet opportunities; Google: Internet Campaigns; ZenithOptimedia Group: Media planning;
L’Oreal: Discovery, Financial for non-financial; In touch with the field;

Edukacja

Logo
Exchange Program, magisterskie
Singapore Management University, Singapore
Logo
Exchange Program, magisterskie
FHS Kufstein Tirol, Austria
Logo
Exchange Program, magisterskie
Nagoya University of Commerce and Business, Japan
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Organizacje

2006-2008 Absolwent (laureat) Programu TOP 15 – prestiżowy program naukowy przeznaczony dla najlepszych studentów Akademii Leona Koźmińskiego,

2007-2009 Członek Studenckiego Koła Naukowego Gier Decyzyjnych "Decydenci".

Inne

2008-2009 Stypendysta Ministra Edukacji Narodowej za osiągnięcia w nauce.

2008 - Opracowanie drugiego projektu badawczego w ramach Programu Top 15, pt. „ Idea przewodnia dla Polski – Creative Tension”, który aktualnie przygotowywany jest do publikacji w periodyku „Zeszyty Programu TOP 15” nr.3.

2008 - Publikacja projektu badawczego pt. "Pojęcie i znaczenie marki kraju w kontekście konkurencyjności" w periodyku "Zeszyty Programu TOP 15 – nr 2",

2006-2007 Stypendium JASSO przyznane przez rząd japoński za wysokie wyniki w nauce na okres wymiany międzynarodowej w Nagoi.

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
Klub Języka Ciętego
Klub Języka Ciętego
Utnij język, by poskromić mowę, zanim ci język - utnie głowę...
Loreal
Loreal
Dla byłych i obecnych pracowników firmy L'Oréal
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
Platinium Club and Restaurant
Platinium Club and Restaurant
PLATINIUM CLUB & RESTAURANT to wyjątkowe miejsce na mapie warszawskich klubów... wysokie przestronne wnętrza, oryginalne rozwiązania architektoniczne w połączeniu z nowoczesną i odważną aranżacją prze
Studia doktoranckie Akademia Leona Koźmińskiego 2009
Studia doktoranckie Akademia Leona Koźmińskiego 2009
Zadaniem grupy jest integracja i wymiana wiadomości pomiędzy doktorantami Akademii Leona Koźmińskiego z rocznika 2009/2010.
WINO
WINO
"Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość" Platon
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Grupa studentów WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.