Umiejętności
Marketing
wprowadzanie produktu
Project Management
Scrum
Web Design
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
przywództwo w zespole
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Design Thinking Method
UX / UI
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Product
Tworzenie wizji i strategii rozwoju produktu - panelu analitycznego realizowanego przy wykorzystaniu technologii Beacon/Wifi/GPS
Zarządzanie backlogiem produktu
Określanie priorytetów wykonywanych funkcjonalności z uwzględnieniem oczekiwań interesariuszy i potrzeb rynku docelowego
Określanie celów i definicji ukończenia dla zespołu scrumowego w ramach sprintów, współorganizowanie pracy zespołu scrumowego
Analiza potrzeb Klientów i konkurencji
Współpraca z Klientami w ramach identyfikacji i realizacji potrzeb wobec produktu
Współtworzenie założeń przychodowości produktu
Współpraca z Klientami wewnętrznymi
Zarządzanie zespołem programistów oraz zespołami wspierającymi rozwój produkt
Zarządzanie backlogiem produktu
Określanie priorytetów wykonywanych funkcjonalności z uwzględnieniem oczekiwań interesariuszy i potrzeb rynku docelowego
Określanie celów i definicji ukończenia dla zespołu scrumowego w ramach sprintów, współorganizowanie pracy zespołu scrumowego
Analiza potrzeb Klientów i konkurencji
Współpraca z Klientami w ramach identyfikacji i realizacji potrzeb wobec produktu
Współtworzenie założeń przychodowości produktu
Współpraca z Klientami wewnętrznymi
Zarządzanie zespołem programistów oraz zespołami wspierającymi rozwój produkt
PRODUCT LINE MANAGER
Zarządzanie zespołem Product Ownerów odpowiedzialnych za poszczególne produkty Systemu Trans.eu
Wspóltworzenie celów biznesowych i odpowiedzialność za ich realizację przez zespół
Zarządzanie backlogiem linii produktowej
Analiza rynku w kontekście potrzeb grup docelowych i zmieniających się trendów na rynku produktów IT dedykowanych branży TSL
Współpraca z działem badań w ramach fazy “discover and define” w procesie tworzenia produktów
Współpraca z Product Ownerami w ramach rozwoju funkcjonalnego ich produktów
Planowanie, wdrażanie i ewaluacja strategii marketingowej dla tworzonych produktów
Launch produktów - inicjowanie i koordynowanie działań prowadzących do wdrożenia produktu na rynek
Analiza danych dotyczących ruchu i aktywności użytkowników w rozwijanych produktach
Wspóltworzenie celów biznesowych i odpowiedzialność za ich realizację przez zespół
Zarządzanie backlogiem linii produktowej
Analiza rynku w kontekście potrzeb grup docelowych i zmieniających się trendów na rynku produktów IT dedykowanych branży TSL
Współpraca z działem badań w ramach fazy “discover and define” w procesie tworzenia produktów
Współpraca z Product Ownerami w ramach rozwoju funkcjonalnego ich produktów
Planowanie, wdrażanie i ewaluacja strategii marketingowej dla tworzonych produktów
Launch produktów - inicjowanie i koordynowanie działań prowadzących do wdrożenia produktu na rynek
Analiza danych dotyczących ruchu i aktywności użytkowników w rozwijanych produktach
Product Owner
Pełna odpowiedzialność za wizję, opracowanie koncepcji , development i wdrożenie produktów na rynek – aplikacji webowych i tworzonych w ramach Techland Web based Solutions
Analiza potrzeb użytkowników zebranych w ramach monitoringu rynku i współpracy ze stakeholderami,
Odpowiedzialność za backlogi produktów – określanie celów i definicji ukończenia dla zespołu scrumowego w ramach sprintów, współorganizowanie pracy zespołu scrumowego (inicjowanie groomingu, udział w codziennych spotkaniach, planowanie sprint dema , retrospektyw) ,
Nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zakresów funkcjonalnych produktów,
mockup’owanie nowych funkcjonalności i zmian już funkcjonujących,
Kontrola budżetu i tworzenie założeń przychodowości dla projektu,
Współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi, odpowiedzialnymi za realizację odpowiednich części projektu (graficy, agencje SEO, dział prawny, QA, marketing),
Analiza potrzeb użytkowników zebranych w ramach monitoringu rynku i współpracy ze stakeholderami,
Odpowiedzialność za backlogi produktów – określanie celów i definicji ukończenia dla zespołu scrumowego w ramach sprintów, współorganizowanie pracy zespołu scrumowego (inicjowanie groomingu, udział w codziennych spotkaniach, planowanie sprint dema , retrospektyw) ,
Nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zakresów funkcjonalnych produktów,
mockup’owanie nowych funkcjonalności i zmian już funkcjonujących,
Kontrola budżetu i tworzenie założeń przychodowości dla projektu,
Współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi, odpowiedzialnymi za realizację odpowiednich części projektu (graficy, agencje SEO, dział prawny, QA, marketing),
Product Manager
Segment kart kredytowych.
Wdrażanie i rozwój produktów.
Prowadzenie działań w rmaach tzw. marketingu produktowego-współpraca z Dept.Prawnym, Komunikacji, IT, Controllingu.
Odpowiedzialność za rentowność produktu na rynku.
Analiza przychodowości, współprojektowanie modeli rentowności.
Współpraca z VISA i MasterCard oraz agentami rozliczeniowymi: BZWBK, polCard, ECard.
Wdrażanie i rozwój produktów.
Prowadzenie działań w rmaach tzw. marketingu produktowego-współpraca z Dept.Prawnym, Komunikacji, IT, Controllingu.
Odpowiedzialność za rentowność produktu na rynku.
Analiza przychodowości, współprojektowanie modeli rentowności.
Współpraca z VISA i MasterCard oraz agentami rozliczeniowymi: BZWBK, polCard, ECard.
Projekty
Cluify.com
Usługa B2B dostępna jako SaaS, oferująca możliwość docierania i pozyskiwania potencjalnych Klientów dla dowolnego rodzaju działalności biznesowej w oparciu o ich zachowania w przestrzeni offline i profile behavioralne. Dodatkowo, oferująca pomiar skuteczności kampanii reklamowych (konwersji) w ramach analizy ruchu offline (dzięki technologii wifi/beacon).
Szkolenia i kursy
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Muzyka, góry
Grupy
APLIKANCI
Grupa dla osób,które zaczęły,są w trakcie lub planują odbywanie aplikacji prawniczych,a także dla tych,których ten temat interesuje.Dyskusje,wymiana doświaczeń.Zapraszam!
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobry Prawnik
grupa w której można napisac jakie cechy powinien posiadać dobry prawnik, jakich cech abolutnie posiadać nie może - grupa w któej można rekomendować, ostrzegać, wymieniać doświadczeniami celem poprawy
dostęp do aplikacji prawniczych
grupa poświęcona problemom związanym z egzaminami wstępnymi na aplikacje prawnicze
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Emarketing prawniczy
Jeżeli chcesz stworzyć nowe źródło klientów dla Twojej kancelarii prawnej, to ta grupa jest dla Ciebie!
Marketing i PR usług prawniczych
grupa skierowana do wszystkich osów ZAWODOWO związanych z marketingiem, promocją i public relations usług prawniczcyh.
Marketing usług prawniczych
budowanie marki kancelarii prawnej, marketing usług prawniczych, publicity w kancelarii prawnej,
Młodzi prawnicy praktycy
Grupa ma na celu zrzeszenie młodych prawników - praktyków, czyli osoby bedące w trakcie aplikacji, pracujących jako asystenci (sędziów/prokuratorów/adwokatow i innych), referendarzy sądowych...
Nieruchomości i prawo
Problematyka prawno-skarbowa nieruchomości i porady Specjalistów w tym zakresie.