Marta Jamiołkowska

Profesjonalistka w dziedzienie marketingu bezpośredniego B2C
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager
Helvetisches Münzkontror GmbH
- koordynacja działań marketingowych na rynku polskim
- realizacja strategii marketingowej firmy
- przygotowywanie i adaptacja materiałów reklamowych
- badania i analizy rynku
- praca w międzynarodowym środowisku
International Masters Publishers Sp. z o.o.
Marketing Manager
- kompleksowe zarządzanie działaniami w ramach marketingu firmy na rynku polskim (podległy zespół 8 osób)
- budżetowanie oraz realizacja budżetu dla grupy kilkunastu produktów we wszystkich kanałach dystrybucji
- sporządzanie kwartalnych i rocznych raportów finansowych
- tworzenie, wdrażanie i egzekwowanie strategii marketingowej dla grupy produktów we wszystkich kanałach dotarcia
- zarządzanie kampaniami marketingowymi - planowanie mediów w kanale insertowym, wybór i zakup baz adresowych do kampanii TM, kordynacja procesu merge/purge w kanale DM, planowanie kampanii w kanale INT (e-mailing i inne)
- bieżące monitorowanie efektywności kampanii we wszystkich kanałach dystrybucji
- wprowadzanie na rynek nowych produktów, testy rynkowe
- badania rynku
- analizy sprzedaży
- współpraca z domem mediowym
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (off-line, on-line, ścisła współpraca z agencjami i grafikami)
- bliska współpraca z działem operacyjnym oraz działem zakupów a także database managerem i finance mangerem
- poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta
- dogłębna znajomość marketingu bezpośredniego i wieloletnie doświadczenie
International Masters Publishers Sp. z o.o.
Head of Product Management Group
Logo
Marketing Assistant
Fleur de Sante Polska Sp. z o.o.

Szkolenia i kursy

Negocjacje
Excel zaawansowany
Power Point
Leadership
Time management
Project management
Kto jest kim. Typy osobowości wśród menedżerów (MBTI)
Autoprezentacja
Komunikacja marketingowa

Edukacja

Logo
psychologia kliniczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing I, Finanse i Bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

psychologia, kulinaria (pieczenie chleba), podróże, muzyka, filmy

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie