Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
- kompleksowe zarządzanie działaniami w ramach marketingu firmy na rynku polskim (podległy zespół 8 osób)
- budżetowanie oraz realizacja budżetu dla grupy kilkunastu produktów we wszystkich kanałach dystrybucji
- sporządzanie kwartalnych i rocznych raportów finansowych
- tworzenie, wdrażanie i egzekwowanie strategii marketingowej dla grupy produktów we wszystkich kanałach dotarcia
- zarządzanie kampaniami marketingowymi - planowanie mediów w kanale insertowym, wybór i zakup baz adresowych do kampanii TM, kordynacja procesu merge/purge w kanale DM, planowanie kampanii w kanale INT (e-mailing i inne)
- bieżące monitorowanie efektywności kampanii we wszystkich kanałach dystrybucji
- wprowadzanie na rynek nowych produktów, testy rynkowe
- badania rynku
- analizy sprzedaży
- współpraca z domem mediowym
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (off-line, on-line, ścisła współpraca z agencjami i grafikami)
- bliska współpraca z działem operacyjnym oraz działem zakupów a także database managerem i finance mangerem
- poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta
- dogłębna znajomość marketingu bezpośredniego i wieloletnie doświadczenie
- budżetowanie oraz realizacja budżetu dla grupy kilkunastu produktów we wszystkich kanałach dystrybucji
- sporządzanie kwartalnych i rocznych raportów finansowych
- tworzenie, wdrażanie i egzekwowanie strategii marketingowej dla grupy produktów we wszystkich kanałach dotarcia
- zarządzanie kampaniami marketingowymi - planowanie mediów w kanale insertowym, wybór i zakup baz adresowych do kampanii TM, kordynacja procesu merge/purge w kanale DM, planowanie kampanii w kanale INT (e-mailing i inne)
- bieżące monitorowanie efektywności kampanii we wszystkich kanałach dystrybucji
- wprowadzanie na rynek nowych produktów, testy rynkowe
- badania rynku
- analizy sprzedaży
- współpraca z domem mediowym
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (off-line, on-line, ścisła współpraca z agencjami i grafikami)
- bliska współpraca z działem operacyjnym oraz działem zakupów a także database managerem i finance mangerem
- poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta
- dogłębna znajomość marketingu bezpośredniego i wieloletnie doświadczenie
Szkolenia i kursy
Negocjacje
Excel zaawansowany
Power Point
Leadership
Time management
Project management
Kto jest kim. Typy osobowości wśród menedżerów (MBTI)
Autoprezentacja
Komunikacja marketingowa
Excel zaawansowany
Power Point
Leadership
Time management
Project management
Kto jest kim. Typy osobowości wśród menedżerów (MBTI)
Autoprezentacja
Komunikacja marketingowa
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
psychologia, kulinaria (pieczenie chleba), podróże, muzyka, filmy
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie