Piotr Kaliński

Analityk biznesowy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

BPMN Enterprise Architect Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B UML - Wykorzystanie języka UML do projektowanie systemów informatycznych Pakiet MS Offiece Zarządzanie projektami informatycznymi.

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Analityk biznesowy
Koordynowanie prac nad rozwojem systemu klasy CRM do obsługi klienta na infolinii.
Tworzenie wymagań biznesowych.
Prowadzenie analiz biznesowych z obszaru Contact Center.
Opracowywanie koncepcji rozwiązań biznesowych i systemowych.
Nadzór nad parametryzacją systemów informatycznych.
Bieżące administrowanie systemem CRM.
Koordynacja i udział w testach systemów informatycznych.
Analiza błędów systemów IT wspierających Contact Center.
Udział w projektach biznesowych i IT realizowanych we współpracy z innymi jednostkami Banku.
Weryfikacja rozwiązań systemowych istniejących na rynku i podejmowanie działań mających na celu ich wdrożenia dla Klientów Banku.
Opiniowanie procesów, procedur, instrukcji oraz skryptów.
Bieżąca analiza procesów obsługi produktów oraz podejmowanie działań mających na celu ich optymalizację.
Getin Noble Bank S.A.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Oddział Call Center Inbound
Kompleksowa obsługa infolinii oparta o szczegółowe udzielanie informacji z zakresu kredytów i pożyczek hipotecznych oraz kredytów samochodowych.
Od października 2014 praca przy projekcie tworzenia systemu klasy CRM do obsługi klienta w Contact Center na etapie analizy.
Od stycznia 2015 udział w warsztatach analitycznych na etapie prototypowania systemu klasy CRM.
Od czerwca 2015 udział w testach systemu CRM.
Doradcy24 S.A.
Doradca finansowy
Pozyskiwanie nowych klientów, przeprowadzanie analiz sytuacji finansowej klientów, sprzedaż instrumentów finansowych.
Logo
Praktykant w Departamencie Monitoringu i Windykacji
FM Bank S.A.
Archiwizacja dokumentów, rejestrowanie danych w systemie bankowym, korespondencja z organami egzekucyjnymi i klientami.
Udział w testach produkcyjnych nowego systemu klasy CRM do obsługi klienta w dziale windykacji.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki
Praktykant w Biurze Wojewody
Analiza aktów prawnych, analiza i tworzenie baz danych, pomoc techniczna i organizacyjna we wszystkich czynnościach Biura Wojewody.

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Fotografia,
Motoryzacja,
Sport,
Taternictwo/wspinaczka

Grupy

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie