Umiejętności
BPMN
Enterprise Architect
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
UML - Wykorzystanie języka UML do projektowanie systemów informatycznych
Pakiet MS Offiece
Zarządzanie projektami informatycznymi.
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Analityk biznesowy
Koordynowanie prac nad rozwojem systemu klasy CRM do obsługi klienta na infolinii.
Tworzenie wymagań biznesowych.
Prowadzenie analiz biznesowych z obszaru Contact Center.
Opracowywanie koncepcji rozwiązań biznesowych i systemowych.
Nadzór nad parametryzacją systemów informatycznych.
Bieżące administrowanie systemem CRM.
Koordynacja i udział w testach systemów informatycznych.
Analiza błędów systemów IT wspierających Contact Center.
Udział w projektach biznesowych i IT realizowanych we współpracy z innymi jednostkami Banku.
Weryfikacja rozwiązań systemowych istniejących na rynku i podejmowanie działań mających na celu ich wdrożenia dla Klientów Banku.
Opiniowanie procesów, procedur, instrukcji oraz skryptów.
Bieżąca analiza procesów obsługi produktów oraz podejmowanie działań mających na celu ich optymalizację.
Tworzenie wymagań biznesowych.
Prowadzenie analiz biznesowych z obszaru Contact Center.
Opracowywanie koncepcji rozwiązań biznesowych i systemowych.
Nadzór nad parametryzacją systemów informatycznych.
Bieżące administrowanie systemem CRM.
Koordynacja i udział w testach systemów informatycznych.
Analiza błędów systemów IT wspierających Contact Center.
Udział w projektach biznesowych i IT realizowanych we współpracy z innymi jednostkami Banku.
Weryfikacja rozwiązań systemowych istniejących na rynku i podejmowanie działań mających na celu ich wdrożenia dla Klientów Banku.
Opiniowanie procesów, procedur, instrukcji oraz skryptów.
Bieżąca analiza procesów obsługi produktów oraz podejmowanie działań mających na celu ich optymalizację.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Oddział Call Center Inbound
Kompleksowa obsługa infolinii oparta o szczegółowe udzielanie informacji z zakresu kredytów i pożyczek hipotecznych oraz kredytów samochodowych.
Od października 2014 praca przy projekcie tworzenia systemu klasy CRM do obsługi klienta w Contact Center na etapie analizy.
Od stycznia 2015 udział w warsztatach analitycznych na etapie prototypowania systemu klasy CRM.
Od czerwca 2015 udział w testach systemu CRM.
Kompleksowa obsługa infolinii oparta o szczegółowe udzielanie informacji z zakresu kredytów i pożyczek hipotecznych oraz kredytów samochodowych.
Od października 2014 praca przy projekcie tworzenia systemu klasy CRM do obsługi klienta w Contact Center na etapie analizy.
Od stycznia 2015 udział w warsztatach analitycznych na etapie prototypowania systemu klasy CRM.
Od czerwca 2015 udział w testach systemu CRM.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Fotografia,
Motoryzacja,
Sport,
Taternictwo/wspinaczka
Motoryzacja,
Sport,
Taternictwo/wspinaczka
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie