Umiejętności
Samodzielność
Pakiet MS Offiece
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
zdolność logicznego myślenia, analizy i syntezy różnych danych,
znajomość metod projektowych DIMAC i PDCA
Doświadczenie zawodowe
Pracownik Działu Koordynacji Operacji - Stanowisko ds. nadzoru nad systemami IT
- wspieranie pracowników placówek w zakresie obsługi systemów informatycznych
- obsługa ServiceDesk
- przygotowanie analiz w oparciu o dane pozyskane z wybranych systemów informatycznych oraz prezentacja ich wyników
- analizowanie danych statystycznych dotyczących wykorzystywania czasu pracy oraz przygotowanie porównań w zakresie wydajności i efektywności
- tworzenie narzędzi Excel/Forms służących zbieraniu danych i informacji z podległych placówek
- szkolenia z zakresu obsługi systemów oraz produktowe
- nadzór nad wynikami jakościowymi osiąganymi przez placówki oraz sporządzanie raportów i zestawień osiągniętych wyników
- tworzenie witryn w programie SharePoint
- obsługa ServiceDesk
- przygotowanie analiz w oparciu o dane pozyskane z wybranych systemów informatycznych oraz prezentacja ich wyników
- analizowanie danych statystycznych dotyczących wykorzystywania czasu pracy oraz przygotowanie porównań w zakresie wydajności i efektywności
- tworzenie narzędzi Excel/Forms służących zbieraniu danych i informacji z podległych placówek
- szkolenia z zakresu obsługi systemów oraz produktowe
- nadzór nad wynikami jakościowymi osiąganymi przez placówki oraz sporządzanie raportów i zestawień osiągniętych wyników
- tworzenie witryn w programie SharePoint
Kierownik Zmiany / Kontroler
- zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i ciągłości sprzedaży usług na zmianie,
- kierowanie zespołem pracowników urzędu,
- nadzór nad jakością świadczonych usług, w tym prowadzenie kontroli dokumentów,
- nadzór nad bezpieczeństwem obrotu pocztowego i powierzonych wartości,
- przyjmowanie interesantów w sprawie skarg i wniosków oraz udzielanie wyjaśnień w tym zakresie
- zapewnienie właściwej komunikacji w urzędzie,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku PP, w tym dbałość o estetykę urzędu.
- kierowanie zespołem pracowników urzędu,
- nadzór nad jakością świadczonych usług, w tym prowadzenie kontroli dokumentów,
- nadzór nad bezpieczeństwem obrotu pocztowego i powierzonych wartości,
- przyjmowanie interesantów w sprawie skarg i wniosków oraz udzielanie wyjaśnień w tym zakresie
- zapewnienie właściwej komunikacji w urzędzie,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku PP, w tym dbałość o estetykę urzędu.
Szkolenia i kursy
2015 - Action Learning czyli sztuka prowadzenia coachingu zespołowego
2023 - Q-Doręczenia
2023 - Microsoft VBA dla Excel
2023 - Q-Doręczenia
2023 - Microsoft VBA dla Excel
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Handyman oraz wykończenia wnętrz
Sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja