Umiejętności
Logistyka międzynarodowa
Transport drogowy
Zarządzanie magazynem
Human Resources Management
Ubezpieczenia
Prawo jazdy kat B
Uczciwość
Łańcuch dostaw - Logistyka / Optymalizacja
• Znajomość obsługi komputera – system Windows, pakiet Office (word, excel, power point)
• Znajomość środowiska systemu klasy ERP Microsoft Dynamics NAV 2013
• Znajomość branży z zakresu logistyki, zakupów, transportu oraz łańcucha dostaw
• Znajomość branży FMCG
• Umiejętność orientacji w przestrzeni trójwymiarowej
• Myślenie logiczne na materiale liczbowym
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu zakpów i logistyki
LUMOtech Poland Sp. z o.o. oraz LUMOtech LED Sp. z o.o.
- wdrożenie i zarządzanie procesem zakupów Nualight (Irlandia) w Polsce,
- wdrożenie procesu zakupów dla projektu Lumotech Holand (Holandia) w Polsce,
- współtworzenie wewnętrznych procedur do księgi jakościowej Firmy, jak również dla grupy Irlandziej Nualight Ltd (z siedzibą w Cork / Irlandia),
- zarządzanie gospodarką magazynową i związanego z nim procesem logistycznym,
- negocjowanie warunków współpracy z subcontraktorami oraz podległymi dostawcami,
- raportowanie na potrzeby zarządu, opracowanie wskaźników dla działu zakupów,
- nadzór i koordynacja pracy działu zakupów,
- reprezentowanie Firmy w kontaktach z Urzędem Celnym,
- przygotowanie i prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z ISO 19001:2011,
- prowadzenie rekrutacji do działu zakupów,
- wdrożenie procesu zakupów dla projektu Lumotech Holand (Holandia) w Polsce,
- współtworzenie wewnętrznych procedur do księgi jakościowej Firmy, jak również dla grupy Irlandziej Nualight Ltd (z siedzibą w Cork / Irlandia),
- zarządzanie gospodarką magazynową i związanego z nim procesem logistycznym,
- negocjowanie warunków współpracy z subcontraktorami oraz podległymi dostawcami,
- raportowanie na potrzeby zarządu, opracowanie wskaźników dla działu zakupów,
- nadzór i koordynacja pracy działu zakupów,
- reprezentowanie Firmy w kontaktach z Urzędem Celnym,
- przygotowanie i prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z ISO 19001:2011,
- prowadzenie rekrutacji do działu zakupów,
specjalista ds. planowania i zakupów
LUMOtech Poland Sp. z o.o. oraz LUMOtech LED Sp. z o.o.
- zarządzanie procesem planowania i zakupów Nualight (Irlandia)
- obniżenie kosztu logistyki transportu poprzez outsourcing transportu
- poszukiwanie i negocjowanie z nowymi dostawcami
- udział w szkoleniu dla planisty w Nualight (Irlandia) w okresie 05.01 – 10.01.2014
- obniżenie kosztu logistyki transportu poprzez outsourcing transportu
- poszukiwanie i negocjowanie z nowymi dostawcami
- udział w szkoleniu dla planisty w Nualight (Irlandia) w okresie 05.01 – 10.01.2014
specjalista ds. elektronicznej wymiany informacji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe KRYSTIAN w Lublinie
- planowanie i zarządzanie produkcją (magazyn, logistyka, zakupy materiałów produkcyjnych, kooperacja zewnętrzna),
- zarządzanie łańcuchem dostaw (zakupy m.in.: stali, stali gatunkowej, aluminium, tworzywa sztucznego, reduktorów, motoreduktorów, koła zębate, pasy zębate, łożysk, pneumatyki, hydrauliki) nadzór nad terminową realizacją zamówień,
- współpraca z kooperantami w zakresie obróbki pokryciowej: cynkowania, anodowania, oksydowania, piaskowania, śrutowania, malowania,
- identyfikacja potencjalnych zagrożeń w obszarze produkcji (terminowość realizacji danego projektu - zlecenia, braki materiałowe),
- negocjacje z obecnymi kooperantami w zakresie: terminów realizacji, cen, warunków płatności,
- wyszukiwanie nowych dostawców / kooperantów alternatywnych do obecnie współpracujących,
- opracowywanie procedur elektronicznej wymiany dokumentów,
- zarządzanie łańcuchem dostaw (zakupy m.in.: stali, stali gatunkowej, aluminium, tworzywa sztucznego, reduktorów, motoreduktorów, koła zębate, pasy zębate, łożysk, pneumatyki, hydrauliki) nadzór nad terminową realizacją zamówień,
- współpraca z kooperantami w zakresie obróbki pokryciowej: cynkowania, anodowania, oksydowania, piaskowania, śrutowania, malowania,
- identyfikacja potencjalnych zagrożeń w obszarze produkcji (terminowość realizacji danego projektu - zlecenia, braki materiałowe),
- negocjacje z obecnymi kooperantami w zakresie: terminów realizacji, cen, warunków płatności,
- wyszukiwanie nowych dostawców / kooperantów alternatywnych do obecnie współpracujących,
- opracowywanie procedur elektronicznej wymiany dokumentów,
Regionalny kierownik sprzedaży ds klientów kluczyowych
- koordynacja działań wszystkich komórek organizacyjnych firmy zaangażowanych w projekt logistyczny Telepizza (zarządzanie informacją pomiędzy działami i oddziałami firmy w Polsce),
- ustalanie grafików dostaw towarów do oddziału W-wa, transferów oddziałowych oraz dostaw
do poszczególnych lokali w Polsce,
- optymalizacja pracy poszczególnych działów / oddziałów zaangażowanych w projekt,
- wsparcie merytoryczne i praktyczne dla poszczególnych działów,
- ścisła współpraca z klientem i szukanie kompromisowych rozwiązań (grafiki dostaw, rozbieżności cenowe, terminy płatności, minima logistyczne),
- zarządzanie asortymentem (podstawowym, promocyjnym) Telepizza w systemie Farutex,
- przygotowywanie zestawień, raportów, analiz oraz prezentacji na potrzeby Zarządu
- ustalanie grafików dostaw towarów do oddziału W-wa, transferów oddziałowych oraz dostaw
do poszczególnych lokali w Polsce,
- optymalizacja pracy poszczególnych działów / oddziałów zaangażowanych w projekt,
- wsparcie merytoryczne i praktyczne dla poszczególnych działów,
- ścisła współpraca z klientem i szukanie kompromisowych rozwiązań (grafiki dostaw, rozbieżności cenowe, terminy płatności, minima logistyczne),
- zarządzanie asortymentem (podstawowym, promocyjnym) Telepizza w systemie Farutex,
- przygotowywanie zestawień, raportów, analiz oraz prezentacji na potrzeby Zarządu
Starszy specjalista ds. Zakupów
- zarządzanie łańcuchem dostaw w Centrach Dystrybucyjnych Havi Logistics (Warszawa, Tychy, Poznań):
składanie zamówień do dostawców krajowych, zagranicznych; nadzór nad realizacją zamówień;
zarządzanie stanem magazynowym; koordynację poziomu zapasów w celu ograniczenia kosztów i nakładów na zapasy, ograniczanie zakupów na zapas, eliminację zbędnych zapasów; utrzymywanie ciągłości dostępności towarów; planowanie przerzutów międzymagazynowych w celu optymalizacji stanów magazynowych w centrach dystrybucyjnych Havi Logistics; organizowanie zwrotów do dostawców,
- przygotowywanie produktów do utylizacji jak również dokumentów związanych z procedurą utylizacji,
- tworzenie cotygodniowych raportów KPI (Key Performance Indicators),
- badanie trendów oraz prognozowanie popytu na produkty, np. promocyjne, sezonowe i cykliczne,
- kompleksowe zarządzanie jakością (TQM),
- udział przy negocjowaniu minimów logistycznych z podległymi dostawcami,
- współpracę z wewnętrznymi działami Firmy: transportu, obsługi klienta, księgowości, kontrolingu, IT
oraz administracją magazynu w centrach dystrybucyjnych Havi Logistics (Warszawa, Tychy, Poznań),
- raportowanie do przełożonych i do klientów BP Polska, CHI Polska,
- współpracę i podtrzymywanie relacji z Klientem – Category Management BP, CHI Polska,
- współpracę z agencjami celnymi i Sanepidem,
- w roku 2010 wsparcie koncepcyjne i udział przy wdrożeniu nowego projektu biznesowego OMV w Bułgarii. Głównym zadaniem było przeszkolenie osób zatrudnionych w Dziale Zakupów HAVI Logistics EOOD w Sofii w zakresie obsługi systemu i polityki prowadzenia zakupów,
- w okresie marzec – kwiecień 2012 r. uczestnictwo w wdrożeniu nowego projektu
biznesowego OMV w Rumunii. Głównym zadaniem było przeszkolenie osób zatrudnionych w Dziale Zakupów SC Havi Logistics SRL w Bukareszcie w zakresie obsługi systemu i polityki prowadzenia zakupów.
składanie zamówień do dostawców krajowych, zagranicznych; nadzór nad realizacją zamówień;
zarządzanie stanem magazynowym; koordynację poziomu zapasów w celu ograniczenia kosztów i nakładów na zapasy, ograniczanie zakupów na zapas, eliminację zbędnych zapasów; utrzymywanie ciągłości dostępności towarów; planowanie przerzutów międzymagazynowych w celu optymalizacji stanów magazynowych w centrach dystrybucyjnych Havi Logistics; organizowanie zwrotów do dostawców,
- przygotowywanie produktów do utylizacji jak również dokumentów związanych z procedurą utylizacji,
- tworzenie cotygodniowych raportów KPI (Key Performance Indicators),
- badanie trendów oraz prognozowanie popytu na produkty, np. promocyjne, sezonowe i cykliczne,
- kompleksowe zarządzanie jakością (TQM),
- udział przy negocjowaniu minimów logistycznych z podległymi dostawcami,
- współpracę z wewnętrznymi działami Firmy: transportu, obsługi klienta, księgowości, kontrolingu, IT
oraz administracją magazynu w centrach dystrybucyjnych Havi Logistics (Warszawa, Tychy, Poznań),
- raportowanie do przełożonych i do klientów BP Polska, CHI Polska,
- współpracę i podtrzymywanie relacji z Klientem – Category Management BP, CHI Polska,
- współpracę z agencjami celnymi i Sanepidem,
- w roku 2010 wsparcie koncepcyjne i udział przy wdrożeniu nowego projektu biznesowego OMV w Bułgarii. Głównym zadaniem było przeszkolenie osób zatrudnionych w Dziale Zakupów HAVI Logistics EOOD w Sofii w zakresie obsługi systemu i polityki prowadzenia zakupów,
- w okresie marzec – kwiecień 2012 r. uczestnictwo w wdrożeniu nowego projektu
biznesowego OMV w Rumunii. Głównym zadaniem było przeszkolenie osób zatrudnionych w Dziale Zakupów SC Havi Logistics SRL w Bukareszcie w zakresie obsługi systemu i polityki prowadzenia zakupów.
Technik Zaopatrzeniowiec / Służba Materiałów Gospodarczych (zaopatrzenie, kooperacja zagraniczna)
WSK „PZL – Świdnik” S.A. w Świdniku
- zarządzanie gospodarką materiałową,
- polityka prowadzenia zakupów materiałów na program EC-145 (owiewka do śmigłowca EC-145 firmy Eurocopter Deutschland GmbH),
- współpraca i prowadzenie korespondencji z dostawcami zagranicznymi jak i krajowymi,
- negocjowanie warunków oraz terminów dostaw z zagranicznymi dostawcami,
- organizowanie spotkań z kooperantami zagranicznymi,
- realizacja złożonych zamówień i zawartych umów,
- rozliczanie faktur oraz wypełnianie deklaracji INTRASTAT,
- polityka prowadzenia zakupów materiałów na program EC-145 (owiewka do śmigłowca EC-145 firmy Eurocopter Deutschland GmbH),
- współpraca i prowadzenie korespondencji z dostawcami zagranicznymi jak i krajowymi,
- negocjowanie warunków oraz terminów dostaw z zagranicznymi dostawcami,
- organizowanie spotkań z kooperantami zagranicznymi,
- realizacja złożonych zamówień i zawartych umów,
- rozliczanie faktur oraz wypełnianie deklaracji INTRASTAT,
Referent / Materiałów Gospodarczych (program Agusta – zaopatrzenie, kooperacja zagraniczna)
WSK „PZL – Świdnik” S.A. w Świdniku
- sprawdzenie stanów magazynów w MFG-PRO,
- tworzenie raportów dot. Ewidencji towarów pod którymi zarejestrowane zostały zgłoszenia celne,
- pomoc pracownikom w wykonywaniu codziennych czynności,
- kompletowanie i układanie dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
- tworzenie raportów dot. Ewidencji towarów pod którymi zarejestrowane zostały zgłoszenia celne,
- pomoc pracownikom w wykonywaniu codziennych czynności,
- kompletowanie i układanie dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
Szkolenia i kursy
14.10.2014 – szkolenie: „Ratownictwo - pierwszej pomocy przedlekarskiej”
12.05.2014 – szkolenie: „Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością zgodnego z normą
ISO 9001:2008”
15.12.2011 – szkolenie: „Rozwój kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta”. Warsztat zorientowany na budowanie wizerunku eksperta w kontakcie z Klientem
18.10.2011 – szkolenie: „Pierwsza pomoc przedmedyczna wraz z użyciem automatycznego defibrylatora zewnętrznego (AED) oraz elementami pomocy dzieciom”
17.09.2011 – szkolenie: “Zarządzanie czasem i rozwój kompetencji miękkich”
26.09.2010 – 19.03.2011 kurs: „Zarządzanie Logistyczne Przedsiębiorstwem – poziom Junior”
08.12.2010 – szkolenie e-learning: „Techniczne aspekty Traceability”
02.12.2010 – szkolenie e-learning: „Wprowadzenie do Traceability”
23.11.2010 – 24.11.2010 – szkolenie: „Profesjonalny kontakt z klientem – warsztat doskonalący kompetencje budujące jakość obsługi klienta”
12.09.2010 – szkolenie: „Zarządzanie zapasami”
07.11.2009 – szkolenie: „Sztuka efektywnej komunikacji”
17.01.2009 – szkolenie: „Budowanie i kształtowanie relacji w zespole”
11.12.2006 – 9.03.2007 – szkolenie: „Administrator sieci komputerowej”
07.09.2005 – 28.09.2005 – kurs: „Podstawy Biznesu – zapoznanie się z zasadami prowadzenia własnej działalności gospodarczej”
12.05.2014 – szkolenie: „Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością zgodnego z normą
ISO 9001:2008”
15.12.2011 – szkolenie: „Rozwój kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta”. Warsztat zorientowany na budowanie wizerunku eksperta w kontakcie z Klientem
18.10.2011 – szkolenie: „Pierwsza pomoc przedmedyczna wraz z użyciem automatycznego defibrylatora zewnętrznego (AED) oraz elementami pomocy dzieciom”
17.09.2011 – szkolenie: “Zarządzanie czasem i rozwój kompetencji miękkich”
26.09.2010 – 19.03.2011 kurs: „Zarządzanie Logistyczne Przedsiębiorstwem – poziom Junior”
08.12.2010 – szkolenie e-learning: „Techniczne aspekty Traceability”
02.12.2010 – szkolenie e-learning: „Wprowadzenie do Traceability”
23.11.2010 – 24.11.2010 – szkolenie: „Profesjonalny kontakt z klientem – warsztat doskonalący kompetencje budujące jakość obsługi klienta”
12.09.2010 – szkolenie: „Zarządzanie zapasami”
07.11.2009 – szkolenie: „Sztuka efektywnej komunikacji”
17.01.2009 – szkolenie: „Budowanie i kształtowanie relacji w zespole”
11.12.2006 – 9.03.2007 – szkolenie: „Administrator sieci komputerowej”
07.09.2005 – 28.09.2005 – kurs: „Podstawy Biznesu – zapoznanie się z zasadami prowadzenia własnej działalności gospodarczej”
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zakupy
Inne
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Wędkarstwo
Podróże
Siatkówka, piłka nożna,
Snowboard
Podróże
Siatkówka, piłka nożna,
Snowboard
Grupy
b2b FREIGHT INLAND Spedycja Drogowa i kanałowa
Tu zamieszczamy zapotrzebowania na konkretne dostawy lub oferty.
Zapotrzebowanie i oferty na FREIGHT MORSKI:
www.goldenline.pl/grupa/freight-forwarding-mors...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Certyfikat ELA European Logistics Association
Miejsce wymiany doświadczeń osób posiadających certyfikat ELA/ECBL na poziomach Junior i Senior
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
Grupa Zakupowa
Grupa zakupowa to miejsce dla osób pracujących w działach zakupów lub zawodowo zajmujących się kupowaniem, chcących podjąć inicjatywę optymalizacji kosztów w swoich firmach. Dołącz do nas.
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.