Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Współpracy z Dostawcami
• Zarządzanie umowami o współpracę z Dostawcami;
• Rekomendacja i Autoryzowanie nowych Partnerów;
• Sporządzanie raportów i analiza efektywności sprzedaży;
• Rozliczanie prowizji sprzedażowych z Vendorami;
• Badanie rynku i jego potrzeb, prezentacja aktualnych wymagań;
• Wsparcie sprzedaży w zakresie oferty produktowej;
• Prawidłowe archiwizowanie bieżącej dokumentacji;
• Udział w imprezach branżowych;
• Współpraca z dostawcami przedmiotów leasingu w zakresie działań marketingowych;
• Rekomendacja i Autoryzowanie nowych Partnerów;
• Sporządzanie raportów i analiza efektywności sprzedaży;
• Rozliczanie prowizji sprzedażowych z Vendorami;
• Badanie rynku i jego potrzeb, prezentacja aktualnych wymagań;
• Wsparcie sprzedaży w zakresie oferty produktowej;
• Prawidłowe archiwizowanie bieżącej dokumentacji;
• Udział w imprezach branżowych;
• Współpraca z dostawcami przedmiotów leasingu w zakresie działań marketingowych;
sprzedaż produktów Ekologicznych na BIO-BAZARZE w Warszawie
Właściciel firmy SPRINT (branża FMCG)– praca dodatkowa w soboty
• Całościowe zarządzanie logistyczne firmą;
• Kompleksowe przygotowywanie zamówień produktów dla firmy;
• Bezpośrednia i kompleksowa sprzedaż ekologicznych produktów;
• Tworzenie raportów i planowanie sprzedaży w firmie;
• Przeprowadzanie rozmów handlowych z partnerami strategicznymi;
• Negocjowanie warunków zamawianych produktów;
• Kompleksowe przygotowywanie zamówień produktów dla firmy;
• Bezpośrednia i kompleksowa sprzedaż ekologicznych produktów;
• Tworzenie raportów i planowanie sprzedaży w firmie;
• Przeprowadzanie rozmów handlowych z partnerami strategicznymi;
• Negocjowanie warunków zamawianych produktów;
Spcjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
• Rejestracja wniosków ubezpieczeniowych Compensa;
• Przygotowywanie raportów i statystyk sprzedażowych, prezentacji;
• Administracja umów z przedstawicielami, wniosków ubezpieczeniowych, polis,
korespondencja z przedstawicielami;
• Przygotowywanie dokumentów do rejestracji przedstawicieli w KNF
• Opieka nad kluczowymi Klientami – organizacja szkoleń, konferencji, wyjazdów nagrodowych;
• Wsparcie organizacyjne i logistyczne działań związanych z organizacją szkoleń motywacyjnych
dla sił sprzedaży.
• Przygotowywanie raportów i statystyk sprzedażowych, prezentacji;
• Administracja umów z przedstawicielami, wniosków ubezpieczeniowych, polis,
korespondencja z przedstawicielami;
• Przygotowywanie dokumentów do rejestracji przedstawicieli w KNF
• Opieka nad kluczowymi Klientami – organizacja szkoleń, konferencji, wyjazdów nagrodowych;
• Wsparcie organizacyjne i logistyczne działań związanych z organizacją szkoleń motywacyjnych
dla sił sprzedaży.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Zakres obowiązków:
• Obsługa umów wg obowiązujących procedur
• Opieka nad istniejącymi klientami
• Telefoniczna obsługa klientów biznesowych
• Rozwiązywanie technicznych problemów klientów
• Kontakt telefoniczny i mailowy z dostawcami oraz współpracownikami
• Obsługa umów wg obowiązujących procedur
• Opieka nad istniejącymi klientami
• Telefoniczna obsługa klientów biznesowych
• Rozwiązywanie technicznych problemów klientów
• Kontakt telefoniczny i mailowy z dostawcami oraz współpracownikami
Konsultant ds. Obsługi Klienta i sprzedaży w Salonie ASTER
• Bezpośrednia obsługa Klienta
• Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług
• Przedstawianie oferty w ramach bieżących promocji
• Aktywowanie i dezaktywowanie usług na życzenie klienta
• Wyjaśnianie zasad naliczania opłat i fakturowania oferowanych usług
• Sporządzanie umów abonenckich
• Zaawansowana pomoc techniczna z zakresu działania i konfiguracji usług
•Pomoc w rozwiązywaniu problemów dotyczących korzystania z usług Aster
• Przygotowywanie umów MVNO dla klientów, parowanie kart SIM z numerem telefonu klienta, aktywacja kart SIM,
• Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług
• Przedstawianie oferty w ramach bieżących promocji
• Aktywowanie i dezaktywowanie usług na życzenie klienta
• Wyjaśnianie zasad naliczania opłat i fakturowania oferowanych usług
• Sporządzanie umów abonenckich
• Zaawansowana pomoc techniczna z zakresu działania i konfiguracji usług
•Pomoc w rozwiązywaniu problemów dotyczących korzystania z usług Aster
• Przygotowywanie umów MVNO dla klientów, parowanie kart SIM z numerem telefonu klienta, aktywacja kart SIM,
koordynator ds. obsługi klienta
•Odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów firm
•Przygotowywanie raportów sprzedażowych i ich analiza (Exel)
•Organizacja akcji promocyjnych
•Obsługa realizacji zamówień dealerskich
•Obsługa narzędzi Internetowych
•Prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami
•Kontakty z partnerami zewnętrznymi
•Przyjmowanie zamówień na sprzęt
•Kontrola poprawności wystawianych dokumentów
•Przygotowywanie raportów sprzedażowych i ich analiza (Exel)
•Organizacja akcji promocyjnych
•Obsługa realizacji zamówień dealerskich
•Obsługa narzędzi Internetowych
•Prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami
•Kontakty z partnerami zewnętrznymi
•Przyjmowanie zamówień na sprzęt
•Kontrola poprawności wystawianych dokumentów
Konsultant ds. Bezpośredniej Obsługi Klienta
- nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
- obsługa firm
- udzielanie informacji klientom na temat taryfy, procedur przyłączeń do sieci, zawierania umów na sprzedaż energii elektrycznej, zaległości płatniczych i wynikających z tego tytułu konsekwencji, planowanych wyłączeń, zakresu świadczonych usług przez Oddział
- przyjmowanie stanów licznika
- wystawianie korekt faktur
- przyjmowanie korespondencji, reklamacji handlowych i technicznych
- wyjaśnienie sposobów naliczania i rozliczania faktur a także i odsetek
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach
- odnotowywanie kontaktów z klientem w SAP
- obsługa firm
- udzielanie informacji klientom na temat taryfy, procedur przyłączeń do sieci, zawierania umów na sprzedaż energii elektrycznej, zaległości płatniczych i wynikających z tego tytułu konsekwencji, planowanych wyłączeń, zakresu świadczonych usług przez Oddział
- przyjmowanie stanów licznika
- wystawianie korekt faktur
- przyjmowanie korespondencji, reklamacji handlowych i technicznych
- wyjaśnienie sposobów naliczania i rozliczania faktur a także i odsetek
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach
- odnotowywanie kontaktów z klientem w SAP
Referent Pionu Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A
Obsługa reklamacji pisemnych (m.in. skarg) Szkolenia, Doradzctwo, Sprzedaż
Obsługa telefoniczna klienta,
Prowadzenie korespondencji
Praca na bazach danych
Udzielanie informacji na temat działalności firmy oraz jej oferty
Weryfikacja danych osobowych
Kontrolowanie procesu sprzedaży, zobowiązań finansowych klientów, raportowanie i sprawozdawczość
Współpraca w zakresie Obsługi Klienta z Firmami zewnętrznymi
Obsługa telefoniczna klienta,
Prowadzenie korespondencji
Praca na bazach danych
Udzielanie informacji na temat działalności firmy oraz jej oferty
Weryfikacja danych osobowych
Kontrolowanie procesu sprzedaży, zobowiązań finansowych klientów, raportowanie i sprawozdawczość
Współpraca w zakresie Obsługi Klienta z Firmami zewnętrznymi
Szkolenia i kursy
Certyfikat ukończenia szkolenia z profesjonalnej Obsługi z Klientem – firma szkoleniowa KALKSTEIN
Szkolenie z Obsługi Trudnego Klienta – firma ISG
Szkolenie z Obsługi Trudnego Klienta – firma ISG
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sport – łyżwiarstwo, jazda na rowerze, pływanie, siłownia, fitness, taniec, muzyka, książki, yoga.
Inne
Bardzo dobra znajomość programów komputerowych MS Open OFFICE, SAP, CDN OPTIMA, CRM.
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Szukam Studenta Architektury
Szukam studenta architektury, który podejmie się aranżacji wnętrza mieszkania w programie 3 D dla 31 m2 Warszawa. Według ścisle wytyczonych reguł. Wiem czego potrzebuję, tylko potrzebuję zoba