Paweł Binkowski
Koordynator ds. marketingu
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Młodszy specjalista ds. marketingu
- realizacja globalnych i lokalnych planów marketingowych (m.in. rebranding)
- wsparcie oddziałów w działaniach marketingowych (przygotowanie ofert handlowych, broszur, plakatów, ulotek etc.)
- reprezentowanie firmy w międzynarodowych projektach marketingowych i informatycznych
- promocja i koordynacja współpracy z biurami karier uczelni wyższych w całym kraju
- administrowanie stronami internetowymi
- redagowanie newslettera
- wsparcie oddziałów w działaniach marketingowych (przygotowanie ofert handlowych, broszur, plakatów, ulotek etc.)
- reprezentowanie firmy w międzynarodowych projektach marketingowych i informatycznych
- promocja i koordynacja współpracy z biurami karier uczelni wyższych w całym kraju
- administrowanie stronami internetowymi
- redagowanie newslettera
Specjalista ds. marketingu
- planowanie i przeprowadzanie działań promocyjnych firmy
- kontakt z agencjami reklamy i drukarniami
- monitorowanie działań konkurencji
- obsługa stron internetowych (HDL, Lux Dom) i sklepu internetowego
- obsługa sprzedaży elektronicznej
- sporządzanie kalkulacji cen towarów
- poszukiwanie nowych rynków zbytu
- kontakt z producentami zagranicznymi
- rozpatrywanie reklamacji
- kontakt z agencjami reklamy i drukarniami
- monitorowanie działań konkurencji
- obsługa stron internetowych (HDL, Lux Dom) i sklepu internetowego
- obsługa sprzedaży elektronicznej
- sporządzanie kalkulacji cen towarów
- poszukiwanie nowych rynków zbytu
- kontakt z producentami zagranicznymi
- rozpatrywanie reklamacji
Praktykant
Kwatera Główna Wielonarodowego Korpusu Północno-Wschodniego
- sporządzanie not prasowych na temat bieżących wydarzeń w Korpusie
- planowanie promocji i przebiegu uroczystości 10 rocznicy Korpusu w Szczecinie
- opracowywanie codziennych wiadomości z Polski i ze świata dla pracowników jednostki
- monitorowanie i analiza doniesień prasowych na temat NATO i misji w Afganistanie
- wspieranie pozytywnego wizerunku Korpusu
- prowadzenie kroniki Korpusu
- planowanie promocji i przebiegu uroczystości 10 rocznicy Korpusu w Szczecinie
- opracowywanie codziennych wiadomości z Polski i ze świata dla pracowników jednostki
- monitorowanie i analiza doniesień prasowych na temat NATO i misji w Afganistanie
- wspieranie pozytywnego wizerunku Korpusu
- prowadzenie kroniki Korpusu
Szkolenia i kursy
- Adobe Photoshop
- Train the trainer
- Google AdWords
- Wystąpienia publiczne
- Train the trainer
- Google AdWords
- Wystąpienia publiczne
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
motoryzacja, rolki
Inne
Dobra znajomość oprogramowania:
- Adobe Photoshop
- Adobe Acrobat
- CorelDraw
- IBM Web Content Manager
- Joomla!
- CDN Opt!ma
- Adobe Photoshop
- Adobe Acrobat
- CorelDraw
- IBM Web Content Manager
- Joomla!
- CDN Opt!ma
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.