Paulina Magdalena
Head of Sales Department FeshMarketing, Główny Partner Vision Ads ds. Rozwoju i Sprzedaży w Polsce
Wypowiedzi
-
Zbyszek - racja brawo. Świetne określenie.
Sama mam agencję! Sama pracowałam tam kiedyś.
Ale ta dzisiejsza nagonka, reklamy w Adwordsach o zamknięciu RL i najlepsze - teksty: o przeniesieniu kampanii...
Powinno się zapytać, tylko czy z pieniędzmi klientów?
Kolejna kłamstwa do już raz oszukanych klientów.
Miałam okazję rozmawiać z kilkoma klientami, którzy akurat sami się odezwali i strasznie negatywnie oceniali dzisiejsze - uwaga dziesiątki telefonów, które otrzymują!
Nie wspomnę już o samej metodzie prowadzenia rozmowy sprzedażowej.
A ps. mimo kompetencji SEM to jednak nauczenie się krótkiej nazwy firmy powinno mieć miejsce chociażby z szacunku do klientów o których tak walczycie.
No ale Zbyszku - róbmy swoje :)
Daj Boże dobre agencje mają co robić :)
Oczywiście - jeśli tylko będe mogła pomóc komuś kto miał tam kampanię i potrzebuje ją szybko ustawić - nie odmówię.
Ale na Boga - nie będę tych klientów pozyskiwać w taki sposób jak robi to te kilka agencji na dzień dzisiejszy. -
Panie Bartku,
Zanim wychodzi Pan z taką propozycją - najpierw proponuje nauczyć się poprawnie pisać nazwę firmy o której mowa.
Miłego dnia