Paulina Krawczyk

Paulina Krawczyk

New Business Manager (IT)
Gliwice, śląskie

Umiejętności

Account Management Experience CRM Microsoft Office negocjacje handlowe Sprzedaż B2B umowy handlowe Aplikacje mobilne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja New Business wysoka kultura osobista oraz cierpliwość i asertywność Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich ECommerce B2B Spotkania biznesowe z klientami Prowadzenie spotkań biznes networking

Języki

rosyjski
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

i-systems
New Business Manager
- pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych i zarządzanie nimi

- kreowanie i wdrażanie strategii pozyskiwania nowych Klientów

- analiza rynku
- analiza działań i tworzenie podsumowań z osiąganych rezultatów działu
- prowadzenie spotkań handlowych, mający na celu zaprezentowanie modelu biznesowego firmy i-systems

- prezentowanie autorskiego rozwiązania eCommerce oraz systemu B2B na spotkaniach handlowych

- doradztwo w zakresie rozwiązań eCommerce i systemów B2B

- reprezentowanie i promowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych
Positive Power Sp. z o.o.
Account Manager
- budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami
- zarządzanie procesem sprzedaży, w tym negocjowanie umów i warunków współpracy
- opracowywanie strategii sprzedażowych, analizowanie potrzeb Klientów
- generowanie nowej sprzedaży z wykorzystaniem istniejących i potencjalnych sieci klientów

- przeprowadzanie spotkań biznesowych i prezentacja usług IT

- reprezentowanie firmy na targach i konferencjach biznesowych
3a.pl sp. z o.o.
Specjalista d/s sprzedaży
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów

- zarządzanie całym procesem sprzedaży od momentu pozyskania Klienta, po spotkania handlowe, przygotowywanie oferty, negocjacje i sprzedaż oraz opieka posprzedażowa Klienta
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy
- koordynowanie prac związanych z realizacją projektów internetowych

- udzielanie wsparcia technicznego Klientom w zakresie obsługi systemów

Szkolenia i kursy

- Mistrz sprzedaży, Kamila Rowińska
- Akademia Sprzedaży, Tomasz Zieliński

- Sprzedaż metodą SPIN, Cezary Hajdziuk 

- Wstęp do zarządzania projektami metodologią SCRUM

- Certyfikat Team Kraft: Service Kraft 8

- Certyfikat AgilePM Foundation, APMG International

- Certyfikat Change Management Foundation, APMG International

Edukacja

Logo
Język rosyjski, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Fotografia portretowa
Bieganie
Psychologia/Rozwój osobisty
Kuchnia włoska