Paulina Bojanowska

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

ACP Call Center Szkolenie z obsługi klienta Humans Logistyka międzynarodowa Lean Management Microsoft Office Asystent Telefon Trener Obsługa klienta WSK - Internal Control System (dual use goods flow)

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Schenker Sp. z o.o.
Spedytor Biura Obsługi Klienta Strategicznego
-dedykowane rozwiązania dla klienta strategicznego
-planowanie transportów
- bieżące zarządzanie zleceniami Klienta i raportowanie do Klienta,
- przedstawianie ofert transportowych dotyczących transportu lądowego (kwotowanie transportów),
- realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych.
- organizowanie transportów drobnicowych, LTL oraz FTL, ponadgabarytowych we współpracy ze spedytorami kierunkowymi
-praca w międzynarodowym środowisku, bezpośredni kontakt z jednostkami DB Schenker w całej Europie
Schenker Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
- obsługa telefoniczna klientów standardowych w zakresie zleceń międzynarodowych,
- obsługa zleceń złożonych przez klientów standardowych,
- obsługa innych typów spraw przesłanych przez klientów standardowych,
- obsługa zleceń partnerskich,
- obsługa zleceń na przewóz towarów niebezpiecznych ADR,
- Data Steward
- obsługa zleceń do krajów Europy Wschodniej.
- szkolenie nowych pracowników
Schenker Sp. z o.o.
Asystent DB Schenker info
- obsługa telefoniczna klientów standardowych
- obsługa zleceń złożonych przez klientów standardowych,
- obsługa innych typów spraw przesłanych przez klientów standardowych,
- obsługa zleceń partnerskich,
- obsługa zleceń na przewóz towarów niebezpiecznych ADR,
- obsługa zleceń do krajów Europy Wschodniej.
Logo
Ewidencja kart przekazania odpadów
Firma Handlowa KORMET
-prowadzenie ewidencji kart przekazania odpadów,
-obsługa klienta,
Poczta Polska S.A.
Obsługa klienta

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy kat.B
Symfonia Mała Księgowość - kurs podstawowy
Pakiet MS Office
Szkolenie z przewozu towarów niebezpiecznych ADR ukończone świadectwem kompetencji ADR
Szkolenie ze standardów telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. ADR

Edukacja

Logo
Logistyka, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Logistyka ITM, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Europeistyka, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Transport/Spedycja
Spedycja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

- Fitness
- Literatura kryminalna, sensacyjna
- Podróże
- Motoryzacja
- Gotowanie

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Bezpieczeństwo wewnętrzne i zarządzanie kryzysowe
Bezpieczeństwo wewnętrzne i zarządzanie kryzysowe
Bezpieczeństwo wewnętrzne i zarządzanie kryzysowe
Gospodarka odpadami
Gospodarka odpadami
Gospodarka odpadami - forum w całości poświęcone tematyce z zakresu gospodarki odpadami
Logistyka
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
organizacja ślubów
organizacja ślubów
dla wszystkich osób, które planują wywrócić swoje życie do góry nogami i... wziąć ślub:)
Transport & Logistyka
Transport & Logistyka
Transport, spedycja i logistyka w pełnym tego słowa znaczeniu