Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
General Manager
Terkot Film
współpraca partnerska,
koordynacja pracy nad szeroko rozumianą produkcją filmową,
tj. klipy muzyczne, spoty reklamowe, filmy promocyjne etc., m.in.
opracowanie konceptów scenariuszy w oparciu o strategie komunikacyjne,
opieka nad Klientem Strategicznym, pozyskiwanie sponsorów dla Klientów i projektów strategicznych, opracowanie zakresu działania Kontrahenta oraz opracowanie oferty, doradztwo personalne
koordynacja pracy nad szeroko rozumianą produkcją filmową,
tj. klipy muzyczne, spoty reklamowe, filmy promocyjne etc., m.in.
opracowanie konceptów scenariuszy w oparciu o strategie komunikacyjne,
opieka nad Klientem Strategicznym, pozyskiwanie sponsorów dla Klientów i projektów strategicznych, opracowanie zakresu działania Kontrahenta oraz opracowanie oferty, doradztwo personalne
Marketing Manager
m.in. audyt wizerunkowy, badania marketingowe, copywriting,
audyt,opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji wewnętrznej,
audyt, opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji zewnętrznej,
opracowanie i wdrożenie form komunikacji wizualnej,
opracowanie form wszelkich materiałów i gadżetów reklamowych,
kompleksowa organizacja evetów, imprez okolicznościowych, przyjęć, briefingów, szkoleń, konferencji, spotkań oraz zbiórek charytatywnych,
wdrażanie innowacyjnych form marketingowych, sfokusowanie działań w zakresie BTL i ATL, działania w zakresie Employer Branding – Wew. & Zew., koordynacja pracy przy portalu pracowiniczym wraz ze strategią,
intensywne wsparcie działu HR
audyt,opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji wewnętrznej,
audyt, opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji zewnętrznej,
opracowanie i wdrożenie form komunikacji wizualnej,
opracowanie form wszelkich materiałów i gadżetów reklamowych,
kompleksowa organizacja evetów, imprez okolicznościowych, przyjęć, briefingów, szkoleń, konferencji, spotkań oraz zbiórek charytatywnych,
wdrażanie innowacyjnych form marketingowych, sfokusowanie działań w zakresie BTL i ATL, działania w zakresie Employer Branding – Wew. & Zew., koordynacja pracy przy portalu pracowiniczym wraz ze strategią,
intensywne wsparcie działu HR
wystawiono
Współpraca z Paulina to wielka przyjemność i satysfakcja. Wiedza połączona ze znajomością tematu zachowań rynku skutkowały trafnym planowaniem działań. Jednym słowem profesjonalizm w każdy calu.
wystawiono
Konkretna, spontaniczna, najlepsza. Współpraca z Pauliną, zawsze była na najwyższym poziomie z głową pełną pomysłów.
współpracownik
wystawiono
Dla Pauliny nie ma rzeczy niemożliwych. Duże wyzwania to jej specjalność. Posiada duże zaplecze merytoryczne i szereg przydatnych umiejętności.
Kierownik Departamentu Organizacyjnego
Organizacja, kontrolowanie i nadzór nad działalnością Spółki
Koordynacja Działu Marketingu i PR oraz Działu Obsługi Klienta,tj.
opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji zewnętrznej, redagowanie i przygotowanie materiałów informacyjnych, reklamowych, wewnętrznych biuletynów, prezentatorów etc.
udział w opracowaniu i wdrażanie strategii PR, w razie potrzeby, bieżące kontakty z mediami, reprezentowanie firmy na targach i konferencjach, odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów firmy, tworzenie i monitorowanie funkcjonowania procedur w zakresie obsługi Klienta, nadzór nad przygotowywaniem i realizacją umów
Asysta w zarządzaniu Działem Personalnym,
opracowanie strategii naboru zewnętrznego, nadzór i organizacja poszczególnych etapów rekrutacji, przeprowadzanie rekrutacji, współkoordynowanie procesu komunikacji wewnętrznej Spółki,asysta w opracowaniu i wdrażaniu programów rozwojowych dla pracowników, systemów motywacyjnych, przydzielanie zakresu obowiązków dla podległych stanowisk, prowadzenie wszelkiej dokumentacji personalnej, prowadzenie szkoleń, warsztatów, coaching
Koordynacja Działu Marketingu i PR oraz Działu Obsługi Klienta,tj.
opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji zewnętrznej, redagowanie i przygotowanie materiałów informacyjnych, reklamowych, wewnętrznych biuletynów, prezentatorów etc.
udział w opracowaniu i wdrażanie strategii PR, w razie potrzeby, bieżące kontakty z mediami, reprezentowanie firmy na targach i konferencjach, odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów firmy, tworzenie i monitorowanie funkcjonowania procedur w zakresie obsługi Klienta, nadzór nad przygotowywaniem i realizacją umów
Asysta w zarządzaniu Działem Personalnym,
opracowanie strategii naboru zewnętrznego, nadzór i organizacja poszczególnych etapów rekrutacji, przeprowadzanie rekrutacji, współkoordynowanie procesu komunikacji wewnętrznej Spółki,asysta w opracowaniu i wdrażaniu programów rozwojowych dla pracowników, systemów motywacyjnych, przydzielanie zakresu obowiązków dla podległych stanowisk, prowadzenie wszelkiej dokumentacji personalnej, prowadzenie szkoleń, warsztatów, coaching
Asystentka Zarządu
Rozliczenia finansowe i współpraca z biurem rachunkowym, archiwizacja dokumentów księgowych Spółki,
Współpraca z Kancelarią Prawną, nadzór nad terminowością pracy prawników KAiRP, sporządzanie umów i kontraktów z Klientami Spółki,
Kreowanie i budowanie wizerunku Spółki i marki z jej interesariuszami,
Opracowanie i wdrożenie wszelkich form marketingowych,
Budowanie kultury organizacyjnej firmy,
Analizy, zestawienia, prognozy, głos doradczy etc.
Współpraca z Kancelarią Prawną, nadzór nad terminowością pracy prawników KAiRP, sporządzanie umów i kontraktów z Klientami Spółki,
Kreowanie i budowanie wizerunku Spółki i marki z jej interesariuszami,
Opracowanie i wdrożenie wszelkich form marketingowych,
Budowanie kultury organizacyjnej firmy,
Analizy, zestawienia, prognozy, głos doradczy etc.
starszy specjalista ds.obsługi klienta
- Obsługa klientów OFE
- Rozmowy handlowe
- Aktywny udział w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń
- Realizacja kampanii 'odzyskiwanie klienta'
- Nawiązywanie kontaktów z klientem
- Opieka nad klientami pozyskanymi
- Archiwizowanie niezbędnych dokumentów
- Aktywny udział w realizacji i kreacji kampanii telemarketingowych
- Czynne uczestniczenie w szkoleniach produktowych, sprzedażowych, szkoleń z zakresu obsługi klienta i procedur
- Dbanie o wizerunek firmy
- Rozmowy handlowe
- Aktywny udział w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń
- Realizacja kampanii 'odzyskiwanie klienta'
- Nawiązywanie kontaktów z klientem
- Opieka nad klientami pozyskanymi
- Archiwizowanie niezbędnych dokumentów
- Aktywny udział w realizacji i kreacji kampanii telemarketingowych
- Czynne uczestniczenie w szkoleniach produktowych, sprzedażowych, szkoleń z zakresu obsługi klienta i procedur
- Dbanie o wizerunek firmy
Szkolenia i kursy
2012 - PROTO.pl – szkolenie dot. Event Marketingu, Mea Group, Warszawa
2012 – Warsztaty – Kryzys Marketingu i co dalej?, Polish Open University, Wrocław
2012- Kurs z zakresu webmasteringu i grafiki komputerowej – m.in. projektowanie i tworzenie
nowoczesnych i profesjonalnych witryn www, przygotowanie grafiki do mediów cyfrowych, obsługa
programów do grafiki 2D
prawo jazdy kat.B
2012 – Warsztaty – Kryzys Marketingu i co dalej?, Polish Open University, Wrocław
2012- Kurs z zakresu webmasteringu i grafiki komputerowej – m.in. projektowanie i tworzenie
nowoczesnych i profesjonalnych witryn www, przygotowanie grafiki do mediów cyfrowych, obsługa
programów do grafiki 2D
prawo jazdy kat.B
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- polski dramat współczesny, pantomima
- fitness (tylko w związku z jakąś nadwyżką)
- snowboard (niestety nie za bardzo w praktyce)
- bachata i salsa o każdej porze dnia i nocy
- fitness (tylko w związku z jakąś nadwyżką)
- snowboard (niestety nie za bardzo w praktyce)
- bachata i salsa o każdej porze dnia i nocy
Inne
Dobra znajomość środowiska MS Office
2006r – Radio Aplauz – praktyka
2005r – Słowo Polskie Gazeta Wrocławska – praktyka
2003/2004 - Teatr K2, wolontariat
2001/2002/2003/2004 – Teatr Polski we Wrocławiu,dział marketingu, dział literacki, wolontariat
2006r – Radio Aplauz – praktyka
2005r – Słowo Polskie Gazeta Wrocławska – praktyka
2003/2004 - Teatr K2, wolontariat
2001/2002/2003/2004 – Teatr Polski we Wrocławiu,dział marketingu, dział literacki, wolontariat
Grupy
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?