Patryk Pastuszka

samozatrudniony, ITnnovative Patryk Pastuszka
Mława, mazowieckie

Umiejętności

C# Unity3D FireBase

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Własna działalność - właściciel firmy
ITnnovative Patryk Pastuszka
Wytwarzanie oprogramowania dla kontrahentów w tym gier mobilnych i serwisów internetowych
Logo
Unity Developer
RedBandGames sp. z o.o.
Prototypowanie i rozwijanie gier mobilnych w oparciu o silnik Unity3D. Optymalizacja interfejsu użytkownika. Analiza statyczna i wyszukiwanie błędów w oprogramowaniu.

Projekty

ECU Diagnostic Toolkit
Narzędzie do diagnozy porównawczej uszkodzonej elektroniki. Oparte o porównywanie wykresów prądowo-napięciowych z uwzględnieniem tolerancji (wybieranej przez serwisanta)
AFS Diagnostic Toolkit
Narzędzia diagnostyczne dla kontrolerów przednich świateł w samochodzie (kontroler odpowiada za obrót świateł względem obrotu kierownicy).
SCYTH3
System obliczania obrażeń zadawanych mieczem dla gier VR oparty o porównywanie wektora broni (klinga / ostrze) względem wektora uderzenia z uwzględnieniem normalizowanej siły ataku.
NarrativeEngine
System do tworzenia gier narracyjnych (novel genre) wykonany na zlecenie kontrahenta
EncMod
[ProofOfConcept] Prototyp urządzenia szyfrującego na bazie algorytmu VMPC wykorzystującego interfejs USB
Unity AOP
Programowanie aspektowe dla silnika Unity3D (wsparcie dla Windowsa)
Spellie - Unity Spell System
System tworzenia zaklęć dla Unity3D
uLectricity
System emulacji elektryczności dla Unity3D
RapidVentory
System ekwipunku dla Unity3D

Edukacja

Logo
matematyka/informatyka/fizyka, średnie
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Mławie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Programista C#
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Elektronika / DiY

Organizacje

Czynne uczestnictwo w społeczności ForBot.