Doświadczenie zawodowe
Team Manager
- zarządzanie i codzienne monitorowanie pracy zespołu projektu utrzymaniowego rynku B2C jednego z największych operatorów komórkowych w kraju;
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych (ilościowych i wartościowych) i jakość obsługi Klienta;
- wdrażanie strategii i działań mających na celu zwiększenie efektywności teamu;
- sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych;
- prowadzenie sesji coachingowych oraz szkoleń wstępnych;
- organizacja pracy zespołu;
- współpraca z zespołami DEV, IT;
- planowanie zatowarowania, prognoza sprzedaży terminali;
- współpraca z kontrahentami
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych (ilościowych i wartościowych) i jakość obsługi Klienta;
- wdrażanie strategii i działań mających na celu zwiększenie efektywności teamu;
- sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych;
- prowadzenie sesji coachingowych oraz szkoleń wstępnych;
- organizacja pracy zespołu;
- współpraca z zespołami DEV, IT;
- planowanie zatowarowania, prognoza sprzedaży terminali;
- współpraca z kontrahentami
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center