Patryk Dyrna

Digital Marketing Specialist, AD-Vinci Marketing

Wypowiedzi

  • Patryk Dyrna
    Wpis na grupie Przedsiębiorczość w temacie Jak mała "garażowa" firma może dotrzeć do klienta?
    8.03.2018, 19:21

    Witam,
    Dopiero dzisiaj tutaj trafiłem a widzę, że wpis już trochę czasu ma więc zastanawiam się czy temat dalej aktualny?
    Z doświadczenia mogę każdemu doradzić media społecznościowe.

    Po pierwsze są one dostępne bezpłatnie co ogranicza koszty.
    Po drugie jesteśmy w stanie dotrzeć z każdą treścią do ogromnej rzeszy ludzi (w tym potencjalnych klientów). Jeżeli same treści są interesujące to nawet osoby nie zainteresowane usługami będą dalej polecać firmę.
    Po trzecie - komunikacja z klientami. Mona łatwo ich angażować w życie firmy oraz mieć z nimi stały kontakt, co jest ważne w utrzymywaniu dobrych relacji z klientami.

    Od kilku lat prowadzę firmę i tak bardzo przekonał mnie ten model pozyskiwania klientów, że zacząłem działać w Social Media Marketingu zawodowo. Aktualnie doradzam wszystkim swoim klientom jak powiększać bezpłatnie grono swoich fanów lub jak skutecznie wykorzystywać płatne reklamy na owych portalach. Wraz z przyjacielem korzystamy z nowatorskiego i sprawdzonego content marketingu.

    Zapraszam do kontaktu to opowiem więcej.
    Pozdrawiam,
    Patryk

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do