Patrycja Wiącek

Patrycja Wiącek

Doradca Klienta Detalicznego II Stopnia, Bank BGŻ S.A.
Mielec, podkarpackie

Umiejętności

Microsoft Office Analiza ryzyka InsertGT-RewizorGT, SubiektGT,GratyfikantGT nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami i kontrahentami organizacja czasu pracy, systematyczność i samodyscyplina Negocjacje z klientem aktywne pozyskiwanie klientów Doskonałe badanie potzreb klienta Wysoki standard obslugi klienta

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Doradca Klienta Detalicznego II Stopnia
Obsługa klienta indywidualnego w zakresie produktów kredytowych, ubezpieczeniowych, depozytowych oraz obsługa Biura Maklerskiego. Aktywna sprzedaż produktów bankowych, pozyskiwanie nowych klientów.
Alior Bank S.A.
Bankier Klienta Indywidualnego i Małych Przedsiębiorstw

Edukacja

Logo
Ekonomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Gospodarki i Zarządzania w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.