Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
PR Manager
- kreowanie pozytywnego wizerunku Sante;
- tworzenie kompleksowej strategii PR i jej egzekucja; zarządzanie marką Sante;
- PR korporacyjny i brand PR;
- kierowanie komunikacją marketingową; organizacja eventów;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołem PR;
- monitoring mediów;
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- współpraca z mediami, blogerami; nadzorowanie pracy Biura Prasowego;
- zarządzanie stroną internetową Sante www.sante.pl
- tworzenie kompleksowej strategii PR i jej egzekucja; zarządzanie marką Sante;
- PR korporacyjny i brand PR;
- kierowanie komunikacją marketingową; organizacja eventów;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołem PR;
- monitoring mediów;
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- współpraca z mediami, blogerami; nadzorowanie pracy Biura Prasowego;
- zarządzanie stroną internetową Sante www.sante.pl
Specjalista ds. PR
- kreowanie pozytywnego wizerunku Kompanii Piwowarskiej; brand PR;
- tworzenie i wdrażanie strategii PR; czuwanie nad spójnością strategii PR ze strategią zarządu;
- zarządzanie marką korporacyjną „Kompania Piwowarska”;
- budowanie wizerunku KP jako dobrego pracodawcy na zewnątrz jak i wewnątrz firmy;
- wsparcie i prezentacja zarządu oraz ekspertów KP w mediach ogólnopolskich i branżowych;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołami projektowymi (2-10 osób);
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- organizacja i nadzór nad eventami firmowymi dla dziennikarzy;
- zarządzanie stroną internetową Kompanii Piwowarskiej www.kp.pl; Piwowarski Serwis Informacyjny;
- nadzorowanie pracy Biura Prasowego; zarządzanie media relations; monitoring mediów; zarządzanie kryzysowe;
- współtworzenie wewnętrznego biuletynu firmowego dla pracowników (nagroda Agape);
- wsparcie projektów CSR; organizacja wolontoriatu pracowniczego
- tworzenie i wdrażanie strategii PR; czuwanie nad spójnością strategii PR ze strategią zarządu;
- zarządzanie marką korporacyjną „Kompania Piwowarska”;
- budowanie wizerunku KP jako dobrego pracodawcy na zewnątrz jak i wewnątrz firmy;
- wsparcie i prezentacja zarządu oraz ekspertów KP w mediach ogólnopolskich i branżowych;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołami projektowymi (2-10 osób);
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- organizacja i nadzór nad eventami firmowymi dla dziennikarzy;
- zarządzanie stroną internetową Kompanii Piwowarskiej www.kp.pl; Piwowarski Serwis Informacyjny;
- nadzorowanie pracy Biura Prasowego; zarządzanie media relations; monitoring mediów; zarządzanie kryzysowe;
- współtworzenie wewnętrznego biuletynu firmowego dla pracowników (nagroda Agape);
- wsparcie projektów CSR; organizacja wolontoriatu pracowniczego
Szkolenia i kursy
Budowanie wizerunku firmy poprzez optymalne relacje z prasą i mediami.
Plan marketingowy. Prognozowanie marketingowe.
Standardy Merchandisingu drogą do zwiększenia sprzedaży i zadowolenia klientów.
Techniki Public Relations.
Tworzenie i realizacja kampanii reklamowej.
Profesjonalna prezentacja.
Wystawiennictwo.
Plan marketingowy. Prognozowanie marketingowe.
Standardy Merchandisingu drogą do zwiększenia sprzedaży i zadowolenia klientów.
Techniki Public Relations.
Tworzenie i realizacja kampanii reklamowej.
Profesjonalna prezentacja.
Wystawiennictwo.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
:: windsurfing
:: fotografia
:: podróże
:: kultura i język hiszpański
:: pływanie
:: loty balonem
:: fotografia
:: podróże
:: kultura i język hiszpański
:: pływanie
:: loty balonem
Organizacje
Kompania Piwowarska SA - http://kp.pl
Polkomtel SA - http://plusgsm.pl
Polkomtel SA - http://plusgsm.pl
Inne
:: zaawansowana znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office, Corel, Adobe Photoshop, SAP, Libra