Patrycja Skrzypiec

Public Relations, Komunikacja, Marketing
Gdynia, pomorskie

Języki

angielski
dobry
hiszpański
dobry

Doświadczenie zawodowe

Sante A.Kowalski sp.j.
PR Manager
- kreowanie pozytywnego wizerunku Sante;
- tworzenie kompleksowej strategii PR i jej egzekucja; zarządzanie marką Sante;
- PR korporacyjny i brand PR;
- kierowanie komunikacją marketingową; organizacja eventów;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołem PR;
- monitoring mediów;
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- współpraca z mediami, blogerami; nadzorowanie pracy Biura Prasowego;
- zarządzanie stroną internetową Sante www.sante.pl
Kompania Piwowarska S.A.
Specjalista ds. PR
- kreowanie pozytywnego wizerunku Kompanii Piwowarskiej; brand PR;
- tworzenie i wdrażanie strategii PR; czuwanie nad spójnością strategii PR ze strategią zarządu;
- zarządzanie marką korporacyjną „Kompania Piwowarska”;
- budowanie wizerunku KP jako dobrego pracodawcy na zewnątrz jak i wewnątrz firmy;
- wsparcie i prezentacja zarządu oraz ekspertów KP w mediach ogólnopolskich i branżowych;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołami projektowymi (2-10 osób);
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- organizacja i nadzór nad eventami firmowymi dla dziennikarzy;
- zarządzanie stroną internetową Kompanii Piwowarskiej www.kp.pl; Piwowarski Serwis Informacyjny;
- nadzorowanie pracy Biura Prasowego; zarządzanie media relations; monitoring mediów; zarządzanie kryzysowe;
- współtworzenie wewnętrznego biuletynu firmowego dla pracowników (nagroda Agape);
- wsparcie projektów CSR; organizacja wolontoriatu pracowniczego
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Marketingu
Polkomtel S.A.
Logo
Kierownik Działu Marketingu
Belmar s.c.
Logo
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Agencja Reklamowa STM Promocje s.c.

Szkolenia i kursy

Budowanie wizerunku firmy poprzez optymalne relacje z prasą i mediami.
Plan marketingowy. Prognozowanie marketingowe.
Standardy Merchandisingu drogą do zwiększenia sprzedaży i zadowolenia klientów.
Techniki Public Relations.
Tworzenie i realizacja kampanii reklamowej.
Profesjonalna prezentacja.
Wystawiennictwo.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Politechnika Białostocka

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

:: windsurfing
:: fotografia
:: podróże
:: kultura i język hiszpański
:: pływanie
:: loty balonem

Organizacje

Kompania Piwowarska SA - http://kp.pl
Polkomtel SA - http://plusgsm.pl

Inne

:: zaawansowana znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office, Corel, Adobe Photoshop, SAP, Libra