Patrycja Bara

Patrycja Bara

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, Grupa Adamed, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Dział Obsługi Klienta
Pabianice, łódzkie

Umiejętności

JIRA HP QC Excel, Word, PowerPoint

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Adamed, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Dział Obsługi Klienta
- Przygotowanie dokumentacji wymaganej do realizacji zamówienia na produkty firmy Adamed;
- Zapewnienie obsługi logistycznej zmówienia;
- Analiza zamówień (danych) wpływających do Działu Obsługi Klienta
- Analiza i opracowanie zmian systemowych w celu usprawnienia procesu realizacji zamówień
ptak sa
Asystentka Prezesa Zarządu
- Uczestnictwo w tragach branżowych
- Planowanie terminarza spotkań Prezesa
- Tworzenie bazy danych klientów / kontaktów
Logo
Menager ds. Danych Klienta / Specjalista
Nordea Bank Polska S.A. / PKOBP S.A.
- Odpowiedzialność za poprawność danych klientów w systemach
- Tworzenie narzędzi Excel-owych w celu wykrycia błędów w danych
- Udział w projektach Bankowych, które w bezpośredni sposób wpływały na strukturę systemu Bankowego min.projekt połączenia Banków PKO BP i Nordea BP SA
- Tworzenie CR-ów; zbieranie wymagań, wykonanie dokumentacji technicznej, testy zmian systemowych (narzędzia JIRA, HP QC)
- Koordynacja i nadzorowanie prac nad CR-ami i projektami toczącymi się w Banku - Tworzenie zarządzeń , pism okólnych, komunikatów
Nordea Bank Polska S. A.
Koordynator Zespołu Wstępnej Weryfikacji Wniosków w Departamencie Bankowości Hipotecznej
- Nadzór nad Zespołem zajmującym się dokumentacją Departamentu,
- Tworzenie komunikatów informacyjnych o działaniach Departamentu dedykowanych dla Sieci Sprzedaży i współpracujących Departamentów,
- Analiza jakości danych elektronicznych w systemach Banku,
- Tworzenie raportów na potrzeby Departamentu Bankowości Hipotecznej oraz Departamentów współpracujących,
- Udział w projekcie informatycznym dotyczącym systemu do analiz kredytów hipotecznych.
Nordea Bank Polska S. A.
Młodszy Specjalista w Departamencie Bankowości Hipotecznej w Zespole Analiz dla Placówek Bankowych
- Przygotowanie wniosków kredytowych do analizy i wydania decyzji
- Opracowywanie raportów o ilości rejestrowanych spraw w podziale na kategorie
- Analiza ilości i jakości wniosków wskazanych do analizy - Rejestracja / obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Optymalizacja procesu rejestracji korespondencji - tworzenie wymagań dla baz danych wykorzystywanych do rejestracji wniosków kredytowych
Nordea Bank Polska S. A.
Młodszy Specjalista w Departamencie Obsługi Kredytów, Zespół Obsługi posprzedażowej
- Tworzenie pism dla Klientów
- Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji
- Rejestracja / obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Nordea Bank Polska S. A.
Stażystka - Nordea Bank Polska S.A. Oddział w Pabianice
- Obsługa dokumentacji w Oddziale
- Archiwizacja dokumentacji
- Wykonywanie zadań zleconych przez pracowników Oddziłau

Szkolenia i kursy

- Zaawansowane Techniki Sprzedaży
- Sztuka Prezentacji
- Skuteczny Lider
- MS-Excel -obsługa arkusza kalkulacyjnego

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Finanse i bankowość, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Zarządzanie bankowością
IT - Administracja
Inne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.