Umiejętności
CRM
Prowadzenie szkoleń
innowacyjność
Prezentacje
Umiejętności analityczne
komunikatywność
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Rozwój produktu
Szkolenia produktowe
Kreatywne rozwiązywanie problemów
empatia, kreatywność, tolerancja, elastyczność, otwartość, samomotywacja
Niezawodność
Pogoda ducha
Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności
uczciwość i zaangażowanie
intelektualna ciekawość
umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
multizadaniowość
Edukacja dorosłych
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Projekty
ValYou
Kolejna edycja programu ValYou (nagroda WK przyznawana co kwartał w 4 kategoriach).
Nominacje pokazują, w jak różny sposób można realizować wartości WK, cieszy też fakt, że działamy w zgodzie z nimi także w trakcie nieco zmienionego trybu pracy :)
"A oto lista naszych zwycięzców:
Zuzanna Witkowska
Wartość: Zwyciężamy zespołowo
Zuzanna nie tylko stawia na sukces klienta, ale także zwycięża zespołowo. Wspiera innych szkoleniowców telefonicznych w osiąganiu jeszcze lepszych wyników. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. (...)"
Nominacje pokazują, w jak różny sposób można realizować wartości WK, cieszy też fakt, że działamy w zgodzie z nimi także w trakcie nieco zmienionego trybu pracy :)
"A oto lista naszych zwycięzców:
Zuzanna Witkowska
Wartość: Zwyciężamy zespołowo
Zuzanna nie tylko stawia na sukces klienta, ale także zwycięża zespołowo. Wspiera innych szkoleniowców telefonicznych w osiąganiu jeszcze lepszych wyników. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. (...)"
Warsztaty DDay - "Poczuj, eksperymentuj, zmieniaj. Jak zaprojektować procesy bliżej Klienta?
Udział w projekcie: „Interaktywny samouczek”
„Po długim głosowaniu mogę również ogłosić zwycięski zespół, którym zostaje….
Zespół Magdy Karpińskiej z pomysłem na „Interaktywny samouczek” brawo za kompleksowe a jednak bardzo proste podejście do procesu edukacji Klienta"
„Po długim głosowaniu mogę również ogłosić zwycięski zespół, którym zostaje….
Zespół Magdy Karpińskiej z pomysłem na „Interaktywny samouczek” brawo za kompleksowe a jednak bardzo proste podejście do procesu edukacji Klienta"
Szkolenia i kursy
Marketing wydawniczy
Książkowe public relations
Sztuka prezentacji
Emisja głosu
Growth mindset - zmiana perspektywy
Design thinking - czyli jak budować dobre produkty
Język komunikacji w biznesie i negocjacjach
Game changers: o nowych modelach biznesowych, innowacjach i cyfrowej transformacji
Książkowe public relations
Sztuka prezentacji
Emisja głosu
Growth mindset - zmiana perspektywy
Design thinking - czyli jak budować dobre produkty
Język komunikacji w biznesie i negocjacjach
Game changers: o nowych modelach biznesowych, innowacjach i cyfrowej transformacji
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Reportaże
Aquacycling
Aquacycling
Inne
wyróżnienie za wkład w ciągły rozwój i innowację produktów Wolter Kluwer w roku 2016
wyróżnienie za wkład w ciągły rozwój i innowację produktów Wolter Kluwer w roku 2017
17.10.2019 Customer Experience Day - nagroda w konkursie: "Co robisz, żeby klienci doceniali nasze produkty i wartości? "
wyróżnienie za wkład w ciągły rozwój i innowację produktów Wolter Kluwer w roku 2017
17.10.2019 Customer Experience Day - nagroda w konkursie: "Co robisz, żeby klienci doceniali nasze produkty i wartości? "
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
IPSiR UW
Grupa dla wszystkich studentów, absolwentów, wykładowców, pracowników i sympatyków Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.
Wolters Kluwer Polska
Grupa skupiająca osoby zainteresowane wymianą opinii na temat WKP , byłych oraz obecnych współpracowników.