Oskar Lizun

Menedżer
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Język angielski w biznesie Zarządzanie zmianą Prawo jazdy Microsoft Excel Microsoft Word Motywacja rekrutowanie procowników zarządzanie operacyjne Zarządzanie ludźmi Obsługa klienta sprzedaż telefoniczna oraz bezpośrednia

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

STU Ergo Hestia SA
Kierownik działu
• zarządzanie działem telefonicznej obsługi klienta i agenta
• opracowywanie narzędzi obsługowych wspierających realizację celów
• prowadzenie i udział w projektach zwiększających efektywność i jakość obsługi
• ścisła współpraca ze wszystkimi obszarami w organizacji w zakresie prowadzonych projektów
• udział w tworzeniu i wdrażaniu systemów CRM
Alior Bank S.A.
Lider sekcji
• zarządzanie sekcją sprzedaży (połączenia wychodzące i przychodzące)
• zarządzanie zespołem bankierów, starszych bankierów i ekspertów
• ścisła współpraca z działami wsparcia sprzedaży
• kontrola i realizacja wyznaczonych celów
• koordynowanie procesu rekrutacji w zespole
• prowadzenie szkoleń z technik sprzedaży
CCIG Group
Menedżer Projektu
• zarządzanie działem infolinii sprzedażowej
• zarządzanie działem elektronicznej obsługi klienta
• ścisła współpraca z działem telefonicznej obsługi klienta
• kontrola i realizacja wyznaczonych celów
• udział w negocjowaniu warunków umowy z Klientami CCIG
• ścisła współpraca i utrzymywanie relacji z Klientami CCIG
• zarządzanie zespołem konsultantów, starszych doradców i specjalistów kierujących
• rekrutacja pracowników
Logo
Koordynator call center
Badzwidoczny.pl Sp. z o. o. (CallSpace)
• wdrażanie infrastruktury Call Center w oparciu o najnowsze rozwiązania na rynku
• tworzenie nowej marki outsourcingu usług Call Center
• aktywne pozyskiwanie nowych partnerów i kluczowych Klientów marki Call
Space
• rekrutacja pracowników wyższego i niższego szczebla
• zarządzanie zespołem Team Leaderów
• realizacja wyznaczonych celów
Aegon
Wicedyrektor ds. Ubezpieczeń Majątku
• realizacja wyznaczonych celów
• koordynowanie procesu sprzedaży w podległym regionie
• kontrola i motywowanie podległej struktury
• organizacja i prowadzenie szkoleń
Aegon
Lider Zespołu Specjalistów
• zarządzanie zespołem specjalistów
• rekrutacja pracowników
• prowadzenie szkoleń
Transcom
Kierownik działu Utrzymania Klienta
• zarządzanie działem Utrzymania Klienta na zlecenie P4 Sp. z o. o. (PLAY)
• realizacja wyznaczonych celów
• kontrola procesu utrzymania klienta i rezygnacji w kanale telefonicznym i
mailowym
• rekrutacja wewnętrzna
• organizacja i prowadzenie szkoleń
Transcom
Specjalista ds. Obslugi Klienta
• telefoniczna obsługa Klientów marki Play
• aktywna sprzedaż usług marki Play
• utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
• realizacja wyznaczonych celów
Party Camp Sp. z o.o.
Koordynator / DJ / Manager Artystyczny
• praca sezonowa przy organizacji eventów turystycznych i muzycznych, a także kontrolowanie ich przebiegu
• współzałożyciel szkoły dla DJ „DJ Party Camp”

Szkolenia i kursy

2011 - Prawo Jazdy kat. B
2011 - Konsultant Telefoniczny - poziom podstawowy (certyfikat Krajowego Instytutu Certyfikacji i Kompetencji)
2010 - Telefon skutecznym narzędziem marketingowym

Edukacja

Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem, licencjackie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Informatyka i Ekonometria, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

- komputery
- nowinki techniczne
- film
- muzyka
- sport
- kultura

Inne

- Tworzenie stron www (HTML)
- Organizacja i obsługa imprez okolicznościowych
- Zaawansowana obsługa pakietu Ms Office
- Zaawansowana obsługa aplikacji Excel

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Outsourcing
Outsourcing
Dzieląc się czasem i pieniędzmi, mamy więcej czasu i pieniędzy.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Raportowanie w call center
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.