Oliwia Naworska de Figueiredo

Quality Analyst, Capgemini Polska Sp. z o.o.
Katowice, śląskie

Umiejętności

Active Directory Citrix Microsoft Office Wielojęzyczność Positive Team Player Zarządzanie zespołem Dbałość o szczegóły i zaangażowanie Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan IBM Lotus Notes Kreatywne rozwiązywanie problemów Proactive Elastyczność - dostosowawcze do panujących warunków, umiejętność ustalania priorytetów Coaching i motywacja Team Leadership & Training Solidność i pracowitość Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu Ambitność ISPI Next

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niderlandzki
biegły
portugalski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Cluster Lead
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Technical Support
Inditex
Sales Manager
Inditex
Sales assistant
h&m
Visual Merchandiser-dekorator
h&m

Projekty

BMW
Zakres obowiązków
Asystent wsparcia technicznego - jezyk niderlandzki i portugalski
Schneider Electric
Zakres obowiązków
Wsparcie techniczne oraz Trainings Management

Edukacja

Logo
Psychotronika, średnie
Instytut Psychologii Stosowanej

Specjalizacje

Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria